Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja snap ik dat je bang bent om te testen!

SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @Stephani27 voor jou ook spannend. Heb je vandaag nog getest?

3. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    vaak voorkomen denk ik :(

4. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Jep negatief. Dus wel duidelijk hier lijkt me

5. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    :(:(

6. Maayaa

Maayaa Actief lid

26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Oh nee @Stephani27 ontzettend balen voor je..... sterkte ♡

@SD90 beterschap, heel zielig om je kindje zo te zien....

@SamirsVrouwtje ik denk dat jij gewoon zwanger bent hoor.... over tijd en geen medicatie momenteel en klachten. Oooooh dat je het zo volhoudt om niet te testen is echt knap! ♡

Stephani27, SamirsVrouwtje en SD90 vinden dit leuk.
  7. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    @SD90 sterkte! Wat een rot manier om de kerstdagen in te gaan joh..

@Stephani27 wat rot dat hij vandaag weer negatief is joh.. had echt hoop voor je na die lichte streep..

@SamirsVrouwtje dat je het volhoudt joh!! Duim voor je dat je dinsdag nog steeds niet ongesteld bent en n hele mooie uitslag gaat krijgen..

SD90 en SamirsVrouwtje vinden dit leuk.
  8. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Wij hebben trouwens inmiddels 2 echo’s achter de rug en alles lijkt goed te gaan.. Kan het nog steeds niet echt geloven. Ben inmiddels 7+4 en elke dag komt er een stuk meer vertrouwen. Gun het jullie ook allemaal zo enorm ❤️

SJD1988, Maayaa, Mamanene en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Haha dat heet “angst”. Normaal altijd een mega vroege tester geweest.

10. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw

Ik hoop t ook zo :rolleyes:

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Echt balen.. :(

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Super fijn! Gefeliciteerd!

kattenmama vindt dit leuk.
  13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ga voor je duimen op een super goede bloedtest!!

SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  14. Stephani27

Heb soms wel echt buikkrampen, zou heel graag stoppen met die medicatie maja de arts gelooft nog op een goede bloeduitslag?
    Assistent zei wel dat je door deze medicatie heen alsnog ongesteld zou kunnen worden, ben benieuwd of dat gebeurd.
    En nog minder leuk, er is een wachtlijst qua stimuleren, betekend dat ik wss niet meteen door kan daarmee. En waarschijnlijk dus eerst nog even aan de pil moet, of later weer opwekken met duphaston t zal een van die twee worden. Hier zal helaas voorlopig nog geen zwangerschap in zicht komen. Ga er niet om jammeren meer het is eenmaal zo alleen de tijd vliegt en ik ben weer helemaal terug bij af dus klote is het zeker. Hoop van harte dat 2023 ons allen iets goeds brengt!:)

15. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Ah, kut dat er een wachtlijst is voor een nieuwe punctie :( hopelijk heb je volgende week toch al wat duidelijkheid ivm wanneer je eventueel zou kunnen starten.
    Zelf nooit door utro en progynova heen ongesteld geworden, door utro alleen wel.

Net de resultaten van mijn bloedafname gehad en alles is goed. Vanavond dus de eerste dosis puregon erin. Toch wel spannend weer.
    We mogen trouwens vannamiddag naar huis met ons zoontje dus gelukkig kerst thuis. Ze raden familiebezoeken e.d. wel af dus het wordt een kerst met ons drietjes. Ach, ik ben allang blij dat we samen thuis gaan zijn! ❤️

SJD1988, clarajilla, Mamanene en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    @Stephani27 ontzettend rot dat je weer opnieuw moet beginnen en er een wachtlijst is. Ze zijn altijd erg voorzichtig met stoppen met medicatie voor de officiële testdatum maar ik denk dat we hier allemaal genoeg hebben meegemaakt en weten dat de kans op een positieve uitkomst nu nog nihil is. Ik meen me te herinneren dat je testdatum ook later is nu vanwege kerst toch? Dikke knuffel.

@SD90 wat fijn dat je bloed goed is maar nog veel fijner dat jullie naar huis mogen met jullie zoontje! Heel jammer dat jullie geen familie mogen zien met kerst maar gelukkig hoeven jullie niet meer te blijven.

Lieve meiden, ik weet hoe confronterend kerst met weer een lege buik is. Ik hoop dat jullie allemaal de warmte van jullie familie en geliefden mogen voelen deze dagen. Ik denk aan jullie allemaal. Heel veel liefs!

SJD1988, clarajilla, SD90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Stephani27

Ja klopt idd nu 2 dagen later. Ja t zal geen mega wachtlijst zijn denk ik maar begin Jan zal het niet zijn. Hoor het donderdag.

18. Habibati

Habibati Niet meer actief

Eerlijk geniet van de maand rust. Van poging tot poging gaan is enorm vermoeiend voor je lichaam. En in een uitgeput lichaam gaat een zwangerschap extreem hard zijn.

Stephani27 vindt dit leuk.
  19. Stephani27

Jaa is ook wel zo ja.. ;)

Wel even een vraagje voor degene die in kunstmatige tp hebben gehad.. ik heb zo nu en dan echt menstruatie krampen, kan dit kwaad? Ik ben die medicatie echt tegen m'n zin aan het slikken nu maar ga het maar gewoon volhouden tot de bloeduitslag.. zondag was anders dag 10 maar helaas. Als m'n lichaam het echt wilt zal ik alsnog ongesteld worden denk ik. Vind het wel vervelend dat dit nu wordt onderdrukt door medicatie nog.

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ohnee dat is wel een tegenvaller hoor! Je wilt zo snel mogelijk door natuurlijk.

Deel Deze Pagina