Ja was een heel fijn gesprek, had daar echt behoefte aan. Vorige week echt ontzettend down geweest en alleen maar zitten janken. Lucht wel op haha. Op het formulier van Isala stond dat het embryo de dooi niet heeft overleefd. Verder geen andere bijzonderheden. Domme pech dus…. Nu heb ik 9 februari een afspraak bij de endometriose arts om te kijken of er verder nog meer endo zit dan alleen mijn baarmoeder. In de tussentijd mag ik wel beginnen met decap spuiten vanaf 4 feb. Dus geen pil yoehoe!! En mocht ik groen licht krijgen dan begin ik die week erop met gonal f, starten met 225 omdat de laatste keer de dosis eigenlijk te laag was. Maar mocht het niet goed zijn dan moet ik helaas alles afbreken en het vervolg afwachten van de endometriose. Maar vind het wel fijn dat ik niet eerst alles moet afwachten. We beginnen al vast! En met een beetje mazzel eind feb punctie en tp.. Wordt vervolgd
Na 10 dagen was het bij mij eruit. Daarvoor testte ik door ovitrelle nog licht positief. Mocht je nu wat gaan zien dan is het eigen hcg, als die hiervoor negatief was. Blijven altijd slopende dagen….. helaas… wachten is het enige wat je kan doen… hoeveel dpo ben je nu? Meestal rond 10 dpo zou je wat kunnen zien! Althans dat was bij mij wel het geval..
@mimi87 wat fijn dat ze zo met je meedenken! Ik hoop mee dat er op 9 februari geen endometriose wordt gevonden, wat zou het top zijn als het zo doorgaat! Heel spannend ook weer. En heel jammer van het embryo maar gelukkig ook geen andere gekke dingen gevonden dus.
Lief van je! Nee gelukkig geen gekke dingen. Over dat endometriose heb ik wel gemengde gevoelens… maar goed ben geen arts, maar persoonlijk zelf denk ik wel dat er meer aan de hand is, mijn gevoel zegt namelijk dat het niet oké zit… anyway tis altijd weer afwachten wat eruit komt… Hoe is het met jou? Gaat alles goed?
Dpo is days past ovulation. Dus de dagen na de eisprong. Als je embryo 3 dagen uit is dan is dat 3 dagen na eisprong en dan tel je vanaf de terug plaatsing verder. Is die 5 daags dan tel je vanaf 5 dagen verder
Hier voel ik me zo goed en mega blij! Onze laatst cryo was super goed! Gewoon 8cellig terug geplaatst. Geen 1 cel kapot gegaan tijdens bevriezen/ontdooien. En alles is tot nu toe anders dan alle afgelopen terugplaatsingen. Ze konden nu met de echo lastig de baarmoeder vinden en zo dus ook lastig zien of de katheter goed zat, normaal geen problemen mee. Ik was vergeten te drinken en driknen mee in de auto te nemen wat ik altijd doe dus 20 min voor de afspraak in het zieken huis een flesje water naar binnen gegoten. Blaas was gelukkig vol genoeg. En we hebben nog nooit een 8cellige gehad, en bms was dunner dan alle andere keren. Op een of andere manier maakt de combi van alles dat ik toch meer hoop heb
@mimi87 ik snap je zeker, hopelijk blijkt het gevoel onterecht te zijn. Hier gaat het goed! Tijd gaat snel. @clarajilla wow wat goed! Houd dit positieve gevoel vast, ik hoop zo met je mee.
Ja daar ben ik ook wel blij mee, andere gynaecoloog. Dat is ook wel fijn! Oh spannend voor jou zeg!! Ook mijn duimen draaien voor jou!!