Ik heb vanmorgen een positieve test de wonderen zijn dus de wereld nog niet uit ahha nu hopen dat het verder goed gaat ..ik besef het nog niet helemaal Nouuu het is zo ver vanmorgen klein beetje bloed verloren beetje roze bruin achtig ik heb niet meer getest maar het zal wel doorzetten nu of zou het nog iets anders kunnen zijn moet zaterdag testen...ziekenhuis belt zo terug
Zaterdag mag ik testen vanmorgen een klein beetje roze bruin bloed verliesik heb niet meer getest maar dit zal vast door gaan zetten het kan toch geen innesteling meer zijn
Ah nee @LisaW27 wat ontzettend rot! Heel verdrietig. Je had dus wel het gevoel dat het gelukt was als ik het zo lees? Wat een mindfuck is het toch hè. Veel sterkte om dit te verwerken. Mag je meteen door voor de cryo of nu eerst een rustmaand? @Robin89 dus toch! Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Een beetje bloedverlies zou nog van de innesteling kunnen zijn. Ik heb 1 x bruinverlies gehad op 14 dpo deze zwangerschap. M’n hart zat echt in m’n keel want ik herken dat niet van mijn vorige zwangerschap. Maar hier is het tot nu toe gelukkig wel goed blijven gaan.
Ja ik dacht wel dat het goed zat. Ik had precies dezelfde krampjes en steekjes als bij mijn vorige 2 zwangerschappen maar helaas. Ik weet niet of ik meteen door mag en hoe nu verder. Daar heb ik het met de arts nog niet over gehad.
Ik hoop dat je snel weer verder mag - mits je daar zelf ook klaar bent natuurlijk. Echt jammer zeg.. wat kan je eigen lichaam je toch voor de gek houden hè.
Waarschuwing beetje vieze foto . Ik had vanmorgen erge kramp en dit kwam eruit. . ben dus zoiezo toch ongesteld geworden maar wow dit lijkt wel het embryo ik kan het gewoon niet in de prullenbak gooien ..wat vinden jullie ?
@Robin89 ah nee ik denk dat het gewoon een stolsel/stuk slijmvlies is. Mijn vruchtzak was met 5.3 weken net 7 mm. Bij 4 weken is dit nog wat kleiner, het embryo is bij 4 weken zwangerschap zo’n 1 mm. Dat is net zo groot als een maanzaadje. Dat zie je eigenlijk niet eens. Sterkte!
Helaas zijn de meeste ziekenhuizen hier erg vasthoudend in. Ik denk dat je zelf wel al genoeg weet. In het begin hield ik ook altijd hoop - want het ziekenhuis zegt toch dat… maar inmiddels helaas zoveel ervaring dat ik echt wel weet wanneer het wel of niet goed zit (en de andere dames hier ook). Heel verdrietig hoor, ik wil je veel sterkte wensen.
Ja ze deden er best luchtig over van bloedingen kunnen ook voorkomen als je zwanger bent we willen dat je doorgaat moet zeggen dat het wel minder is geworden met bloeden maar met z'n stolsel kan het niet goed zijn en hun hebben dat ook gezien ..het maar weer een plekje geven bedankt
Ik durf het je niet te zeggen hoe of wat. Wel vervelend dat het ziekenhuis zegt doorgaan tot zaterdag.. had je zelf nog een x getest? Of dat niet meer?
Ik voel me ineens mega zenuwachtig, ik had net na het plassen met afvegen wat roze op het wc papier. Ik heb dat nog nooit gehad als ik zwanger was of tijdens de utro/lutinus.. die houden tot nu toe altijd goed mijn menstruatie tegen. Heb nog helemaal niet getest maar durf ik ook niet goed meer. Heb nu constant het gevoel alsof ik er wat uit voel lopen ofzo.. Was van plan maandag te testen, zou dan officieel mijn nod zijn. Mijn man zei net gelijk kan dat niet van een innesteling zijn? Ben vandaag 10dpo