Mijn man heeft vanochtend de TESE operatie gehad. Toen hij bijkwam was hij erg emotioneel. (Het bekende: waarom wij? Waarom die miskraam? Als dat goed gegaan was dan had dit niet gehoeven en was je nu bijna 15 weken zwanger. Etc. Etc.) Het gaat langzaam wat beter met hem maar sinds het telefoontje van het lab dat we net kregen gaat het een stuk beter. Er zijn 18(!) rietjes gevuld! Dus gelukkig niet voor niets geweest. We gaan er weer vol tegenaan! Laat mij nu ook maar ongesteld worden! Onze dag kan niet meer stuk met zo’n resultaat.
Eerlijk heel moeilijk. Is daarom dat ik mij heel afwezig hou. Bovendien speelt mijn lichaam spelletjes met mij door de utrogestan en heb ik serieus symptomen wat ik dus afschuwelijk vind.
Dank je! Ik zie het al voor me dat we dadelijk 1 rietje nodig hebben en de rest nooit meer gebruiken. Zou ook wel weer typisch iets voor ons zijn haha.
Begrijp ik volledig... Die medicatie speelt spelletjes met je lichaam en ondertussen leef je tussen hoop en vrees... Ik hoop op een wondertje bij jou! Al is het mega moeilijk om in zo'n situatie hoop te houden. @LisaW27 Wat een fantastisch resultaat! Weer een stap in de goede richting! ❤️
Ja klopt. Jawel het ging opzich wel oke. Vrijdag weer terug. M’n baarmoederslijmvlies was bijna 7 mm en er was een follikel te zien van 11 mm. Moet vrijdag weer terug. Hoop dat ie dan een beetje gegroeid is en K van het weekend ovitrelle met spuiten. Die ziekenhuis bezoeken maken mij wel echt moe. Ben t zat, vandaar mezelf van het lijstje gehaald. Wil me ook een beetje terugtrekken van deze forum. Merk dat ik er dan toch extra mee bezig ben.
Snap het ook wel…keer op keer vraagt het toch weer heel veel van je. Elke keer hoop je dat het de laatste keer is dat je je auto op het parkeerterrein zet, de wachtruimte ingaat . En elke keer sta je er een maand later weer hopelijk is je follikel mooi gegroeid en kan je vrijdag (of het weekend) de ovitrelle zetten ! Heel veel succes
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje - ICSI (cryo) ♡ Dominique 87- 35jaar-1e kindje- ICSI(cryo) ♡ Maayaa - 43 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Evi92 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) Afspraken: 30-11: Clarajilla - cryo tp 01-12: Maayaa - bms meting Testdatum: 30-11: SD90 8-11 : Cvdv87 10-12: Evi92 10-12: Mamanene 14-12: Clarajilla Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988 ♡ 18-07-2023: Krv ♡ 07-08-2023: Kattenmama Sterretjes: ⭐ LisaW27 ⭐ Stephani27
Wow @LisaW27 wat een mooi resultaat! Logisch dat alles er uitkomt na zo’n operatie, door de narcose komt alles extra heftig binnen. Hoe voelt hij zich nu? Ik hoop met je mee dat je gauw ongesteld wordt! @SamirsVrouwtje heel herkenbaar.. veel succes en hopelijk mag je gauw de ovitrelle zetten. In natuurlijke cyclus duurt het toch vaak allemaal wat langer. @cvdv87 hopelijk kom je de wachtweken een beetje door en mag het kwartje inderdaad eens de goede kant op vallen! @Habibati heel veel succes morgen, super spannend en rot van alle klachten door de utrogestan. Hopelijk morgen duidelijkheid.
Toen ik gisteren klaar was met de terugplaatsing en de behandelkamer uitliep, zei ik tegen de arts ‘tot over een week of 4’. Om maar aan te geven hoeveel vertrouwen er nog is. Ik snap je O zo goed. En deze keer moet het voor jou gewoon extra zwaar zijn, na de enorme teleurstelling afgelopen keer
Begrijp dat je je een beetje terugtrekt, het is ook niet niks wat je meemaakt. Volgens mij gaan wij komende periode gelijk op. Waarschijnlijk volgende week tp, kunnen we samen op het wachtbankje ♡
Wat een fantastisch nieuws lieve meid! Wens je een voorspoedige zwangerschap toe. Hoop dat je je niet al te lamlendig voelt en beetje kan genieten!♡