Ik heb net mijn eerste meting gehad en er was nog niks bijzonders te zien dus de dosis wordt toch verhoogd naar 175. Ik weet dat ik pas 4x gespoten heb maar ik had toch iets meer verwacht als de vorige keer 11 follikels groeiden met de helft van die dosis. Ik snap er echt niks meer van. Het lijkt ons niet gegund en de moed zakt me even in de schoenen.
Aaaah @cvdv87 wat een super nieuws, na de bijzondere tp datum, jullie verlate kerstcadeautje ❤️❤️❤️ Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtige test. Ik ben zo ontzettend blij voor je. En je angsten zijn heel normaal en logisch. Je verwacht het niet meer na zoveel tp’s en het is meteen al zo kostbaar, ik duim heel hard voor een mooie eerste echo over een paar weken.
Had je de vorige keer al 11 follikels na 4 dagen? Neem jezelf alsjeblieft niks kwalijk, je hebt het goed aangepakt. Als het echt tegen blijft vallen dan zou je altijd nog af kunnen breken en de volgende keer met een iets hogere dosis starten. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk door wil gaan natuurlijk, maar soms is het toch even zoeken naar de juiste instelling. Ook al leek het eerder wel een goede dosis te zijn. Ik hoop dat er op de volgende echo meer zichtbaar is en het alsnog goed gaat groeien. Bij mijn voorlaatste punctie waren er erg weinig follikels zichtbaar en was ik ook erg teleurgesteld omdat bij mij altijd de helft van mijn follikels leeg blijkt te zijn. Uiteindelijk waren er 6 follikels zichtbaar, waar 9 eicellen, 8 bevruchtingen en 7 blasto’s uit zijn gekomen. Dit werd 1 miskraam en 6 mislukte tp’s. Bij de laatste punctie meer dan 20 follikels, 11 eicellen waarvan 9 rijp, 8 bevruchtingen en 4 blasto’s. 2e tp zwanger. Het zegt zo weinig en vaak staren we ons blind op hoge aantallen follikels terwijl dit niet per se een succesverhaal hoeft te betekenen. Het is zo’n rotproces met zoveel onzekerheden. Dikke knuffel voor jou!! ❤️
Het is echt nog vroeg hé, ik had de eerste controle-echo ook nog heel weinig groei en 2 dagen later plots een gigantisch verschil. Hoop dat er de volgende echo een mooie reactie te zien is!
He, wat rot dat er nog zo weinig resultaat is.. Maar wat je zegt, het is pas de vierde dag! Heb je snel weer een nieuwe controle nu met die ophoging? Hopelijk dan meer resultaat!
Dank je wel! Je woorden helpen! Ik wil juist absoluut geen overstimulatie ik denk dat in mijn geval de kwaliteit dan echt een stuk minder is. Ik had gewoon gehoopt om al iets te zien. Ik zal echt teleurgesteld zijn als deze poging ook word afgebroken aangezien vorige maand ook al 1 afgebroken is. We gaan het dinsdag zien. Dank je!
Hier gaat het toch niet echt best meiden, hele dag constant zeurende en drukkende pijn in m'n onderbuik en diep in m'n vagina. Voelt alsof m'n baarmoeder alles eruit wil drukken maar door de medicatie wordt tegengehouden. Overlegd met het ziekenhuis, mocht langskomen en op echo exact wat gisteren gezien is. Advies is toch doorgaan omdat ze zeggen dat ze op basis van 1 echo niet kunnen zeggen dat het niet goed is, maar dat het wel opvallend is dat de embryo een week achterloopt, hele kleine vruchtzakje en traag kloppend hartje. Past totaal niet bij het termijn. Ze willen toch volgende week de echo herhalen. Voelt zo dubbel om die medicijnen te blijven gebruiken tot die tijd maar aan de andere kant kan ik achteraf misschien zeggen dat ik er alles aan heb gedaan.....
Wat verdrietig om te lezen, je eigen gevoel is zo sterk dat ik je heel goed begrijp. Ik snap dat je niet meer durft te hopen. Natuurlijk hoop ik dat het beeld volgende week ineens toch positiever is. Veel sterkte en een knuffel!