Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Helaas niet, de eerste uitslag komt over ongeveer een week en de tweede duurt 2 tot 3 weken. Dat is vooraf blijkbaar niet te voorspellen.. we moeten het maar afwachten!

2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Oh nee @SD90, gelukkig ben je in goede handen nu in het ziekenhuis. Heel veel beterschap en ik hoop dat je gauw weer naar huis mag.

3. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt. Bijna 7 weekjes ondertussen. Maar ben oh zooo misselijk. In de ochtend is het nog te doen als ik direct eet maar in den avond:| volgende week maandag echo dus spannend. Hoe loopt jouw zwangerschap?

SJD1988 vindt dit leuk.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Wat spannend zeg! Maar ook een goed teken denk ik. En geen zorgen maken als de misselijkheid straks weer verdwenen is hoor, het kan per dag anders zijn en dit keer ben ik maar 2 weken licht misselijk geweest. Hier gaat alles goed! Heel veel succes alvast maandag, op naar een mooie echo.

5. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Ben al sinds 12 dpo misselijk dus zal het niet erg vinden . Maarja idd goei teken hopelijk. Ook soms wat krampen en buikpijn dus hopelijk ook normaal? Borsten die super gezwollen zijn en gevoelig

6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Heel normaal!! Dat is je baarmoeder die groeit en mogelijk ook wat last van je darmen.

7. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Gelukkig maar. Ja wel wat laat van obstipatie ook :p

Krv vindt dit leuk.
  8. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    @Mamanene fijn dat alles goed gegaan is! Hopelijk is de uitslag snel binnen en hebben jullie snel de uitslag ❤️

@SD90 wat rot dat je zo ziek bent! Hopelijk mag je snel weer naar huis en knap je snel een beetje op weer!

Mamanene vindt dit leuk.
  9. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt! Heb vandaag weer controles gehad in t ziekenhuis en de hoeveelheid oud bloed in m’n baarmoeder lijkt gelukkig eindelijk af te nemen! Dus hopelijk zet dat door en ben ik binnenkort alles kwijt.
    Alleen vandaag wel onverwachts opeens iets anders te zien, m’n placenta bestaat opeens praktisch helemaal uit 2 delen. Is kennelijk vrij zeldzaam maar kan voor de groei van de baby gelukkig niet heel veel kwaad. Maar ff normaal kan het kennelijk niet hier.. :|
    volgende week weer controle en met de 20 weken gaan ze er extra naar kijken. Maar hopelijk gaat dit niet zorgen voor nog meer complicaties.

Krv vindt dit leuk.
  10. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden en dat het bloed afneemt!! Kan me voorstellen dat dat een grote geruststelling is.

Wel weer even schrikken lijkt me dat de placenta 'anders dan normaal' iso_O Kan het zijn dat jij ook zwanger bent geweest van een tweeling? Of heeft zoiets er niks mee te maken? Fijn dat ze meteen al konden vertellen dat dit geen probleem is/hoeft te zijn.

11. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Nee het is een afwijking in de aanleg, met tweelingen zien ze het wel iets vaker dan met eenlingen. Maar zwanger van n tweeling is praktisch onmogelijk, ze hebben wel 2 eitjes laten zitten maar we hebben geen seks gehad rond punctie en erna natuurlijk zeker niet. Splitsing van embryo na 3 dagen kan natuurlijk nog in sommige gevallen maar dat zouden ze volgens mij ook moeten hebben kunnen zien op de vroege echo’s.
    Vind het met 20 weken wel ff extra spannend, dan gaan ze kijken hoe de aderen lopen die tussen de placentadelen zitten, als die door het vlies lopen wordt het een gecompliceerder verhaal, maar voor nu voor de groei zou het niet uit moeten maken.

Mamanene vindt dit leuk.
  12. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Logisch dat het rond die echo weer even extra spannend zal zijn.. maar gelukkig lijkt het dus geen groot risico, gelukkig maar!

13. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Hi dames. Ik lees af en toe stilletjes mee maar moet eerlijk toegeven dat ik een beetje een kluts kwijt ben. Weet niet wie er precies zwanger is en wie niet. Degene die zwanger zijn, van harte! Het is jullie zo gegund. De overige, hou vol! Verder las ik dat sommige erg onzker zijn nav van echo’s. Jullie heel veel sterkte gewenst! Hier haar het wel goed. Heb wel veel klachten, nu al, maar mag zeker niet klagen.

14. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Zouden jullie het leuk vinden om samen in een vervolgtopic te schrijven? Ik kan me voorstellen dat het voor de niet-zwangeren nu wel erg veel over onze zwangerschappen gaat en ik vind het toch wel fijn om met jullie in contact te blijven. Laat maar weten dan maak ik een vervolgtopic aan!

Mamanene vindt dit leuk.
  15. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja! Ik ben voor! Jaa precies dat. Ik wil daarom niet te vaak reageren. Ik weet zelf hoe ik me voelde als zwangere reageerde in zo’n topic. Best confronterend soms. Al gunde ik het natuurlijk iedereen.

Krv vindt dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    clarajilla en SJD1988 vinden dit leuk.
  17. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Ik zal ook aansluiten in dat topic, maar blijf ook hier wel meelezen hoor dames! En met veel babydust rondstrooien voor degenen die nog bezig zijn ;)

Mamanene, kattenmama en Krv vinden dit leuk.
  18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik lees wel mee, maar heb niet zoveel nieuws te melden. Pas vanaf 20 maart, dan de eerste follikelmeting.

wat een spanning voor sommige van jullie nog! En beterschap voor de zieken! Hoop op een goede uitslag voor iedereen!

bij mijn oudste kwamen ze er na de bevalling achter dat de aderen door de vliezen van de placenta zaten i.p.v. er in. Gelukkig waren mijn vliezen spontaan gebroken, want anders had het heel anders kunnen aflopen. Bij de 2de daar dus bang voor geweest dat het weer zou gebeuren, maar dat was niet zo, het kwam niet zo vaak voor zei ze.

Krv vindt dit leuk.
  19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Dat is weer spannend de 20e @clarajilla! Ik duim alvast voor een goede eerste fm. En begrijpelijk dat je dan toch angstig bent geweest bij de tweede, als je iets al eens hebt meegemaakt dan is het ontzettend lastig om daar niet bij stil te staan.

clarajilla vindt dit leuk.
  20. Evi92

Evi92 Bekend lid

7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    @Krv lief dat je het vraagt! Ik heb woensdag de medicatie opgehaald en nu wachten tot ik ongesteld wordt en kan beginnen met prikken... Verwacht rond volgend weekend!
    Het is hier ook wel wat stiller geworden dus ik schrijf ook mee bij een ander topic ☺️

kattenmama, SJD1988 en Krv vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina