Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    @clarajilla wat een teleurstelling weer. Zeker doordat je er een goed gevoel over had. Dan komt nog net even wat harder aan . Hopelijk kun je snel door voor de volgende ronde. En nog meer hopen dat het de laatste ronde gaat zijn.

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja alles was anders als alle andere keren, dus hoopte het wel. Maar helaas. Voel me nogal down maar ook emotieloos ofzo. Vanmorgen gebeld met het ziekenhuis. Recept voor de pil krijg ik en volgende week dinsdag gesprek met de arts om 13.00. Mag zelf vast op dag 3 beginnen met de pil. Maar gaat een lang traject worden.. 1 maand aan de pil 3 weken decapeptyl en daarna pas starten met gonal f 150.. dus komen we uit ergens eind maart..

3. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Die 3 a 5 dagen klopt bij een 3 daagse embryo

4. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Die teleurstellingen drukken zo een stempel op je dagelijkse leven. Op een gegeven moment is het gewoon een deel van je leven, die teleurstelling. Begrijp goed dat je je emotieloos begint te voelen. Ik was de hoop ook echt totaal verloren. Na zoveel terugplaatsingen van goede embryo’s die continue mislukten, was ik er van overtuigd dat het niet meer zou lukken. In deze groep nog een aantal dames met een hoop mislukte terugplaatsingen waarbij het uiteindelijk toch heeft mogen lukken.
    Hopelijk haal je daar een beetje hoop en vertrouwen uit, dat dit jouw verhaal ook kan worden.
    Maar het is lood en loodzwaar. Zeker dat je weer een lang protocol krijgt. Had je dat vorige keer ook?

Delila88 vindt dit leuk.
  5. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Oh ja dan snap ik het indd. Hopelijk snel een plakkertje meid. Het is je gegund!

clarajilla vindt dit leuk.
  6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja het meeste zware vind ik gewoon het psychische gedeelte. En ben echt mega blij met de 2 kinderen die ik al heb! Zonder hun had ik miss allang gek geworden. Maar op zulke dagen beïnvloed het wel allemaal even, maar weet ook dat dat volgende week weer anders is.
    Ja geeft mij ook zeker hoop dat het bij jou en andere dames na zoveel terugplaatsingen wel gelukt is! Ook 1 van de redenen waarom ik toch een nieuwe behandeling wil. Blijft maar door me hoofd gaan, wat als het wel een keer lukt.

ja vorige 2 keren ook lang protocol, eerste x was voor ivf maar hadden geen bevruchtingen toen, daarna voor icsi ook lang protocol. En nu 2 maand geleden bloed geprikt, maar hormonen waren goed dus krijg hetzelfde schema als de vorige keren. Helaas ook lang schema dus. Al zat ik de vorige x wel tegen overstimulatie aan, hadden 18 eicellen toen gevonden. Uiteindelijk dus 1 verse tp gehad en 6 cryo’s waren we van over

7. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    @clarajilla Pfff, da's inderdaad wel een heel lang schema zo, met eerst de pil en dan nog decapeptyl... Ik duim dat het een mooi resultaat mag geven, al is dat lange wachten tot een punctie waarschijnlijk wel even balen.

Vandaag een kleine meevaller. Ik had deze namiddag de evaluatie van m'n punctie bij mijn vaste fertiliteitsarts, en aangezien ik er toch was, heeft ze al eens mijn baarmoederslijmvlies gemeten (nu dag 8 progynova) en het is al dik genoeg! Tp kan dus ingepland worden en zal daardoor een dag of 5 vroeger dan gepland zijn, best fijn. Ik krijg morgen nog telefoon van fertiliteit maar het zal normaal volgende week maandag zijn! Ik kijk er al naar uit! :)

mimi87, SamirsVrouwtje, clarajilla en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh wauw dat is wel super zeg dat ze even wilde kijken en het al dik genoeg is!

SD90 vindt dit leuk.
  9. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Logisch toch dat je doorgaat.. Ik zeg nu wel eens dat ik niet weet of ik het nog eens zou doen (vooral de punctie is mij erg tegen gevallen), maar tegelijkertijd weet ik dondersgoed dat als het nu mis zou gaan ik het zo een tweede en derde keer zou doen. Alles om je droom te bereiken toch ❤️

clarajilla vindt dit leuk.
  10. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Vandaag bij de endometriose arts geweest. En wat we al vermoeden is bevestigd. Linkerbaarmoeder zit vast aan linkereierstok. Kortom volop verklevingen aan linkerzijde. Recht ziet er dus super uit! Mag wel verder met ivf. Afspraak is dat we ook rechts weer gaan terugplaatsen.

Bijna een week aan de decapeptyl en gelukkig tot nu toe gaat het goed. Ik heb een kort schema dus verwacht denk ik in het weekend menstruatie. Maar heb helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moeten worden?

Iemand hier een kort schema gehad? En wanneer werd je ongesteld? Cyclusdag 21 ben ik begonnen met deca, maar menstruatie lijkt nog ver weg?

11. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Dames, ik haak later weer aan. Wij zitten midden in een verhuizing. Jullie zien me vanzelf binnenkort wel weer verschijnen.
    Succes iedereen de komende tijd! Liefs!

cvdv87 en SJD1988 vinden dit leuk.
  12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja ik zei toen we begonnen aan de cryo’s lukt het niet dan is het klaar. Maarja nu het zo ver is toch maar nieuwe behandeling proberen!

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ohnee toch je vermoeden bevestigd dus.. gelukkig kan de terugplaatsing wel door gaan.
    Zelf niet bekend met kort schema

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    succes met de verhuizing!

LisaW27 vindt dit leuk.
  15. Habibati

Habibati Niet meer actief

Wij komen net terug van het ziekenhuis. Waarschijnlijk vanavond de spuit zetten voor de eisprong op te wekken. Momenteel zijn er 17 follikels van meer dan 17mm en nog een 6tal van 15-16mm die zijn dus een twijfelgeval of ze rijp genoeg gaan zijn. Maandag pick up maar een groot vraagteken of er wel een terugplaatsing gaat plaatsvinden gezien risico op overstimulatie. Dikke k*t want hebben nooit veel 5daagse embryo's dat overblijven.

cvdv87, Krv en clarajilla vinden dit leuk.
  16. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Succes met de verhuizing!

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    oh spannend!
    Gaan ze bloed prikken om je waarden in de gaten te houden en aan de hand daarvan beslissen of je wel of niet een verse tp mag?

18. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ik riep precies hetzelfde. Wilde alleen de cryos gebruiken uit de eerste poging en absoluut geen nieuwe ronde ! De twee cryos ontdooiden niet goed, dus toch maar opnieuw begonnen. Denk als het nodig was geweest ik hierna ook wel opnieuw begonnen was. Steeds grenzen verleggen!

19. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Hopelijk mag je toch een verse terugplaatsing. Ik had bij m’n laatste punctie 35 follikels . Na 3 dagen bloedprikken en echo en mocht een verse terugplaatsing! Hopelijk bij jou hetzelfde

SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  20. Habibati

Habibati Niet meer actief

Maandag gaan ze kijken na de pick up wat ze gaan doen. Maar voelt voor mij als een verloren ronde als er geen verse TP gebeurd heb zo geen vertrouwen in onze cryo's
    @cvdv87 de vorige keren iedere keer 16follikels en nooit een dokter gehad dat er moeilijk over deed enkel deze van vandaag. Nu is het juist weekend dus was er ook niet veel overleg gezien er maar 1dokter dan werkt.. man heeft gewoon zin om alles te annuleren.

Deel Deze Pagina