Dat is zo hé. De mensen denken: 'oef, eindelijk zwanger' maar dan begint het nog maar... Deel van me heeft onbewust even veel stress voor 'wat als ik wél zwanger blijk' als voor een negatieve test...
Precies dit. Bij mij is m’n stress niveau erger na een positieve test. Heb inmiddels 6 vroege miskramen achter de rug
6 vmk's, pittg zeg... Hier 'maar' 2 miskramen maar dat + extreme vroeggeboorte van onze tweeling maakt dat ik quasi de hele zwangerschap in angst leef... Had het makkelijk gekund/wettelijk gemogen, dan had ik echt een draagmoeder gezocht, denk ik
pff jaa die vroeggeboorte lijkt me inderdaad echt heeel zwaar. Je bent zo ingesteld dat alles “goed “ gaat. Je was ver over die 12 weken. Pff vreselijk! Ik snap dat je bij je volgende zwangerschap ( hoop snel) in angst zal blijven leven totdat je kindje geboren wordt.
Hee wat goed! Ik vind m er goed uit zien hoor voor nod! Maar voor jou spannend, we kennen elkaar nog van andere forumgroepen dus ik ken je geschiedenis... ik duim voor je!
@SamirsVrouwtje wauw, wat fijn!!! Ik zou nooit meer action testen kopen zeg, heel mooi dit. Gefeliciteerd! Tp zit erop, ging weer erg moeizaam en pijnlijk dit keer door m’n niche. Ben enorm in huilen uitgebarsten bij de vroedvrouw toen ik bloed moest laten prikken en ze vroeg of het m’n eerste tp was. Even alle ontlading die eruit kwam.
Hier nog steeds wachtend op mijn periode. Vermoedelijk een ei overgesprongen. Hopelijk komen ze er deze week door. Mijn geduld wordt weeral op de proef gesteld. Hopelijk beslist mijn lijf dat een TP nog voor dit jaar is.
Aaah! Je zat waarschijn helemaal vol. Ik hoop zoooo op een positieve test aankomende dagen. Het is je zo gegund meid! Ja ik ga echt geen action testen meer halen. Dan maar 1 test van een 10 die wat meer zekerheid geeft.
Nooit last van gehad. Maar sinds de laatste vaccinatie in februari heb ik eerst 5maand compleet stil gelegen en sinds juli 3normale cyclussen gehad en nu weer pauze.