Is het niet te vroeg voor een controle? Enige wat je nu zou kunnen zien is een vruchtzakje in de baarmoeder maar verder nog niks dus alsnog geen garanties.. ik hoop dat het een beetje met je gaat @SJD1988.
Ik heb wel weer een klein beetje hoop Gisteren dacht ik echt dat het klaar was Maar vannacht geen bloedverlies, vanmorgen alleen wat roze slijm.. kramp heb ik wel, maar voor nu kan ik een beetje hopen dat het bijv een hematoom is en we bij de 50% horen waarbij het kindje blijft plakken Bij m’n dochter ook een hematoom gehad maar dat was pas met 7/8 weken en veeeel minder qua bloedverlies en stolsels
Fijn om te lezen dat het bloeden is gestopt! Ik hoop dat jullie kunnen genieten van jullie vakantie en dat het bloeden wegblijft.
Dat is een goed teken dat het bloeden gestopt is! De schrik zal er behoorlijk inzitten . Hopelijk kunnen jullie nog een beetje genieten van jullie vakantie!
@Krv dan ben ik ipv jou ongesteld geworden vandaag . Een dikke bevestiging van de negatieve test op 13 dpo. Snel Ongesteld worden jij, dan delen we de wachtbank dalijk !
Ook aan het wachten op menstruatie voor terug plaatsing? Hier wel.. voel wel vanalles nu ook echt wel een menstruatie achtig gevoel dus hoop dat het toch doorzet nu. Als ik vrijdag nog niet ben dan bel ik wel. Heb 2 sept de pick up gehad dus zou toch wel moeten komen? En dan op dag 10 terug plaatsing als alles goed is etc. Spannend he jullie ook veel succes
Ah shit.. maar ik kom er wel bij! Had het eerder moeten posten denk ik haha, volop buikpijn nu dus ik verwacht dat het elk moment kan doorbreken.
Goeiemorgen! Hoe gaat het hier met iedereen? @SJD1988 is het bloeden definitief gestopt? Heel stom, ik heb vanochtend (op 10dpo) een testje gedaan. Ik kon mezelf niet meer inhouden. Er is heeeeeeeel licht een 2e lijntje te zien. Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar is niet heel duidelijk. In het echt is het lijntje veel duidelijker. Morgen nog maar eens met hetzelfde merk testen
Oh wat spannend @LisaW27 ik zie wel wat je bedoelt!! Je had geen ovitrelle of pregnyl gebruikt toch? Ben heel benieuwd naar je test morgenochtend. Wij gaan nu echt starten, vanochtend heeft m’n menstruatie doorgezet. Volgende week donderdag uitgangsecho. Ik vind het zo spannend!
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Asil - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 5 laatste ronde ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) Afspraken: 22-9: Krv - uitgangsecho 28-9: SD90 - afspraak fertiliteitsarts herstart traject Testdatum: 8-9: Mamanene 9-9: Cvdv87 19-9: Clarajilla 19-9: LisaW27 Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988
@LisaW27 ja eindelijk! En zo spannend voor jou, waar heb jij de testen gehaald? Het liefst heb ik ook predictor maar ik vind ze echt mega duur. Nu heb ik nog tijd om te bestellen haha. Ik weet niet zeker of ik de meest recente lijst heb, het was even zoeken maar er staan weinig afspraken op zie ik.
Ik heb er 3 bij bol.com besteld. De vorige keer bij mijn zoon waren ze nergens te krijgen (in elke winkel uitverkocht, ik denk iets met Corona babyboom ofzo haha) en ik vind de predictor early het aller fijnst. Ik wil geen andere test meer, dus dan maar wat meer betalen. Ik heb ooit met een andere test vals positief getest dus ik hou het bij deze test.
Wilde het net vragen, die extra dag is goed te overzien. Bloeden zal je . Zo een contrast ook, we hopen op geen bloed maar in dit geval wens ik je een goede doorstroom toe
Eens, hier ook Predictor “fan”. Daar is een streep tenminste een streep, heb daar echt nog nooit gehoord van vals positieve strepen..
Spannend @LisaW27, ben heel benieuwd naar je test van morgen! Hier tot op heden geen bloed meer gezien en ik moest as we speak ook weer wat eten omdat ik weeïg/misselijk werd, dus fingers crossed