Zeker balen…. Moed zakt ook echt wel in mijn schoenen nu….. Maar wat een mooi resultaat bij jou zeg!!! Idd de bevruchtingen nog even afwachten! Maar fijn dat het erop zit…
Wat een mooi aantal @Mamanene! Op naar ook een mooi aantal bevruchtingen, heb je veel pijn gehad of viel het mee? Lekker rustig aan nu.
De echo is geweest, zelf weggekeken dus voor ons ook nog een verrassing! Vanavond komt de familie en dan weten we het zelf ook Hij blijft die foto draaien, maar de ballon staat al klaar
Ja he , we waren positief verrast over het aantal. De punctie viel me wel een beetje tegen! Het ging wel hoor, maar deed wel echt pijn. Gelukkig duurt dat niet lang.. de hele middag lekker op de bank en in bed gelegen. Dit was mijn tweede vrije donderdag en gelukkig hadden we de opvang van ons zoontje nog niet opgezegd, dus kon hij daar lekker zijn gang gaan en had ik ruimte om te rusten.
@mimi87 wat klote weer zeg … alle hoop nu op de laatste cryo. Groot gelijk dat je de maand december even overslaat. Zeker als het om een laatste cryo gaat. Ik hoop zo met je mee dat de beste cryo voor het laatst is gebruikt ❤️ @Mamanene wat een mooi resultaat! Balen dat het wel een pijnlijk punctie geweest. Hopelijk mooi bericht wb de bevruchtingen! @SJD1988 heel veel plezier vanavond ! Spannend !
Ik vind sowieso dat de fertiliteit echt heeeel laat testen aanraad. De testdatum die ik meekreeg is 17dpo (dus ook 14 dagen na tp), dat is echt heel erg laat. Ik snap wel dat je er op 13dpo geen vertrouwen meer in hebt, ik zou er op 13dpo ook vanuit gaan dat het niks is als ik een blanco test zou hebben.. Heb even gekeken naar onderzoek dat ooit gedaan is, die zeggen dat het nog wel kan. Op 13dpo test 10% van alle vrouwen die zwanger zijn kennelijk nog negatief. Maar volgens hun zou op 17dpo 5% nog negatief testen.. en zeker met n early test.. Dikke knuffel in elk geval. Toch weer moeilijk als t niet lukt..
Ik heb vanochtend op 10 dpo m’n eerste test gedaan, kon het niet meer aan, haha. Maar er is echt een soort schaduw zichtbaar, dat heb ik nog nooit gehad bij deze testen. Durf mezelf echt nog niet rijk te rekenen maar dit maakt het nu wel nog spannender.. Het kan ook net zo goed niets zijn misschien maar het zou me ook niet direct verbazen als dit dan die heel licht positieve test is..
voor wie het leuk vind om mee te turen, moet hem wel echt in het juiste licht houden maar zie dan wel echt die schaduw, vind dat je m op deze foto ook wel goed kunt zien, maar ik zou dit zeker nog niet positief durven noemen..
Ik hoef eigenlijk niet zo hard te turen hoor, en wetende dat de kwaliteit hier sowieso achteruitgaat... Er staat echt wel een streepje! (En nu krijg ik testdrang. Shit. )