Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Jep, zonder ovitrelle. hopelijk zitten we er volgende week samen :D:D

Krv vindt dit leuk.
  2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Vraag je het aan mij of aan de andere dames?

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Uhm ja, we zullen zien laat ik maar zeggen en allemaal heel hard duimen dat ze geen ??? zet bij alles en het gewoon laat. Dank u, zou ik op prijs stellen :roflmao:. Hierna stop ik ermee want 3x is te opvallend hahahaha. (oh en hoop 24uur)

Oh meid echt he vind het ook weer zo spannend voor je.

En jij @cvdv87, ik had ook geen positieve test bij 18 mijne gaan tot 26mm soms eerder. Ze groeien gemiddeld 2mm per dag, dus de vorige keer bij jouw was ongeveer 24 mm.

cvdv87 vindt dit leuk.
  4. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Algemeen

5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    In mijn geval, lijkt het op een innestelings probleem. Maar zulke dingen zijn lastig te zeggen.

Misschien DNA of chromosonaal. In Nederland doen ze die onderzoeken niet doorgaans.
    Chromosonaal = PGT of PGT-A testen zijn op indicatie waarbij er al een erfelijke ziekte bij beide is.
    DNA kan wel, word vaak aangeboden naar meerdere miskramen. Hebben wij vanaf gezien. Wij willen niet een persoon aanwijzen aan wie het kan liggen en de arts schatte de kans klein.

We hebben een goede ratio, sterke blasto's, wel alleen bij ICSI. IVF beide keren waren niet goed maar dat waren ook weer verschillende factoren. Lang verhaal kort, niet de juiste medicatie, mijn lijf had meer stress en ik denk dat vitaminen wel geholpen hebben voor beide.

Maar nu is het dus vleesboom/adenomyose/ endometriose. Vandaar dat ik nu 3 maanden Lucrin gebruik om mijn lijf in de overgang te zetten en de haarden te verminderen. 3 oktober horen we of het heeft geholpen.

cvdv87 en Stephani27 vinden dit leuk.
  6. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ja, moeilijk.. kan een fout in het embryo zijn of gewoon dikke pech. Ik twijfel er ook heel erg aan of er niet iets over het hoofd gezien word bij Mij, omdat ik nu al 7 tp’s aaneengesloten hebt die mislukken. Mijn dochter was de eerste tp raak. Dus het kan wel.

Stephani27 vindt dit leuk.
  7. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb ook iedere maand wel ver over de 20mm dat ze pas springen. (In ieder geval, daar ga ik vanuit dat ze springen). Elke maand na de meting zegt de verpleegkundige dat ze wel binnen 24 uur een mailtje van mij verwacht dat ik een positieve ovulatie test heb. En elke keer is het pas na een dag of 3!

8. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    #928 SamirsVrouwtje, 22 sep 2022
    Laatst bewerkt: 22 sep 2022
    Oké dames. Mijn stress periode is weer begonnen. Van de eerste test eergisteren heb ik alleen een foto van de ver buiten de afleestijd. Ik moest de deur uit en pas bij aankomst na 1,5iur ofzo had ik pas die foto genomen. De foto van mijn Kruidvat nu die ik een half uur heb genomen is dit.
    Goeie oploop of kak? mij doe nu droog met nat vergelijken i know. Maar ik heb er een hard hoofd

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      55 KB
      Weergaven:
      50
  9. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Hmmm, heel eerlijk, ik had meer verwacht. Uiteraard hoop ik dat deze nog keurig op gaat lopen ♥

10. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    ja he? Ik ook eerlijk gezegd :(

11. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.642
    4.487
    113
    Vrouw
    Oh lieve @SamirsVrouwtje niet weer dit hè.. er zit 2 dagen tussen en je bent nu 13 dpo toch? Dan had je liever wel een donkerder streepje gezien. Hoe ziet het er nu uit nu de test is opgedroogd?

Beetje dubbel maar ik heb net een goede echo gehad, het slijmvlies is mooi dik, geen vocht (heel vreemd!) bij de niche gezien en een mooi follikel van 19 mm. Nu de uitslag van het bloed afwachten en dan hoor ik wanneer ik de ovitrelle mag zetten. Mega spannend.

clarajilla, LisaW27, Asil en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Spannend. Waarom doe jij het niet met progynova? Dan hoef je geen rekening te houden met je eisprong toch.
    Of is het bij jou nu dan gewoon ij de natuurlijke cyclus? Bij mij niet gezien ik pcos heb en ik wss van mezelf toch geen eisprong zou krijgen. Success en zeker spannend!!!

13. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw

Pff ja het is weer zover. Nee zit nu op 14 dpo.

Aah wat spanned weer voor jou!!! Hoop t zo voor je!

14. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Nog niet helemaal opgedroogd. Maar dit is de test nu

Bijgevoegde bestanden:

15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.642
    4.487
    113
    Vrouw
    @SamirsVrouwtje zo zie ik toch wel wat oploop hoor! Maar wel aan de lichte kant voor 14 dpo, shit zeg! Zou je eventueel bloed willen/kunnen laten prikken?

@Stephani27 Dankjewel!! Ik gebruik inderdaad geen progynova maar natuurlijke cyclus dus bij mij is de eisprong wel van belang. Ik heb voor natuurlijke cyclus gekozen omdat ik altijd heel regelmatig ben en hier toch ook wel veel bijwerkingen voorbij zag komen. Als het dan niet nodig is lijkt het me fijner in natuurlijke cyclus. Maar super fijn dat het ook in een kunstmatige cyclus kan als je van jezelf geen cyclus hebt!

Stephani27 vindt dit leuk.
  16. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    ja dat zou opzich wel kunnen. Dan moet ik naar de ha om te prikken. Maarja hcg is aanwezig dat weten we wel. En de waardes in de eerste weken kunnen per vrouw erg variëren dus weet niet of t echt zin heeft. Tenzij is echt om de 2 dagen test en kijk of het is verdubbeld

17. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.642
    4.487
    113
    Vrouw
    Ja ik zou inderdaad proberen om de 2 dagen, puur om te zien of het goed verdubbeld. Maar dat zou ik zelf doen, je moet doen waar jij je goed bij voelt uiteraard!

18. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    ja ik denk dat ik dat ook ga doen. Vandaag kan ik helaas niet meer prikken. Maandag dan weer

clarajilla en Krv vinden dit leuk.
  19. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Yesss spannend !!

Krv vindt dit leuk.
  20. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ik vind het heel moeilijk te beoordelen. Ik zie wel echt oploop. Wat zenuwslopend dit … het irritante is dat je alleen maar weer kan afwachten en over dag of 2 weer testen. Hoop dat er snel duidelijkheid is voor je

Deel Deze Pagina