Hier dus die kut sensitesten met kut vloeistof hahaha. (Dag 7 en vandaag identiek ) Negatieve test is een oudje maar zo kun je okk zien dat niks ook niks is zelfs geen indroger. En de onderste telano vanaf donderdag tot net, onderste nog een beetje nat. Ik denk dat ik immuun ben geworden voor ovitrelle. Nu twijfel ik met zulke resultaten dus. Door testen of gewoon stoppen en dan loop van aankomende week testen. (Daarnaast nauwelijks tot geen klachten behalve de boobs van de duphaston, trekkerige buik door de overvolle darmen en nu een beetje branderige onderrug maar ook dat is niks nieuws en pin ik mezelf 0.0 aan vast. Ik deel dit ook voor de toekomst, wellicht dat iemand het ooit zoekt)
Even een nieuwe, zelfde volgorde andere achtergrond. Blijft ook geen hol van over. Dus afnemen doen ze sowieso
Poehh dat is een lastige … heb echt werkelijk geen idee hoe dit zit . Ik heb eigenlijk nooit vroeg na het zetten van ovitrelle getest, dus kan je ook niet zeggen of je dan een knaltest krijgt (wat je wel verwacht gezien dosering). Ik kan, als je daar wat aan hebt, morgen ochtend testen. Ik zet vanavond ovitrelle…
Klinkt wel aannemelijk idd! Had er zelf gewoon nog nooit van gehoord dus vroeg het me af. Ze zullen idd wel heel goed weten wat ze zeggen/doen! Ik duim! @Asil Zelf ook nog geen ervaring met testen kort na ovitrelle, maar met pregnyl had ik pas na een dag of 2 de donkerste streep, duurde wel even tot die prik in m'n urine zichtbaar was. Nu idd afloop zoals het lijkt, maar sowieso toch echt nog te vroeg om al eigen hcg te detecteren in urinetest, toch? Ik duim alvast keihard voor je!
Ik had het ook niet eerder gehoord, vandaar ik ook vroeg hoe dat zat . Probeer daar maar op te vertrouwen dat ze weten wat ze doen.. meer dan dat kunnen we helaas niet !
Nee klopt. Alleen als je hem eruit test is het niet zo rap zo snel zo licht. Het gaat mij ook niet om of het eigen hcg is maar het verschil ook qua na de punctie en nu na TP. Ij heb het er vaker uit getest en heb dit nog nooit aan de hand gehad. Tuurlijk, ergens wel fijn dat het zo snel af breekt. Des te eerder zie je of oploop of een witte test. Maar vind het alleen "raar".
Even heel korte egopost, er is waarschijnlijk verkeerd gemeten. Bms was nu tussen de 10 en 11 mm en is eigenlijk niet te verklaren dat het zo schommelt. Follikel blijft achter, nog steeds 16 mm. Bloed gaf wel weer een stijging aan maar ze willen me toch nog eens zien. Ik moet maandag weer terug.. Sorry dat ik verder even op niemand reageer maar ik heb nu vrienden over de vloer.
Hier overigens ook excuses voor de ego posts. Ik lees echt alles. Maar ben heel erg even op mezelf gefocust. Neemt niet weg dat ik niet met jullie mee leef. Maar dat weten jullie vast wel. ❤️
Af en toe een egopost is helemaal oké hoor, ook voor jou @Asil alle begrip! Fijn dat je baarmoederslijmvlies toch mooi dik blijkt te zijn, maar super vervelend die trage follikelgroei en zo maar heen en weer moeten blijven rijden naar Gent... Hopelijk maandag eindelijk 18mm en klaar voor ovitrelle! Fingers crossed!
Heb je dat zo erg van wat asaflow? Heb ik zelfs niet van marevan? Asaflow is eigelijk een apirone En niet echt een bloedverdunner te noemen. Gelukkig heb ik dan niet zoveel last want spuit14000 eenheden innohep
@Asil Die zijn inderdaad wel licht voor zo snel na Ovitrelle, zeker als je hem nog opnieuw hebt “geboost” Ik heb ooit een keer een dag na Ovitrelle getest, dat was geen knaller, maar wel gewoon een duidelijke, heb de foto even voor je opgezocht! Dit was met een Predictor (die dingen zijn takke duur, maar ik blijf er bij zweren )
Nou dat dus. Ik ben op zondag na de eerste prik (woensdag vorige week) gaan testen en die waren dus ook donker dat zie je alleen rechts bij die testen. Nu dus afgelopen woensdag weer en nu dus lichte testen.. ach we kunnen toch niks anders dan wachten.
Van de aspirine pil 80 mg. Ik ben er zelfs voor naar de internist geweest. Ik bloedde zo erg dat ik een tekort aan ijzer en ferritine had. Hoe is het bij jouw, las in andere topic dat je nog lichte streepjes testte is dat nu nog?