Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Dank je!
    Ik duim ook voor jou!

Mamanene vindt dit leuk.
  2. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Ik heb weer een test gedaan. En het streepje loopt op. Nog wel wat langzaam maar het loopt op.

Bijgevoegde bestanden:

Mamanene, Krv, clarajilla en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Oploop is oploop :D:thumup:

mimi87 en LisaW27 vinden dit leuk.
  4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hier weer en berichtje vanuit Frankrijk. Vandaag 9 dagen na de 3daagse embryo terug plaatsing. Kon het niet laten om te testen. Maar helaas weer negatief.. zit al weer te tellen wanneer we hoe uitkomen. Maar iedere x kom ik op een rot datum uit want dan werk ik altijd. Wanneer stopten jullie met de medicatie bij een negatieve test? Zou vandaag omgerekend 12 dpo zijn..

5. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Ik zou nog niet stoppen. Ik zit vandaag ook op 12 dpo en mijn test is ook nog licht. Misschien is die van jou wel later ingenesteld en loopt jouw HCG misschien later op. Ik zou nog niet stoppen, dat zou ik nog te vroeg vinden maar jij kent je eigen lichaam het beste.

6. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Hèhè hier dan toch ook eindelijk ongesteld geworden. Zometeen dus even fertiliteit bellen want moest dat laten weten. Zal dan vlg week echo en bloed hebben en naar aanleiding daarvan kunnen ze de tp plannen. Iemand nog meer ervaring met een blastocyst cryo tp?

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik vind het lastig, voel van alles maar weet niet wat het is. Bij de andere 2 kinderen testen ik al 2-3 dagen van te voren licht positief. Oudste was verse terugplaatsing en 4 cellig. 2de was spontaan zwanger geworden. Als ik pasbstop wanneer ik mag stoppen dan komen we weer op een maandag uit kwa terugplaatsing. En we willen niemand wat laten weten. Dus een heel gepuzzel om het op de juiste dag uit te laten komen

8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    @LisaW27 ik zie ook zeker oploop! Super spannend. Hoe voel je je?

LisaW27 vindt dit leuk.
  9. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    @Stephani27 oh eindelijk! Fijn zeg. Nu kan je weer vooruit kijken.

@clarajilla oh nee wat jammer zeg.. uit eigen ervaring: als ik op 12 dpo nog negatief test dan wordt dat niet meer positief. Ik heb wel eens later licht positief getest maar dat bleek uiteindelijk ook niet goed te zitten helaas. Ik heb alleen maar natuurlijke cyclus gehad en wordt altijd rond 12 dpo ongesteld dus geen advies over wanneer stoppen met de medicatie. Voor je eigen gemoedsrust misschien nog 2 dagen doorgaan? Na 14 dpo hoef je volgens mij geen wonderen meer te verwachten. Sterkte!

clarajilla vindt dit leuk.
  10. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Jammer weer…. :( Ik stopte altijd met medicatie als op 13 dpo de test nog wit was.

11. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Heel lastig. Maar mijn keuze zou zijn om nog even door te gaan. Maar jij moet de knoop doorhakken.

12. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Ik ben ontzettend moe, weinig tot geen eetlust en opvliegers maar dat komt door die stomme utro. Ik krijg dat altijd van die zooi haha.

13. Stephani27

Heb 23 september echo en bloedname (dag 10) wanneer is dan de terug plaatsing denken jullie? Geen verstand van..

Zal vlg vrijdag wel meer horen neem ik aan maar wij dachten dat op dag 10 tp was maar dat hebben we dan verkeerd

14. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Dag 10, 11 of 12 heb je een uitgangsecho en bloed. Ze kijken dan of je baarmoederslijmvlies mooi drielaags is opgebouwd, of er al een dominant follikel aanwezig is. Met bloed kijken ze of je eisprong vanzelf al in gang is gezet of nog niet. Op basis van de echo en bloed moet je ofwel nog eens terugkomen om de onderzoeken te herhalen, of krijg je een datum waarop je ovitrelle mag zetten. 7 dagen na de ovitrelle heb je je tp. Als uit je bloed blijkt dat de eisprong vanzelf al in gang is gezet, moet je waarschijnlijk alsnog ovitrelle zetten maar krijg je na 6 dagen de tp. Zo gaat het in mijn ziekenhuis en ik vermoed bij jou ook. Het kan per kliniek/ziekenhuis anders zijn. Een blasto is 5 dagen oud dus je krijgt sowieso pas 5 dagen na je eisprong een tp. Als je niet voor natuurlijke cyclus gaat dan is het anders. Dan krijg je na 10 dagen ook een echo en als dat goed is volgens mij een week later tp maar daar heb ik geen ervaring mee.

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik heb nog 1 test mee hier in Frankrijk. Denk dat ik die vrijdag doe. Is die negatief dan stop ik hoop dat het dan allemaal wat beter uitkomt kwa mijn werk

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik denk dat ik vandaag en morgen nog door ga, is die vrijdag ochtend negatief dan stoppen

17. Stephani27

Oh wow nee hier heb ik nog geen uitleg over gekregen. Wist ook helemaal niks over die ovitrille spuit. Ik heb pcos dus op een eisprong kunnen ze bij mij niet echt rekenen denk ik..

18. Stephani27

T zou kunnen dat het bij ons ook zo gaat hoor echt geen idee maar ik zit wel in België misschien toch wat verschil in. Ga het vlg week vrijdag horen :)

19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Maar gebruik je nu dan medicatie voor een kunstmatige cyclus? Want dan heb je geen ovitrelle nodig. Toevallig ook geen map of informatie gekregen waarin ze uitleggen hoe een cryo tp gaat? Of op de website wellicht? Wel vervelend dat je helemaal niks weet lijkt me. Ik zou even contact zoeken zodat ze je kunnen uitleggen wat er gaat gebeuren.

20. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Ik zit ook in België.

Stephani27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina