Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Nee geen medicatie. Nu 2 weken geleden heb ik gonapeptyl 2 spuiten gezet savonds. Na pick up controles gehad en dokter gaf aan dat ik binnen 2 weken wel ongesteld word. En dat is nu gebeurd en dan vlg week vrijdag echo. Hier idd nog geen uitleg over gekregen verder maar wacht het wel af zal het volgende week wel horen hoe en wat :)

2. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Hier sinds gisteren blasto aan boord

Asil, Palmpje, Mamanene en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Niets aan toe te voegen :)

Stephani27 vindt dit leuk.
  4. Stephani27

Oké ik ga idd toch wel even terug bellen straks mijn man wilt toch ook wel meer informatie haha! Zal het laten weten :)

5. Stephani27

Oooh, spannend. Wanneer wordt er bloedgeprikt? Heel veel succes en hopelijk positief nieuws ♡!!

SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  6. Stephani27

Even gebeld. Ze wilde de terug plaatsing doen in mijn "natuurlijke cyclus" dit zou dan zonder medicatie zijn 5 dagen na eisprong.
    Maar ik had aangegeven dat ik pcos heb en hiervoor al haast nooit een eisprong heb. Ze overlegd morgen met onze arts, kans is groot dat ik dan hormoon pilletjes krijg om eisprong op te wekken en na 5 dagen dan terug plaatsing zou hebben. Beetje jammer dat ik hier zelf achteraan moest en ze niet even dachten aan mijn pcos. Goed dat ik gebeld heb :D

Asil, clarajilla, Krv en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Idd goed dat je gebeld hebt!

8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.640
    4.479
    113
    Vrouw
    Goed dat je hebt gebeld zeg @Stephani27! Ik kan me goed voorstellen dat je ook graag een echte kans wil en als je dit volgende week vrijdag pas had gehoord is er toch alweer tijd verstreken. Fijn dat het nu duidelijk is.

@SamirsVrouwtje ohh fijn zeg! Super spannend weer. Hebben ze maar 1 embryo moeten ontdooien?

Stephani27 en SamirsVrouwtje vinden dit leuk.
  9. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw

Ja! Gelukkig wel!

Asil, Stephani27 en Krv vinden dit leuk.
  10. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    bij ons in het ziekenhuis prikken ze niet. Ik moet zelf testen

11. Stephani27

Ja idd maar niet zo logisch van hun dat ze niet bedacht hadden dat er wss bij mij niet vanzelf een eisprong komt .. zelf altijd mee in de gaten houden ja..

12. Stephani27

Vraagje.. ik zit sinds eer gister of gister ineens onder de bultjes op mijn buik, borst. Iemand hier bekend mee kan dit een late reactie zijn op de hormonen die ik heb gespoten gezien ik nu ook menstrueer? Zal navraag doen bij de gynaecoloog maar als die dit niet kennen zal het de huisarts worden.. heel vreemd

13. Stephani27

14. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Het klinkt inderdaad als een allergische reactie. Jeukt het ook? Ik zou het ook even navragen bij je gynaecoloog.

15. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    We hebben duidelijke oploop nu! :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Palmpje, Krv, Mamanene en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63

Nee dit schiet zeker niet op! Voor ivf een regelmatige cyclus meestal op dag 15 eisprong. Nu nog niks te bekennen. Eitje was echt ook heel klein nog. Morgen een nieuwe poging om te kijken of ik ovitrelle mag spuiten. Dit laatste snap ik eigenlijk niet omdat mijn eisprong gewoon verder goed is. Om te bedenken dat mijn eerste ivf begin juli is geweest. Zijn wij nu dik 3 maanden verder bijna… zucht…

17. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Wow!! Spannend!! Hoeveel dpo ben je nu?

LisaW27 vindt dit leuk.
  18. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    13dpo ☺️

19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    @Stephani27 waar het forum al niet goed voor is :)

Zijn het puistjes?

Edit: jij had toch zo een 40 follikels? Heb je geen buikpijn gehad, aangekomen e.d. Of andere tekenen van OHSS? Nog controle gehad of een echo na punctie?

20. Stephani27

Zijn hele kleine rode bultjes.. ja ik had 40 eitjes. Voor de pick up deed het de dagen ervoor was het niet prettig meer en laatste dagen deed het ook wel pijn. Heb wel buikpijn gehad daarna ja, 't was allemaal heel gevoelig op de dag zelf niks geen last gehad maar dat kwam door die al die medicatie die ik door infuus kreeg, dag erna was al minder leuk ja maar t ging.. heb toen dat weekend niks gedaan goed gerust. Ik ben smal van mezelf ben wel 1,5 kilo aangekomen toen. Had een bolle buik leek 12 weken zwanger of zo. Ook dat nam dag na dag toen af, had steunkousen aan en 2 nutri eiwitdrankjes per dag. Nu alles weer prima. Vorige week donderdag bloed en echo gehad was allemaal goed alleen rechter eierstok was nog flink vergroot. Daarna moest ik wachten op menstruatie die is sinds gister begonnen en vandaag word ik dan nog terug gebeld over evt hormonen voor eisprong op te wekken, wist echt niet dat dat allemaal moest voor een terug plaatsing..had verwacht dat dat allemaal wel zo gedaan kon worden maar goed zo is dat helaas niet. En dan sinds eer gister bultjes ja dus wel gek dat dat nu tegelijk met m'n menstruatie is, alsof het daar mee te maken heeft.. ga dat straks navragen.

Deel Deze Pagina