Dankjewel! Het is vooral ik die nogal gepusht heb eigenlijk, denk dat ze daar op de afdeling bij momenten gillend gek van me worden
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 32 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI ♡ Cvdv87 - 35 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Clarajilla - 31 jaar - 3e kindje - ICSI ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ Dominique 87- 35jaar-1e kindje- ICSI(cryo) ♡ Evi92 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ SamirsVrouwtje - 33 - 3e kindje - IVF Afspraken: 08-3 Evi92: start ICSI2 medicatie ophalen 20-3 clarajilla: follikelmeting 27-2 Mimi87:eerste follikelmeting Testdatum: 21-2: SD90 Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988 ♡ 18-07-2023: Krv ♡ 07-08-2023: Kattenmama ♡ 17-08-2023: Mamanene ♡ 29-08-2023: SamirsVrouwtje ♡ 12-09-2023: Cvdv87 Sterretjes: ⭐ LisaW27 ⭐ Stephani27
Wij gaan beginnen aan ICSI2! 8 maart gesprek met verpleegkundige en medicatie ophalen... Ik verwacht rond 15/16/17 maart ongesteld te worden en dan dus beginnen met spuiten... Ben benieuwd, ICSI1 is inmiddels drie jaar geleden dus afwachten hoe het nu allemaal zal gaan! Toen bijna overstimulatie dus ze zullen nu wat voorzichtiger zijn.
Spannend @Evi92! Hopelijk mag er een plakkertje uit de nieuwe icsi ronde komen! Ik kreeg net telefoon van het ziekenhuis. M'n hcg staat nu op 59. Zh was heel tevreden want ze willen op 14dpo een waarde tussen 50 en 100 en ik ben vandaag pas 12dpo. Progesteron etc stond ook allemaal goed dus bloedverlies zal wss iets onschuldigs geweest zijn. Zover zijn we al...
Wat spannend weer @Evi92, ik wil jullie heel veel succes en geluk wensen met de nieuwe poging! Tot nu toe hebben velen van ons met een nieuwe poging toch echt wel betere resultaten behaald. Dat geeft hopelijk wat moed. @SD90 heel goede waarde inderdaad, gefeliciteerd!! Over een paar dagen nog eens prikken? Hopelijk stelt dit je wat gerust.
Woensdag idd opnieuw! Ben toch al een beetje gerustgesteld ja. Al zal dat waarschijnlijk weer niet lang duren, mezelf kennende
nog spannend zeg! Hier zelfde alleen dan eerste icsi 6 jaar geleden. Toen ook tegen overstimulatie aan. Maar ze doen nu alles hetzelfde als toen omdat ik ook weer wat ouder ben
Dat klinkt goed toch @SD90?! Wat zei Gent ervan? Moet je nog eens prikken of mocht je een echo inplannen? Wij hebben vanochtend een goede 20 weken echo gehad. Wel 2 plexus choreoïdeus cystes gezien maar dat zou geen kwaad moeten kunnen omdat we verder gaan aanwijzingen hebben gezien voor een onderliggende oorzaak. Gelukkig dus ook geen GUO of verdere opvolging nodig.
20 weken echo alweer. Jeetje, je zit al op de helft! Lijkt wel zo kort geleden dat je je mooie positieve test showde! fijn dat het goed was. Wat houden die cystes in?
Ja bizar hè! Het gaat zo snel! Voor jou komt de 12 weken ook al in zicht. Het is een klein aanlegfoutje zonder gevolgen, vaak is het rond 30 weken al verdwenen maar ook als het blijft zitten dan zou hij er helemaal niks van moeten merken. Voor de zekerheid krijg ik met 30 weken daar nog eens een echo. Ik maak me geen zorgen.
Ja, het is goed vol te houden! Vorige keer was ik nu een stuk immobieler dus heel fijn. Wel rustig aan maar dat is prima. Voel jij je ook nog goed?
Ik hoef niet meer te prikken, heb een afspraak voor een eerste echo gehad op vrijdag 10 maart. Denk dat ik zelf wel nog enkele keren bloed laat prikken via de huisarts, voor mijn eigen gemoedsrust Fijn dat de 20 weken-echo goed was! Nog nooit gehoord van dat type cysten, maar gelukkig dus iets heel onschuldigs dat normaalgezien ook gewoon weer zal verdwijnen!