Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Oké en waarom dan de 2e urine en niet andere urine van die dag als je het dan ook gewoon wat langer op houdt?:p

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Kan hoor, maar ophouden is niet wat je moet doen :D. Veel meiden, waaronder ik testen zowel met ovulatietesten als zwangerchapstesten donkerder tussen 16:00-19:00 u.
    Dus je drinkt een kop thee of water, plast wel, maar drinkt 2 uur niet meer. Dan word je urine steeds geconcentreerder en de donkerste pak je dan :)

Stephani27 vindt dit leuk.
  3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Snap ik! Heel veel succes

4. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hey iedereen, is er nog een plaatsje om mee te schrijven? Effe voorstellen. In september 2019 bevallen van onze dochter en nu de wens om voor een 2de te gaan.

Wij hebben nog 2 blasto's in de vriezer en mogen volgende cyclus ervoor gaan. Volgende week moet ik normaal ongesteld worden dus het gaat heel snel ineens.

Ons traject tot nog toe. Voor dochter hebben we 7jaar op natuurlijke wijze geprobeerd. Alle onderzoeken waren in orde. Man wel vertraagd zaad maar niet in der mate dat natuurlijk onmogelijk was. Nadien hebben we 6IUI pogingen gedaan, allemaal onsuccesvol. 1ste IVF poging hadden we jammer genoeg 18eicellen die onrijp waren en maar 1bevruchting. Dit werd een biochemische zwangerschap. Nadien overgestapt op icsi hadden we 8bevruchtingen. De verse terugplaatsing is onze dochter en dus nog 2in de vriezer.

mimi87, Mamanene, clarajilla en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Natuurlijk is er nog plek @Habibati, welkom hier! Ook al een behoorlijk traject erop zitten dus, spannend om er weer voor te gaan hè. Doe je de tp in natuurlijke cyclus?

Habibati vindt dit leuk.
  6. Habibati

Bedankt, hopelijk lukt het ook nog voor jullie. Lees dat je Ook al een serieuze weg gewandeld hebt voor nummer 2.

Krv vindt dit leuk.
  7. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Welkom !

Habibati vindt dit leuk.
  8. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Welkom @Habibati!
    Hier ook nog 2 cryo's en binnen enkele weken de eerste terugplaatsing, dus wat dat betreft lopen we redelijk gelijk op :)

@Stephani27 spannend, ik hoop echt dat het streepje mooi mag oplopen de komende dagen!

@Asil Zo zo zo spannend! Ik hoop enorm dat jullie gouden ei er eindelijk tussen mag zitten, deze punctie! Kruip maar lekker in je bubbel, ik duim me ondertussen suf!

Pfff, ik begin toch echt ongeduldig ge worden nu, nog een week tot de follikelmeting. Laat die terugplaatsing maar snel komen nu, I am so ready! ❤️

Mamanene, clarajilla, Asil en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Stephani27

Ja geen idee.. vandaag vind ik hem niet super donkerder of zo. Heb wel testen bij besteld maar heb ook van clearblue 2 gekocht die aangeeft met kruisje of zo zwanger of niet en heb dan thuis sowieso nog 1 die echt aangeeft zwanger of niet maar die durf ik nog niet. Morgen eind middag of zo nog maar eens eentje doen dezelfde als die ik had en misschien die met dat kruisje van clear blue

10. Stephani27

Maar snap zelf die oploop niet zo? Daarom doe ik donderdag ochtend nog maar gewoon die test van zwanger of niet en dan zal het wel. Heb niet zo'n zin om dat op die manier bij te houden van oploop of niet gezien ik donderdag toch een bloeduitslag heb, dan is het 100% zeker duidelijk.. en heb zoiets van er is een lijntje zichbaar :p

11. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt. De een vindt het fijn om oploop te testen, de ander weer om te wachten.. vroege testers/late testers.
    Ikzelf ben een niet-tester geworden. Ik wacht netjes m’n menstruatie af. Dit omdat ik geen zin meer heb in negatieve testen.
    Lekker doen wat goed voelt !

Asil en Stephani27 vinden dit leuk.
  12. Stephani27

Jaa idd, snap ik dan ook goed van jou ja.
    Ja scheelt dat ik deze week een bloeduitslag heb ook natuurlijk..
    :) x

cvdv87 en Asil vinden dit leuk.
  13. Habibati

@Stephani27 proficiat hopelijk binnen 8maand een mooi boeleke in de armen.
    Hier 1maal getest gewoon voor de lol. Alles gebeurt via bloed-afname hier in België en ben redelijk afwachtend in dit hele gebeuren. toen de bloedafname positief was heb ik een test gedaan als herinnering.

cvdv87 en Stephani27 vinden dit leuk.
  14. Stephani27

Ja dat zou leuk zijn en erg tof als het in een keer raak zou zijn. Maar idd bloed geeft een echte zekerheid. Wel fijn dat dat in belgie zo is ja. In welk ziekenhuis zit jij als ik vragen mag natuurlijk? :)

15. Habibati

Erasmus ziekenhuis in Brussel, waar ga jij?

Stephani27 vindt dit leuk.
  16. Stephani27

Ah oke, voor de pick up en tp in UZA.

17. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Chapeau dat je de bloedafname kon afwachten! Ik heb meestal al minstens 5 testen gedaan tegen dat ik mag gaan voor bloedafname :roflmao:

mimi87, Asil, clarajilla en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Habibati

Geduld is een mooie zaak. Ieder zijn ding. Mijzelf kennende zou ik nerveus worden van naar die lijntjes kijken.

Asil, clarajilla en SD90 vinden dit leuk.
  19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Even een andere vraag, hoe doen jullie dat dan met bloedprikken en menstruatie? Ik mocht vandaag bloedprikken maar ben dus allang ongesteld. En ik heb echt geen zin om weer bloed te laten prikken (heb al zoooo vaak geprikt en mag volgende week alweer).

20. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Oooh geeft me wat hoop :)

clarajilla vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina