@Ipp32 Hoe gaat het op het wachtbankje? Nog maar een week tot je kunt testen! Krijg je dan ook een bloedtest? @Linde2016 morgen testen, spannend! Ik duim voor je! Wauw @lisjeee, wat een verhaal zeg…. En wat triest dat ze je niet serieus lijken te nemen. Ik herken het gevoel. Zo jammer dat ze soms zo protocol- in plaats van mensgericht zijn @Cassie21: Wat erg voor je ! Met 11 weken durf je misschien eindelijk een beetje opgelucht adem te halen, kan ik me voorstellen. Hopelijk snel een doorgaande zwangerschap! @Juffie26: apart invriezen is helaas niet standaard. Ik schrok daar ook heel erg van. Gelukkig doen ze dat in mijn zkh (Genk) niet. Zou voor mij een reden zijn ergens anders heen te gaan. Bij ons vriezen ze wel alleen de kanshebbers in en de wat mindere embryo’s niet. Vind ik wel zo reëel, in plaats van blij zijn met een hele hoop cryo’s die naar alle waarschijnlijkheid het ontdooien niet overleven. Dat van het dubbele vriezen was mij ook nog niet bekend, goed om te weten. Ik heb besloten langer utro te gebruiken en als ik ‘betrapt’ word te doen alsof mijn neus bloedt: ‘Oh, mocht dat niet?’ Dus @aicirtap: misschien maak ik toch nog gebruik van je aanbod
Lief!! Als ik morgen negatief test mag je ook hebben wat ik overhoud. Is niet super veel denk voor een dag of 2/3
Idd gewoon doen, en dan ja door alle stress etc had ik het gewoon niet goed begrepen.... En dan de totale onschuld spelen @Linde2016 ik hoop het zo dat het positief is morgen scheeld weer een punctie etc!
@Siepie85 ik ga er niet vanuit. De vorige keer kreeg ik de avond voor de test (was ook nog eens een dag eerder?) zere borsten. Die heb ik nu niet. Die punctie vond ik destijds meevallen (niet dat ik er op zit te wachten maar toch...) het is meer het maanden moeten wachten voordat je weer verder kan.
Goedemorgen, Helaas echt een Omo witte test hier. Doet me extra realiseren hoe bijzonder het is en hoe dankbaar ik ben dat de eerste verse tp destijds raak was.
Dikke knuffel vanaf hier! Mij deed het ook weer met de beide voetjes op de grond zetten, maar stiekem heb je toch hoop!
@Siepie85 ja absoluut! Heb echt een mix aan emoties. Merk dat er tranen branden, het zou zo mooi geweest zijn, maar ben ook opgelucht dat ik mag stoppen met de medicijnen, dat vond ik zó heftig.
@Linde2016 ja erg he, en vervelende voor jou is dat je nu weer zolang moet wachten. Wij hebben dan nog wel een kleine kans, alhoewel ik weet dat deze cryo nog van mindere kwaliteit is dan de vorige keer dus hoe groot is de kans nou. En volgens mij moeten we dan ook weer 2 maanden wachten ofzo, ik heb echt zoiets van hup meteen door al dat gewacht.
@Siepie85 kennelijk heb ik geluk! Over twee weken heb ik al een volgende afspraak, terwijl ze eerder waarschuwden dat dat wel 2/3 maanden zou duren. Ze waren er zelf ook verbaast over. Fijne opsteker! Je weet het nooit... er was laatst iemand die werd ook van mindere kwaliteit zwanger en ik van een blasto niet, dus dat zegt niet zoveel. Hoop het zo voor je! Ik wil ook zo graag sneller verder omdat ik een niet al te groot leeftijdsverschil tussen de kindjes zou willen. Twee jaar lijkt me heel mooi en leuk voor ze
@Linde2016, wat fijn dat jullie al weer zo snel terecht kunnen! Voor nu dikke knuffel van hier. Ik ben vanochtend ook weer geweest, alles zag er goed uit en vanavond de pregnyl zetten en dan waarschijnlijk dinsdag de terug plaatsing. Vrijdag ( dag van me ei) bellen om de dag vast te zetten. Spannend weer ...
@Linde2016 wat balen zeg, ook al had je er geen goed gevoel over je blijft toch hoop houden tot die test. @Rots het wachtbankje is redelijk vol te houden. Heb het heel druk op mijn werk (onderwijs) waardoor ik weinig tijd heb om er over na te denken. Maar zo 's avonds heb ik het weer lastiger. Ik denk nu van alles te voelen, zeurende pijn in mijn buik, lichte misselijkheid. Maar kan ook gewoon bijwerkingen van de medicijnen in combinatie met zwnuwen zijn.
@Ipp32 ja vervelend he, je kan maar beter veel afleiding hebben. Wanneer mag je testen van het ziekenhuis?
Spannend die laatste wachtdagen, ik kwam ze moeilijk door, inderdaad afleiding zoeken is het beste, sterkte!
Ahhhh dames! Ik heb in de verste verte als ik heeeeel goed kijk een heeeeeel vaag lijntje geplast Vandaag is 5dp5dt / 10 dpo. Vorige keer had ik dit op 9dpo en liep het niet goed af.... Ik probeer rustig te blijven, maar wat is het spannend en moeilijk!