Wow, dagen aftellen ipv maanden. Wat heerlijk! Zo had ik er nog niet over nagedacht. Ik heb echt heerlijk geslapen. En ik ben sinds m’n bezoek aan de osteopaat vrijwel pijnvrij sinds gisteren, heel fijn. Over 1,5 week nog eens terug. Maandag weer acupunctuur. Je zou toch denken dat alles zo goed voorbereid is voor een tp haha. @Mamanene geniet van je weekend, ik hoop op een mooi streepje voor je vandaag.
Bedankt! Fijn om weer lekker een paar dagen thuis te zijn de test was jammer genoeg spierwit. Maar het is pas de 5e dag... dus misschien was het nog te vroeg. Heerlijk dat je zo lekker hebt geslapen en pijnvrij bent. Op naar een succesvolle tp!!
Yes, vanavond weer Een echte knaller! Maakt het allemaal nog onwerkelijker Donderdagmiddag kwam de man met de hamer en was ik echt super moe! Vrijdag flink last van m’n darmen en heel erg misselijk Gisteren en vandaag weer rustig gelukkig (en gelukkig wel een knaller van een test hihi). Ik durf mezelf nu wel op zwanger te zetten
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Asil - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 5 laatste ronde ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) Afspraken: 5-9: Clarajilla - terugplaatsing cryo 7-9: LisaW27 - terugplaatsing cryo 9-9: Mimi87 - echo bms +/- 20-9: Krv - uitgangsecho 28-9: SD90 - afspraak fertiliteitsarts herstart traject Testdatum: 6-9: SJD1988 8-9: Mamanene 9-9: Cvdv87 19-9: Clarajilla Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988
Wat een supertest inderdaad!! Je kunt jezelf echt wel zwanger rekenen nu ja, gefeliciteerd, geweldig!! En strooi maar goed met die babydust Ik vanmorgen, 7 dagen na tp, weer negatief helaas.. Ik ga er dus niet meer vanuit. Donderdag nog één keer officieel testen en dan stoppen met die pillen. @clarajilla, succes morgen!!
Ik heb nog niet getest. Vandaag 10 dpo. Voel me prima eigenlijk. Af en toe een soort krampje, maar verder weinig !
Oh wat jammer zeg… had je een tp van een 3 daagse of 5 daagse ? Die negatieve testen hakken er altijd zo in.. Ik bereid me er ook alvast weer op voor
Oh wat dom! Sinds zaterdag ben ik begonnen met de utrogestan. Ik heb een ander merk en het zijn geen bolletjes maar het is in de vorm van een zetpil dus echt super handig. Nu moet ik er ‘s ochtends 1 en ‘s avonds 1. Mijn man staat net op voor het werk en gaat naar de badkamer. Ziet daar dus zo’n ding op de grond liggen. Op een of andere manier heb die er dus niet in gedaan zonder dat ik dat merkte hahaha. Ik heb dus net om 6:30 er weer in gedaan. Zouden jullie gewoon vanavond weer doen of aan het eind van de ochtend nog 1 omdat ik gisteravond blijkbaar niet heb gehad?
Wat staat er in de bijsluiter wat je met een vergeten gift moet doen? Miss even de poli fertiliteit contacten?
@LisaW27 ik zou even de poli fertiliteit contacten en het vragen! Wat een gedoe die dingen hè, ik ben ook de hele tijd als de dood dat ik ze vergeet Er is vast geen man overboord als het een enkele keer gebeurd