Welkom! Jammer dat al 3 tp’s niet gelukt zijn.. hakt er altijd even in! Kunstmatige cyclus gaat idd gevoelsmatig veel sneller. Vooral omdat je vaak na 1 meting al ingepland wordt voor een terugplaatsing. Ik heb 3x kunstmatige cyclus gedaan en herkend de vermoeidheid van de medicatie wel wat je beschrijft. Dat was voor mij ook een reden om weer terug te gaan naar natuurlijke cyclus. Ook omdat we naar terugplaatsing 7 gaan en ik de medicatie een beetje zat werd! Hopelijk doet de kunstmatige cyclus wonderen bij jullie !
Welkom! Wat jammer dat de andere 3 terugplaatsingen niet zijn gelukt, hopelijk lukt het met en kunstmatige cyclus wel!
Ja helaas, probeer er wel nuchter in te staan Ik had 11 door al negatief getest, maar durfde toen nog niet te stoppen. Nu gisteren nog wel 2x progynova gehad en 1x de utro. En vanaf vandaag helemaal niks mee genomen. Morgen het ziekenhuis bellen. Als ik na 5 dagen ongesteld word hoop ik dat ze op CD 9 ook een echo willen makenm zo niet dan moet ik denk ik mand overslaan als ze niet een week later willen terug plaatsen
Bedankt! Ik kan me goed voorstellen dat je om die reden op een gegeven moment terug gaat naar een natuurlijke cyclus. Rot dat er al zoveel pogingen nodig zijn! Wel veel cryo's zie ik, dat scheelt weer in de behandelingen.. Hopelijk is de volgende raak!
Welkom! Die misselijkheid en moeheid herken ik ook! Vervelend is dit he... hopelijk straks een plakker!
Dames even een vraagje. 25 juli ongesteld geworden na een mislukte verse tp. Tot op heden nog steeds geen menstruatie gehad. Ik ben altijd regelmatig ongesteld 28 dagen. Voor mijn gevoel (dacht ik) eisprong gehad (geen ovutesten gedaan). Nu cyclusdag 29. Gisteren zw test gedaan natuurlijk negatief.... Dacht doe daarna ovutest van clearblue (negatief, maar redelijk donker) maar gisteren gevoel van weer eipijn gehad. Mijn lichaam houd mij voor de gek! Of ik krijg nu pas mijn ovulatie. Ga wel even verder testen. Maar lijkt mij sterk? Ik wil gewoon ongesteld worden zodat ik kan bellen voor een tp Was dit bij jullie ook? Hoe lang duurde jullie cyclus in de wachtmaand?
@mimi87 vervelend is dat! Kan best nog wat in de war zijn door alle medicatie. De laatste keer dat ik niet zwanger was na verse tp is alweer een tijdje geleden maar gelukkig houd ik alles bij in een app. Hier ook vrijwel altijd 28 dagen maar na de rustmaand duurde het 32 dagen zie ik. Dus hopelijk gauw je menstruatie! Hier ook altijd iets donkerdere ovulatietesten richting menstruatie.
Hi, na de verse terugplaatsing (mislukte) was mijn cyclus ook wat van slag.. mijn cyclus was ineens 38 dagen ipv 30. De maand er na ook nog steeds iets langer. Door de medicatie en punctie kan je lichaam best even van slag zijn.//
Dit kan prima, zou lekker door testen met ovutesten en het er nog van nemen. Mijn cyclussen na TP waren 42, 65, 35, 36. Bij die van 65 had ik pas mijn eisprong op cd 55.
Ohnee! Ja zou kunnen dat je nu een hele late eisprong hebt. Ik durf het niet te zeggen hoe een cyclus is na een verse tp. Wel echt super balen dat het nu zo lang duurt!
Hier vandaag al ongesteld geworden echt mega snel zeg! Gisteren helemaal geen medicatie meer gehad en zaterdag nog wel 2x utro (ipv 3) en 2x progynova. Heb gelijk gebeld en heb 31-8 de echo voor het bms en ik hoop dan 5 of 6 september de terugplaatsing! Komt perfect uit voor onze vakantie. Zo blij! Zal zo de lijst is even opzoeken
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Asil - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 5 laatste ronde ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) Afspraken: 22-8: Cvdv87 - FM cryo terugplaatsing 25-8: SJD1988 - terugplaatsing cryo 31-8: Clarajilla - echo bms Eind aug: LisaW27 - uitgangsecho 1-9: Krv - nacontrole operatie 5/6-9: Clarajilla - terugplaatsing cryo 28-9: SD90 - afspraak fertiliteitsarts herstart traject Testdatum: 6-9: SJD1988 Zwanger:
@clarajilla wat fijn dat je al zo snel ongesteld bent geworden en je nu sowieso vóór je vakantie een terugplaatsing hebt! Ga je goed de vakantie in @mimi87 bedankt voor je welkom! Vervelend dat je cyclus van slag lijkt en je daardoor moet wachten.. Hopelijk snel ongesteld zodat je weer verder kunt! Ik heb vanmorgen een echo gehad en mag morgen beginnen met utrogestan, zondag als het ontdooien goed gaat de terugplaatsing!
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Asil - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 5 laatste ronde ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) Afspraken: 22-8: Cvdv87 - FM cryo terugplaatsing 25-8: SJD1988 - terugplaatsing cryo 28-8: Mamanene - terugplaatsing cryo 31-8: Clarajilla - echo bms Eind aug: LisaW27 - uitgangsecho 1-9: Krv - nacontrole operatie 5/6-9: Clarajilla - terugplaatsing cryo 28-9: SD90 - afspraak fertiliteitsarts herstart traject Testdatum: 6-9: SJD1988 Zwanger:
Heb ik het lijstje zo goed overgenomen? Ik wist niet hoe je zo'n hartje maakt @SJD1988 wij zitten dicht bij elkaar met de terugplaatsing! Had jij zelf al berekend wanneer je mag testen? Dan zal mijn testdatum waarschijnlijk 9 september zijn
Ja heb al gekeken, de test datum zou dan zijn als we net terug komen van vakantie! Maar weet niet of ik het tot dan kan volhouden. Miss dat ik aan het einde van de vakantie al ga testen haha. Oh wat super! Hopelijk gaat het ontdooien goed en krijg je de terug plaatsing