Ze gaf aan dat het sowieso een goede was, anders zouden ze m niet hebben ingevroren. Beetje flauwe reactie, want dat is logisch (in Tilburg althans, geen idee hoe dat bij andere ziekenhuizen is geregeld). Is iig als morula teruggeplaatst. En heel spannend idd!! Ik heb nu Vakantie, dus ik hoop dat ik mijn dagen goed kan gaan vullen met leuke dingen doen
@Kimibi, spannende dag voor jou morgen dus! Hopen dat het bedje al gespreid is. @nvbr, welkom in de wachtweken! Zijn altijd lange weken. Hier zijn ze gelukkig voorbij, voor zover het er nu maar uitziet met een goed resultaat. Vind hem zelf nog wel vrij licht, dus hopen dat hij nog gaat oplopen.
@CaDi Mooie streep hoor voor 9 dgn na tp!! Ik duim mega voor je! @Loolaa wat zuur voor jullie dat deze tp niet is gelukt dikke knuffel Willen jullie wel volgende maand weer verder? @svlok Yeah sleutel en lekker ongesteld haha. Meeste vrouwen zijn daar niet blij mee, maar in de mmm wel als je wacht op starten! @Kimibi Reclame voor de winkel haha! Stoere meubels wel Heel vervelend van de bijwerkingen zeg. Echt uitzingen dan.. Kop op er komt idd een einde aan! Eerste week had ik ook wel klachten, qua stemming met name zei mn man gisteren. Qua bollen erbij nu meer bezig met de planning van toedienen (zeer irritant mn wekker 5.30 te moeten zetten voor een dagdienst..), maar ja alles voor ons 2e geluk! Ben ik trouwens de enige hier die al een kind heeft? Voel me bijna bezwaard.. Vandaag is verder de dag gekomen dat we horen of één van onze blasto’s het heeft gehaald.. nog anderhalfuur en ik kan bellen. Onrustig geslapen beide, buikkrampen bah. Maar even domme tv kijken hier!
Ik vind hem nog zo licht. Embryo was al 5 dagen bij tp. Dus is nu 14 dpo/dagen oud zeg maar. @Lies30 niet bezwaard voelen hoor! Je zal misschien ook wat ouder zijn? Alhoewel ik je wel snap, ik vind het ook gek om hier mn test te posten terwijl het bij loolaa niet gelukt is.
@nvbr Leuk! Dochter of zoon? Ik ben 33 haha. Leerde mijn man 4,5jr terug (pas) kennen. @CaDi Ondanks de 14dpo zit het pas 9 in jouw buik. Ben heeeel benieuwd hoe de test gaat lopen! Blijft verder altijd dubbel hè in een forum, verdriet en blijdschap lopen door elkaar heen.. Vanmiddag wordt voor ons een mooie n ieder geval! De 2e cryo heeft het overleefd 16.45 tp
Ik ben 28 jaar en mijn vriend is ook 28 jaar. Wij zien elkaar al 9 jaar. En sinds mei 2016 bezig om een kindje te krijgen al 2 jaar in het traject omdat het via de natuur simpel weg niet kan
Wat fijn dat je een cryo hebt opgehaald! Nu dat lange wachten! Ik ben ook benieuwd hoe de test woensdag is. Mag van mezelf morgen niet testen. Ik ben 28 en mn vriend 30. Wij zijn ruim 4,5 jaar samen en sinds mei 2016 bezig voor ons 1e kindje. @Kimibi, mag ik vragen waarom het bij jullie via de gewone weg niet kan?
Ook sinds mei 2016 bezig. Mijn vriend heeft diabetes daardoor kunnen organen of spieren uitvallen. Bij hem is wat als laatste zou moeten gebeuren helaas als eerst gebeurt. Alles doet het daar beneden nog bij hem alleen er komt niks meer uit als hij een organen krijgt.. klinkt wel raar om te vertellen en vertel het ook niet graag hoor.. vind het zo vervelend voor hem.. hij voelt zich ook schuldig dat we dit nu moeten doen..
Lijkt me een heel nare situatie. Hebben ze een Tese/Mese bij hem moeten doen voor cellen? Mijn man voelt zich nog steeds weleens schuldig dat hij de ‘aanstichter’ is. Hij is pas op zijn 8ste geopereerd aan niet ingedaalde je-weet-wel-wat. Toen wisten ze niet dat het schade kon doen.. Ik ben in juni 2014 gestopt met de pil en in augustus heeft hij een thuistest gedaan (hij had gegoogled..). Bleek echt slecht resultaat, in sept naar de ha en 2x semen bepaald. Maar 100.000-200.000 cellen waarvan al 44% dood.. Daarna via de uroloog naar de gyn gestuurd, januari 2015 1e ICSI gestart. 1e behandeling was niks, na 3 weken gestopt met spuiten zonder punctie. Daarna andere medicatie en wel punctie gehad (zonder Pregnyl, ze waren bang voor overstimulatie ivm pcos), 1 tp maar mogelijk en niet zwanger. Na 2e punctie (juni 2015) wel zwanger geworden (met oa 5000ie Pregnyl) en van 2e cryo daarvan nu cryo tp
Wordt alweer bijna 2 jaar voor jullie dan.. Ja wachten wachten wachten. Gelukkig ook wel werk en andere bezigheden. Heel andere ervaring ook nu wel dan zonder kind. Mijn man is 38 trouwens.
Ja ze hebben eerst een pesa uitgevoerd maar zonder resultaat toen hebben ze gelijk de tese gedaan en daar uit hebben ze 3 rietjes gehaald. Uit de punctie zijn er 2 eicellen gevonden en 1 rietje maar hoeven gebruiken. Ze zeiden over de kwaliteit van het zaad ' sporadisch niet bewegend zaad' en gelukkig hebben we dus nu nog 2 rietjes en 1 cryo in de vriezer die hopelijk deze week word terug geplaatst. Horen het morgen. Jeetje ook al een lang weg dus. De eerste poging moest ik ook stoppen met spuiten. Bij mij groeide er niks.. en de 2e keer spuiten groeiden er 2 en die hebben ze er uitgehaald
@Kimibi, wat een heftig verhaal! Kan mij voorstellen dat dat één van de grootste nachtmerries is van een man die een kinderwens heeft. 2 eitjes is ook wel teleurstellend lijkt mij? Ook zou toch hopen op meer. Gaven ze in het ziekenhuis aan of daar een reden voor was? @Lies30, jij hebt pcos lees ik in je verhaal? Dus bij jullie gaat het beide niet zoals je zou willen. Dat ze nog niet wisten dat dat belangrijk was om te opereren? Mijn vader (die is 54) is daar als klein kindje wel aan geopereerd. Maar weet niet precies hoe oud eigenlijk. Bij ons ligt het bij ons beide. Ik door de endometriose en adenomyose en mn vriend heeft ook minder goed zaad. Alhoewel het de laatste punctie toch best wel goed was. Gelukkig kunnen ze al heel veel en hebben wij ook een kans om een kindje te kunnen krijgen.
Ze zeiden dat het kan zijn dat mijn lichaam gewoon niet meer eicellen aanmaakt.. heb ook al het maximale kwa eenheden gehad van de gonal ik hoop voor onze eerste wij niet opnieuw te hoeven beginnen