In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Asil - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 5 laatste ronde ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje - ICSI (cryo) ♡ Dominique 87- 35jaar-1e kindje- ICSI(cryo) ♡ Maayaa - 43 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) Afspraken: 14-10: Dominique87- terugplaatsing cryo 14-10: Asil - punctie ICSI 5 14-10: Maayaa - terugplaatsing cryo 18-10: SD90 - follikelmeting 18-10: Krv - uitgangsecho en bloedafname 19-10: Cvdv87 - uitgangsecho cryo tp 20-10: LisaW27 - gesprek arts 21-10: Mimi87 - bloedprikken hormonen 27-10: Mamanene - gesprek + bloedprikken Testdatum: 17-10: Mamanene 18-10: Clarajilla 28-10: Maayaa Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988 ♡ Stephani27 Sterretjes: ⭐ LisaW27
Bloed was ook goed met een hoge hcg waarde. Over 3 weken een echo ♡ Ik wens iedereen ontzettend veel succes en het beste toe. Ik lees natuurlijk nog mee!! Ik wacht natuurlijk ook nog op onze eerste echo waar we hopelijk een kloppend hartje zien dus dat is nog steeds spannend.
@clarajilla Ja snap ik wel hoor! Wij hebben nog 1 vergoede punctie over hierna en nu ook nog 3 cryo’s maar ik merk ook dat het veel van me vraagt. Daarbij kom ik waarschijnlijk vervroegd in de overgang dus ook niet echt tijd om nog eens pauze te nemen tussendoor. Het is niet niks allemaal. @Stephani27 wauw wat fijn zeg! Na de teleurstelling van de weinige embryo’s die overbleven toch een mooi resultaat. Gefeliciteerd. @Asil ik denk aan je lieverd, heel, heel veel succes morgen. Laat het maar over je heen komen. En genietttt van het spacen op de fentanyl! Gewoon een shotje extra vragen dit keer! Heel dikke knuffel voor jou!!! ❤️❤️
Oeps heb afgelopen zaterdag Ovitrelle geplaatst. Afgelopen maandag voelde ik de eisprong. Embryo is wat ik heb begrepen een 5-daagse en wordt morgen teruggeplaatst. Spannend dus jij en ik gaan tegelijk op het wachtbankje! Wanneer mag jij testen?
Gefeliciteerd @Stephani27! En @Maayaa welkom Spannende dag morgen, twee cryo terugplaatsingen en een punctie! Succes allemaal @Mamanene en @clarajilla gaan/moeten jullie nog een keer testen of zijn jullie er al klaar klaar mee en al met de nieuwe ronde bezig?
wat goed! Gefeliciteerd. Weet je toevallig je HCG waarde? Ik heb vandaag ook bloed geprikt ben 4.5 en waarde was 1467. Helemaal goed zeiden ze.
Gefeliciteerd!! @Stephani27 @Maayaa spannend zeg!! 3 terugplaatsingen.. Heel veel succes! En voor morgen, succes met de terugplaatsingen en @Asil sterkte en succes met de punctie!! Ik zit in afwachting of ik morgen ongesteld word. Heb nog niet getest dus ik weet nog niks.. Beetje stressvol wel! Maar ik wacht het dit keer maar gewoon eens af.
Nee weet niet morgen kan ik die uitslag wel zien op de app. Oh gefeliciteerd!! Ik moet vlg week donderdag terug bloedprikken opnieuw kijken naar de hcg maar twas nu perfect.
Ik was ook druk met werk, dat scheelt ben er daardoor, en doordat ik niet testte, iets minder mee bezig geweest dan de vorige keren en dat was wel fijn! Nu weekend en ik ben me meteen ook van elk krampje bewust... Maar ik wacht het nu ook maar af (heb ook niet veel in huis ). Hopelijk morgen (en daarna) niet ongesteld, dan ga ik zondag testen!