Opzich wel, “gelukkig” heb ik het redelijk druk op/met werk aangezien ik deze maand met een nieuwe opdracht ben begonnen. Onze vakantie begint over anderhalve week, dus tot die tijd nog wel wat werk te doen en dat wordt óf zwanger met vakantie óf lekker onze zinnen kunnen verzetten Maarja, “afleiding” is ook een ruim begrip hè
Hier nog steeds geen menstruatie.... zucht..... heb wel steeds een soort van ovulatiegevoel, maar ovutesten blijven negatief.... Mijn cyclus is normaal altijd zo optijd en precies.... dit is ook niks hoor zo lang moeten wachten als je verder wilt. Gyn heb ik ook nog niet gebeld. Zou je een kuurtje kunnen krijgen om het op te wekken?
Irritant!! Hoeveelste cyclusdag zit je inmiddels? Er zijn inderdaad wel kuurtjes om het op te wekken maar ik weet niet wanneer je daarvoor in aanmerking komt. Zal je altijd zien hè, wil je dat het wegblijft dan komt het en als het moet komen gebeurt er niks!
Nou dat dus! Cyclusdag 31... standaard 28 dagen ongesteld. Ik zit te denken om tot maandag even te wachten en dan de gyn te bellen. Dan is het precies een week. En het gekke is dat ik ook dus helemaal geen verschijnselen heb dat ik het moet worden behalve die ovulatiepijn. Denk dat er wel een ei zit te groeien ofzo maar lui is hahaha.
Zo vervelend is dat altijd … had jij niet net een punctie achter de rug ? Hoop dat t snel doorbreekt zodat je verder kunt ..
Hier nog steeds wachtende op LH piek. Maandag follikel van 16mm dus had ergens wel de hoop vandaag een piek te hebben… maar nog niet !
Punctie had ik 13 juli. 25 juli ongesteld geworden. En nu wachten tot mijn volgende menstruatie… Ja dat hoop ik ook
Ik had de eerste 2 maanden na punctie ook dat m’n cyclus wat langer was. Ik had primolut gekregen om menstruatie te lang uit zou blijven (tov normale cyclus). Uiteindelijk werd ik die maand op CD36 ongesteld geloof ik, ipv 30-31. Heb de medicatie toen niet genomen.
Oh nee! Wat balen! Zul je net zien, altijd wanneer je verder wilt. Ik krijg altijd provera om het op te wekken maar ik heb sinds het traject een super onregelmatige cyclus (lees: uiteenlopend van 26 dagen tot 70 dagen). Voor het traject altijd een cyclus van 33 dagen en altijd een eisprong op CD17.
Oohh, al dat wachten, pffffff... @cvdv87 Hopelijk snel je piek! @mimi87 Hopelijk snel ongesteld... en @SJD1988 Jaaa, morgen krijg je je embryo aan boord! En dan weer wachten.. Maar dan kan er iig iets gebeuren, spannend!! En succes morgen!!
Haha ja, natuurlijke cyclus heeft geen zin meer. Ik zit al 5 dagen aan de progynova. Maandag krijg ik te zien of de progynova goed haar werk doet.
Scheelt dat je het nu druk hebt! In de vakantie heb je wel meer tijd om er mee bezig te zijn ja. Haha Dat de dagen maar om mogen vliegen!