Ik heb nooit klachten gehad van de verklevingen. Bij toeval zagen ze het tijdens de kijkoperatie (na de hsg twijfelde ze, vandaar de operatie). Pas na de eerste kijkoperatie kreeg ik klachten, daarna nog een operatie waarbij de verklevingen zijn verwijderd. Ik zou nu zwanger moeten kunnen worden op de natuurlijke manier, maar dit is nooit gelukt. Daarom na 1,5 jaar IVF (wat ook niet gelukt is). Hopelijk lukt het met de cryo wel.
Poeh, ik heb behoorlijk buikpijn sinds een paar uurtjes... geen idee meer of ik dat ook had bij de vorige tp’s. Ik word er helemaal zenuwachtig van. Iemand anders ook gehad? Voelt als een langdurige menstruatiekramp.
@Kimibi Wat fijn dat het bms al zo dik is. En een blasto! Nou hopen dat dit gewoon gaat lukken! Spannend hoor. @Vally85 het is gelukkig al bijna mei! Dan kan je ook door, dat zou wel fijn zijn. Zo'n slachtmaand duurt altijd best lang vind ik. @Lies30 even kijken wat je allemaal getypt hebt. Wij grappen er maar over en zeggen dat we allebei losers zijn. Hele slechte humor maar ja we moeten er maar iets van maken samen. Ik heb decapeptyl en gonal-f gebruikt en voor de eisprong ovitrelle. En natuurlijk lekker bollen schieten. Er zijn behoorlijk veel gradaties in pcos heb ik inmiddels wel door. Ze ontdekken steeds meer in de gezondheidszorg. @nvbr de druppels die ik gebruik zijn natrium muriaticum. Maar dat heeft ze afgesteld op de persoon die ik ben ofzo. Ik ben ook bij psych geweest vlak in het begin van het traject. Toen was ik zwanger en ben ik gestopt. Na de miskraam niet terug gegaan omdat ik ook bij een andere psych loop vanwege problemen met schoonfamilie. Waar ik overigens nog steeds loop. Ik denk dat de wens voor een 2e net zo groot kan zijn als voor een 1e. Denk dat ik mij ook niet makkelijk neer zou kunnen leggen en denken ik heb er 1, dan maar geen 2e. In mijn hoofd is mn gezin pas volledig met 2 kindjes. En je gevoel van het niet meer trekken herken ik wel! Af en toe denk ik ook, ik kap er mee dan maar geen kinderen. Ik voel me op zich best prima. Heb laatste dagen wel meer last van mn verklevingen en borsten worden ook wat gevoeliger en voller. Daarnaast wel snel moe en meer trek. Ga zo snel naar bed dan is het snel morgen kan ik weer testen. Vind het wel spannend hoor!
Ik had deze ronde tp op zaterdag en toen maandag, dinsdag en woensdag af en toe wat zeurende pijn gehad. Wie weet is er iemand druk bezig zich in te graven!
@Vally85 het is gelukkig al bijna mei! Dan kan je ook door, dat zou wel fijn zijn. Zo'n slachtmaand duurt altijd best lang vind ik. Slachtmaand @nvbr de druppels die ik gebruik zijn natrium muriaticum. Maar dat heeft ze afgesteld op de persoon die ik ben ofzo. Ik ben ook bij psych geweest vlak in het begin van het traject. Toen was ik zwanger en ben ik gestopt. Na de miskraam niet terug gegaan omdat ik ook bij een andere psych loop vanwege problemen met schoonfamilie. Waar ik overigens nog steeds loop. Ik denk dat de wens voor een 2e net zo groot kan zijn als voor een 1e. Denk dat ik mij ook niet makkelijk neer zou kunnen leggen en denken ik heb er 1, dan maar geen 2e. In mijn hoofd is mn gezin pas volledig met 2 kindjes. En je gevoel van het niet meer trekken herken ik wel! Af en toe denk ik ook, ik kap er mee dan maar geen kinderen. Dank je voor je reactie!
Oh! Het kopiëren van jouw quotes @CaDi gaat even helemaal mis... sorry @Vally85 Op telefoon typen werkt hier (ook) voor geen meter haha. @CaDi ik hoop idd dat ie zich heeeeeeel goed ingraaft
Ik lees wel mee, maar geen tijd gehad om te reageren. Ik ben 28 en mijn vriend is 29. Wij zijn sinds oktober 2016 bezig voor ons eerste kindje. Door een prolactinoom, vrijandig bms, slecht zaad en maar een werkende eileider lukt het ons niet op de natuurlijke manier en moesten we meteen met icsi starten i.p.v. eerst iui of ivf te proberen. Uit de eerste punctie zijn 4 bevruchte eitjes gekomen, waarvan 3 8 cellige embryo’s zijn ingevroren. Maandag is mijn eerste bms meting en vanaf zondag moet ik met ovulatietesten beginnen
Bij jullie zijn er ook een hoop factoren die niet meewerken zeg! Hopen dat 1 van de 3 een mooie baby gaat worden!!
Jeetje dat is ook niet niks.. ik ben je trouwens gaan volgen op insta.. wat doe je dat toch leuk! Die kaartjes wil ik ook wel haha.. Hopelijk is het maandag al mooi aan de dikke kant. Ik hoop dat ik dinsdag een mooie emmy terug krijg en het goed ontdooid. En die van jou ook!! Wanneer zou jij dan een tp krijgen denk je?
Ik zag het inderdaad, dacht je al te herkennen Ik heb ze besteld via etsy.com bij LadyBugPrintDesigns. Ze hebben erg leuke kaartjes ervoor, ook wanneer je zwanger bent en alle mijlpalen wilt delen. Spannend zeg, ik ga heel hard voor duimen. Ik heb er wel vertrouwen in, deze ronde had ik ook netjes op dag 14 een eisprong en werd ik op dag 27 alweer ongesteld, dus gelukkig heeft de stimulatie niet veel invloed gehad op mijn cyclus. Ik krijg ongeveer 5/6 dagen na mijn eisprong een tp, maar eerst moet mijn embryo goed ontdooien, dat lijkt me echt slopend die ochtend in spanning afwachten.
oke spannend zeg! we hebben de terugplaatsing om 1400 en als het niet goed ontdooid is dan bellen ze voor 1200.. dat word nog er slopend inderdaad.. ik ga eens even kijken op de site. ze zijn echt leuk!
@CaDi Hoe is je test verlopen? @Kimibi Hoe ging de tp? Op de rest reageer ik later even, heb hier een 2jarige stoorzender
Ik ben er nog niet gerust op. Hij is wel iets opgelopen maar niet veel. Morgen voor echo naar ziekenhuis omdat ik ook best wel wat buikpijn heb. Onderste is van vanmorgen en bovenste van maandag. Morgen doe ik een cb digitaal.
Het is definitief, ik kan een natuurlijke cyclus onder ovulatietesten doen! Op dag 12 heb ik de eerste echo en moet waarschijnlijk wel een paar keer terug komen, maar er valt echt een last van mijn schouders. Super blij en dankbaar dat Isala zo goed meedenkt
Ik weet niet of er morgen bij de echo al wat te zien is, maar misschien kan je ook een bloedtest doen?