@LisaW27 Heel logisch dat je het heel spannend vindt, helemaal omdat het er één is en het natuurlijk wel heel fijn en geweldig zou zijn als dit hem wordt! Mooi dat je er zo'n goed gevoel over hebt, hopelijk gaat dat helpen! Succes morgen!! En afleiding is altijd goed.. die heb je misschien ook wel nu met jullie nieuwe huis
Succes meis! Wij zitten in hetzelfde schuitje, ook een heel goed gevoel maar ook veel angst en zorgen. Hopelijk ontdooien onze cryo's goed! Ik duim voor je
Heel veel succes @LisaW27. Ik snap je ook heel goed, eerst ontzettend veel zin in en als het dan echt bijna zover is, wordt het toch ook wel weer heel erg spannend ❤️
Sorry @Geluksvlinder vergeet ik je alsnog! Voor jou uiteraard ook heel veel succes. Ik denk aan jullie dames!
Succes allemaal! Ik duim voor goede alle ontdooiingen goed! Ik heb net negatief getest op 12dpo, Dus dat wordt hem niet meer. Had ook veel bloedingen enz al tussendoor. Was vanochtend echt heel verdrietig maar ben blij dat ik hopelijk weer wel meteen door kan. begin soms de moed echt te verliezen, en ik weet dat het echt niet nodig is hoor.. maar het is een bittere pil na al het verlies wat we hebben gehad. Inmiddels meer dan 3 jaar verder.. en staan we dan nog steeds met lege handen. Waarbij om je heen iedereen snel zwanger is en ook alles ook goed gaat. Hoe is het bij iedereen gegaan?
Oh nee! Dikke knuffel! Ik begrijp je gevoel. Onze zoon heeft ook 4,5 jaar geduurd. Sterkte en hopelijk mag je volgende maand weer verder. Dikke knuffel!
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Asil - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 5 laatste ronde ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) Afspraken: 9-9: Mimi87 - echo bms +/- 20-9: Krv - uitgangsecho 28-9: SD90 - afspraak fertiliteitsarts herstart traject Testdatum: 8-9: Mamanene 9-9: Cvdv87 19-9: Clarajilla 19-9: LisaW27 Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988
Hi allemaal. Ik mag 13 sep voor een tp van ivf nr 2 alweer. Dit is ook de eerste tp van dit traject. Ben erg benieuwd! Mijn dochter was van de eerste tp van ivf 1. Vind het wel spannend allemaal weer.
Wat verdrietig.... verdrietig mag je zijn en heb je nodig.... dikke knuffel..... even goed voor jezelf zorgen... en weer door...
Ik denk dat het heel normaal is als je de moed af en toe begint te verliezen. Je hebt er geen controle op en dat is heel frustrerend En het moeilijke is dat het voor sommige zo gemakkelijk gaat. Dan vraag je je echt af waarom het zo oneerlijk verdeeld is. Heb je nog wel cryos?
Bedankt iedereen. Wij blijven duimen, onze blasto ook aan boord! Nu nog even werken en dan met de beentjes omhoog relaxen en broeden