Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin89

Robin89 Actief lid

19 jan 2023
    197
    46
    28
    Vrouw
    Ja gek toch. Nee had niet meer getest ik zal op de testdag nog een test doen maar is bijna zonde van het geld maar ze zeiden echt dat er vaker mensen bloeden en ze 100 procent zeker moeten weten

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik snap dat je hoop na zo'n stolsel helemaal weg is. Pff wat een onzekerheid zo voor je, niet fijn!

3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend voor jou @clarajilla. Hopelijk inderdaad innesteling!!

clarajilla vindt dit leuk.
  4. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Dat is zo schrikken! Ik heb met 4+6 weken echt mega bloedverlies gehad inclusief stolsels zoals op jouw foto, het kan écht beide kanten op gaan, vooral hopen dat bijvoorbeeld de bloeding lager zit dan het embryo en die niet mee naar buiten komt zeg maar. Ik duim voor je mee!

En hi dames! Terug van (even) weg geweest en maar deels bijgelezen hoor, alles was echt te veel :roflmao:. Zie wel helaas een hoop nieuwe teleurstellingen in handtekeningen :( Gelukkig wel langzaamaan steeds meer positieve banners in de handtekeningen :rolleyes:

clarajilla en Krv vinden dit leuk.
  5. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Dit ziet er eerder uit alsof je in 1x een groot deel van je afbrekende bms bent verloren. Ben de medische term even kwijt maar dat kan soms voorkomen!

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @Robin89 heb je gisteren nog getest?

ik had vanmorgen ineens weer helder rood bloedverlies toen ik de inbreng huls eruit haalde van het inbrengen van de utro.. maar daarna de rest van de dag niks meer en met afvegen ook niet. Morgen mijn nod en ga ik testen.

7. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    misschien heb je een adertje opengehaald door de inbreng huls. Spannend! Ben benieuwd morgen

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja ik denk het wel, nog nooit eerder gehad.

maar helaas de laatste cryo is ook niet gelukt.. vandaag 14dpo en negatieve test

9. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    pff wat ontzettend k*t weer :( ga je beginnen met een nieuwe poging?

10. Habibati

Habibati Niet meer actief

11. Habibati

12. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Oh nee, wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte! Durf je het aan om nog een poging te wagen? Knuffel.

13. Habibati

Hier vandaag echo +bloedafname gehad. Zat op lekker veel folikels. Waren er 15 tussen 10en 14mm en een 20tal kleinere. Woensdag opnieuw controle. Medicatie wordt wat aangepast naar beneden. Ben serieus opgezwollen. Reeds 2kg erbij op een week. Vermoedelijk pick up ergens dit weekend of ten laatste begin volgende week.

clarajilla, mimi87 en Krv vinden dit leuk.
  14. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
  15. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63

Ah nee! Wat jammer!! :cry: Verdrietig…. Dit was je laatste cryo hè? Ga je opnieuw beginnen?

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja..
    Had wel gehoopt dat het lukte, alles leek zo goed.
    Ja we willen wel een nieuwe poging proberen. Wie weet lukt een verse terugplaatsing wel. Moet morgen eerst bellen. Maar denk dat dat bloed verlies mijn menstruatie was die door wilde breken maar tegen gehouden werd ofzo.. vanaf vandaag geen medicatie meer, en had nog steeds bloedverlies alsof ik ongesteld ga worden nu. Nu word het ook niet meer tegen gehouden door de utro

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja dat wel! Zie er alleen tegen op om het mensen in de omgeving het te moeten vertellen, dat heb ik liever niet. Want dan gaan ze er te veel mee bemoeien en dingen eisen. Maarja bij de punctie komt alles zo precies, dus denk dat er geen andere optie is dan het vertellen

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja was helaas de laatste.. morgen het ziekenhuis bellen. Lukte vandaag niet met me werk. Dan ff recept vragen van de pil en dan op dag 3 daarmee starten en dan ergens volgende week denk ik? Een gesprek met de arts over hoe nu verder en wat het schema word. Zal ook me oude papieren Er is bijpakken. Kan ik zien hoelang ik toen moest spuiten

19. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Dat is echt het verrotte aan die medicatie. Ze kunnen je zo voor de gek houden. Plus ze zorgen dat je niet bloedt. Alles lijkt dan helemaal goed te gaan. De laatste keer dat het raak was had ik in natuurlijke cyclus de tp gedaan. Weet niet of dat voor jou ook een optie is? Een verse terugplaatsing heb ik helaas nooit gehad ivm dreiging overstimulatie. Ik hoop echt voor je dat dit je laatste punctie is en dat de verse tp jouw gouden eitje wordt ❤️

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    lief van je! Ik doe het juist in kunstmatige cyclus want niemand in onze omgeving weet het. Ik kan het dan zo plannen en uitrekenen dat de kinderen naar de opvang kunnen en ik niet hoef te werken. Van de oudste ben ik zwanger geworden van een 2 daagse embryo, verse terug plaatsing. voor nu denk ik dat ik maar 1 punctie wil en dan als er embryo’s overblijven, die allemaal terugplaatsen. Lukt het dan nog niet dan houdt het op. Maar dan kan ik de gedachte van een verse terugplaatsing laten rusten

Deel Deze Pagina