Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Yes! Dinsdag bloed prikken als ik dan nog niet vloei!

clarajilla, SJD1988, cvdv87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    dankjewel! super lief! Ik hoop het ook!!

3. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Normaal gesproken ben ik een vroege tester maar dit keer helemaal geen behoefte gehad. En nu m’n menstruatie is uitgebleven ben ik bang

4. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Test wederom negatief. Dat wordt 'm niet meer..
    Heb vlg week al gesprek met m'n arts staan gelukkig.
    Dinsdag nog bloedprikken ik vind het alleen echt erg om nu tot dinsdag nog medicatie door te moeten slikken... assistent zei dat ik zelf wel mag bepalen of ik stop maar eigenlijk t bloed wel wilde afwachten maja..

5. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Enorm balen @Stephani27, gelukkig mag je volgende week al op gesprek komen. Misschien is het wel fijn om de medicatie nog door te slikken voor de timing van een nieuwe stimulatie? Geen idee want hier altijd natuurlijke cyclus gehad dus sowieso afhankelijk van mijn eigen cyclus maar misschien kan je het zo nog wat sturen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Stephani27 vindt dit leuk.
  6. Stephani27

Zei ik net ook tegen m'n man idd. Donderdag gesprek en ik wil echt gewoon direct door dus van mij part dan ook meteen bij volgende menstruatie starten met stimuleren en dan pick up. Ga echt niet weer stoppen met dit dan menstrueren en dan later weer menstruatie moeten opwekken. Al genoeg gebloed afgelopen maanden. Arts vindt het alleen wel echt spannend denk om bij mij weer opnieuw zin pick up te moeten doen maar er zijn toch wel veel meer mensen met pcos en die zo snel op medicatie reageren? Want dat doet mijn lijf gewoon. Ach ik ga het donderdag horen, ik wil echt door :( vind het al een vies gevoel dat er nog een embroyje in mij zweeft wil op dat vlak dus het liefst zsm stoppen met die medicatie maar beter dat niet te doen en te hopen dat ik dan straks meteen mag stimuleren. Nog meer vrouwen hier die fel reageerde op stimulatie medicatie?

7. Stephani27

Ps; met dit forum ben ik heel blij, Dankjewel dat jullie reageren, advies geven, tips en elkaar steunen. Jullie zitten allemaal al veel langer in trajecten dan ik. Ik heb vorig jaar nog gezegd tegen mijn vriendin dat als ik ooit in een traject zou komen ik dat echt niet zou kunnen etc. Voila zit ik er zelf in.

clarajilla, Maayaa, LisaW27 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Je groeit er ook vanzelf in @Stephani27, steeds een stapje verder. Ik heb geen ervaring met te sterke reacties op de medicatie maar er zitten hier vrouwen die dat wel hebben en je vast meer antwoorden kunnen geven. Liefs!

9. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ja, ik ook. Stimuleren met Gonal f 150ie heeft bij mij ook voor ongeveer 35/40 follikels gezorgd. 25 rijpe eicellen, 22 bevruchtingen, 12 embryo’s .(11 blasto’s en 1 verse ). Ik reageer ook wel heftig . eerste pick up was iets minder, maar ook 25 follikels aangeprikt .

10. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    @Stephani27 wat betreft het doorgaan met je medicatie, dat is wel je enige kans direct door te kunnen aangezien je volgende week al een gesprek hebt met de arts. En aangezien je pcos heb je denk ik lange cylci? De keren dat ik een kunstmatige cyclus had, werd ik 3-5 dagen na stoppen medicatie ongesteld . Tenzij jouw arts meer onderzoek wil doen, zou je misschien wel direct door kunnen .

11. Stephani27

Ik had 112,5 of zo vgm. En hoe hebben ze het de keer daarop gedaan bij jou? :)

12. Stephani27

Dit heeel vaag licht streepje kwam een poos later te voorschijn maar bij de testen van gisteren is dat niet...
    Heb 6 testjes van sensitest ontvangen dus die ga ik vanavond en morgen doen.
    (Na upload zie je hem misschien niet)

Bijgevoegde bestanden:

13. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ik zie hem idd.. is dit ver na afleestijd geweest ? Dan kan het namelijk een indroger zijn… toch maar even doorgaan met de medicatie en morgen maar weer een testje wagen !

14. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Exact hetzelfde. De eerste ronde was in 2019. Dit was de ronde met de mindere opbrengst ; 25 follikels . De tweede ronde was eind 2021. Bewust de dosering niet aangepast, omdat ik toch 2,5 jaar ouder was en naar verwachting dat wat minder
    Follikels te hebben.
    Dit bleek echter tegenovergestelde. Dit waren er dus meer.
    ben heel benieuwd naar volgende ronde (die hopelijk niet gaat komen, maar ik houd er sterk rekening mee!)

15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Ik zie hem wel, maar durf niet uit te sluiten of het een indrooglijntje is of niet. Je zou op 12 dpo wel een donkerder lijntje verwachten maar wie weet! Zeker nog niet stoppen met je medicatie dus.

16. Stephani27

Weet t ook niet.. zie bijlage dit was vorige zwangerschap 1 week na tp ook geen mega knaller maar toen 3 dagen later wel clear blue 2 tot 3 weken zwanger.
    Morgen eens met sensitest proberen :) (ik stop nu ook met zeuren en wacht het nu gewoon af en dinsdag bloedprikken)

Bijgevoegde bestanden:

Krv vindt dit leuk.
  17. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Mega knaller een week na tp is ook wel erg vroeg hoor, dat gebeurt niet vaak. En je zeurt niet hoor, juist fijn om hier van je af te schrijven. Het blijft sowieso nog even spannend!

18. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Anders moet je vanavond al es een sensitestje doen? Die zijn sowieso een stuk gevoeliger dus dan zou je straks toch al iets moeten zien, als dat streepje van de vorige test geen indrooglijn was. Ik duim!
    En idd, je zeurt niet hoor! Heel begrijpelijk juist :)

19. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Ik heb trouwens wat licht bloedverlies (woohoo) dus ik vermoed dat het morgen wel zal doorbreken. Dan zou ik dus op kerstavond mogen starten met stimuleren. Ondanks alles wel een fijn kado ofzo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

clarajilla, SJD1988, Krv en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Stephani27

Ga ik doen, had gister trouwens erg gevoelige onderrug tegen t pijn aan, nu weer gevoelig en ook onderbuik rommelt/krampen.

Deel Deze Pagina