Geen idee of het van de innesteling is? Ik weet wel dat ik 10 jaar geleden precies hetzelfde heb gehad met mijn dochter. Testte toen een paar dagen later positief. Verder ook geen kwaaltjes toen gehad. Of het toeval is, geen idee? Maar vind het wel grappig. Ben twee keer eerder nog zwanger geweest en al die kwaaltjes lijken zoveel op elkaar dat je er geen touw aan kan vast knopen. Het is voor nu alleen afwachten. Bij ons doen ze geen bloedtest. Dus moet zelf testen. Heb vorige week ovitrelle gezet. Dus durf nog niet te testen. Waarom de eerste niet gelukt is? Geen idee? Gewoon pech denk ik. Mijn to ging totaal niet goed. Heb een baarmoederafwijking waardoor ze de Emmy drie keer eruit hebben gehaald. Ook dossier niet goed ingelezen. En een hoop gepruts. Dus voor mijn gevoel al mislukt.
slecht. Het is toch mis gegaan. Mijn laatste action test is lichter dan de rest dus het is weer zover
Wat heftig voor je zeg.. de zoveelste keer dit. Is er ook al eens onderzoek gedaan naar de hoeveelheid vmk’s? Sterkte
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Asil - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 5 laatste ronde ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje - ICSI (cryo) Afspraken: 26-9: Stephani27 - uitgangsecho 27-9: SJD1988 - eerste echo (7+3) 27-9: Clarajilla - uitgangsecho 28-9: SD90 - afspraak fertiliteitsarts herstart traject 29-9: Krv - terugplaatsing cryo nr 10 3-10: Asil - uitgangsecho ICSI 5 (OMG) 4-10: LisaW27 - vroege echo (6+4) 11-10: LisaW27 - echo (7+4) Testdatum: 7-10: Mimi87 Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988 ♡ 26-05-2023: LisaW27
Dankjewel lieve dames! Ja t is wel onderzoek gedaan naar afwijking chronische aanleg. Maar niks gevonden. Progesteron ook 2 keer geprikt. Deze is ook goed. Denk zelf aan koude baarmoeder.
Ik vind het zo ontzettend naar voor je Ik hoop dat dit de laatste keer was dat je dit ooit mee moet maken.
ja ik ook. Maarja heb nu wel weinig vertrouwen in mijn lijf. 6 vroege miskramen en 2 gezonde kinderen. Het gaat duidelijk vaker mis dan goed
Ben het weekend even weinig op het forum geweest. Heel veel sterkte voor de meiden met slecht nieuws ♥
Hoiii, Hier controle gehad vanmorgen. BMS zag er goed uit was in de 7 mm. Daarstraks gebeld. Vlg week maandag is de terugplaatsing, HOE spannend pffff. Vanaf woensdag start ik ook met de duphaston erbij. (Iemand die dit ook slikte met de progynova? en moet je deze gewoon samen slikken in de ochtend en avond, smiddags valt progynova af is t alleen duphaston) Ik ben niet ben niet van t fruit eten etc maar wil deze week wel gezonder gaan leven(raar misschien maar alles om volgende week zo fit en gezond mogelijk te zijn zegt mn gevoel, iemand andere tips ? Ik slik momenteel alleen foliumzuur kent iemand anders misschien nog een goede vitamine pillen.
Spannend! Ik heb dat allemaal niet hoeven te slikken dus geen ervaring mee. Verder gebruik ik alleen foliumzuur. Fruit eet ik wel alleen wanneer ik er zin in hebt haha…