Dan zou ik idd de bijsluiter volgen… kan zijn dat je anders een te hoge dosering in 1x krijgt. Denk op zich met dit middel dat dat niet heel veel kwaad kwn, maargoed !
Eindelijk iemand aan de lijn gehad. Ik neem er vanmiddag 1 rond 14:00 en dan vanavond weer. En morgen gewoon zoals het moet. Omg wat een gekluns haha. Dat gaat me dus nooit meer gebeuren haha
@SJD1988 echt super fijn! Gefeliciteerd @Mamanene ah wat jammer zeg! Hopelijk meer geluk de volgende poging. Sterkte met het verwerken.
Ja gaat goed, hier vandaag terugplaatsing gehad! Zitten nog in de auto terug naar huis. Vanmorgen was die 7 cellig! Maar ik tel nu iets van 8/9 cellen al, over 2 weken test datum maar ga natuurlijk eerder testen xD zal de foto erbij plaatsen. Weet niet of het duidelijk is en of jullie kunnen zien hoeveel cellen het is.
Fijn dat het goed is gegaan @clarajilla! Het lukt me niet echt om te tellen (heel klein op mobiel), maar een goed teken dat het embryo alweer door is gaan delen. Fijne vakantie en succes met de wachtweken!
Kan het ook niet tellen @clarajilla maar ziet er een mooi embryootje uit! Hopelijk mag het je geluk brengen! Hier vandaag een klein goed nieuwsje gehad: onverwacht mijn vast contract mogen tekenen. Nu hangt het volledig van mijn gezondheid af wanneer we weer voor een terugplaatsing kunnen gaan. Laat ons hopen dat het meezit en we niet al te lang meer hoeven wachten...
Oh wat fijn!! Gefeliciteerd @SD90. Hoe voel je je nu? Is de aanval wel onder controle nu of nog niet? (Sorry, echt een leek hierin dus misschien een domme vraag).
Ik voel mezelf momenteel niet bepaald lekker, dus ik vermoed dat het nog niet oké is. Duurt sowieso wel even eer de medicatie werkt. Het is nog even afwachten tot volgende week maandag, enkel door dat darmonderzoek kunnen ze echt goed weten wat er nu aan de hand is/hoe ernstig het is. Bizar dat je naar zoiets uitkijkt, maar ik wil gewoon duidelijkheid...
Ik snap dat je eigenlijk niet kan wachten, dan kan je daarna eindelijk weer verder/een plan bedenken en dat is altijd beter dan niks weten.
Ja kwaliteit hier is ook mega slecht, maakt het nog lastiger tellen haha De arts zei niet hoeveel cellig het nu was, maar dat het vanmorgen 7 was. Ik tel zoiezo 8 en twijfel over de 9de. Dus heb er wel een goed gevoel over. Dankjewel! Laatste dingen moeten we morgen doen en dan dinsdag op woensdag nacht weg!