@svlok oooh spannend!!! Mocht eerst ook niet eerder testen, nu zeg ik het alleen als ik het heb gedaan hahaha. Ok, het kan zijn dat ik nu positief test en over een halve week/week niet meer. Maar dan had ik het toch willen weten. Ik reken me nu nog niet rijk omdat het ook komende weken mis kan gaan. Uiteraard zou ik wel heel verdrietig zijn als het niet doorzet want de eerste hindernis is gelukt maar wil ook alle succesjes vieren
@Elise33 kom maar op met je knaltest. Wanneer is je officiële testdatum? Ik vraag we ook af of ik het volhou. Ik weet dat mijn menstruatie meestal eerder komt, dus mocht ik niet ongesteld zijn dan heb ik zeker hoop.
@svlok... euh staat erboven toch? Of kan alleen ik ‘m zien? De bovenste test is 4 dagen voor NOD en dag 6 dagen na tp, middelste 2 dagen en onderste vanmorgen. Hoeveel dagen na je tp test je dan? @Lies30, duim voor je voor betere berichten!!
Oeh, bruinverlies, kan goed teken zijn, al wil ik je geen valse hoop geven hoor! Bij de verse tp vorig jaar had ik ook bruinverlies (wel later dan jij) en was zwanger . Ik duim voor je dat dit een plakker is!
Zie dat ik hierop nog niet had gereageerd. Ik ga nog een weekje op vakantie en dan is d kans heel groot dat mijn eisprong is, of bij kunstmatige cyclus dat mijn tp dan is. Dus vandaar. En moet zeggen dat ik het ook wel even prima vind zo hoor. Die ene maand maakt me niet meer uit...
@Elise33 Sorry dat heb ik even gemist, maar erg mooie testen en gefeliciteerd Ik test dan 14 dagen na tp, maar 17 mei als ik dan nog niet ongesteld ben is er hoop! Alleen werd er in het ziekenhuis gezegd dat het beter is om te wachten want soms gaat het over in een vroege miskraam, dus ik test echt pas 21 mei. @nvbr haha, nee ik had ook zo'n gevoel van dit is een goed begin want ze gaf aan dat het gister of vandaag zou proberen in te nestelen. Ik hoop het ook! Hoe oud was je embryo vorig jaar toen je hem teruggeplaatst kreeg?
@nvbr en @svlok Thanks, super spannend! Nu hopen dat de misselijkheid blijft @nvbr je moet altijd doen waar jij je het prettigst bij voelt!
@Elise33 Wauw je bent echt zwanger! Ik duim voor je dat hij zo doorgaat!! @svlok Mooi bericht over de blasto die nu in jouw buik zit! Broeden maar en hopen! @nvbr Geniet van jullie vakantie, geen stress even en dan maand erop gaan!
Hier helaas minder nieuws.. We wisten het eigenlijk al maar hcg was 7.4. Ivf ziet 7 als ondergrens dus kans dat hij doorloopt is zo klein. Gezien mijn testen van gisteren had het ook raar geweest als de score nu hoog was geweest. 150 had de verwachting geweest, dus duidelijke uitslag. Plan verder: -13/6 Afspraak met de ivf arts -Beiden bloedprikken op infectieziekten -Sementest (die kan pas 14/6) We gaan 2 juli op vakantie dus een nieuwe icsi ervoor zou te krap komen. Beter het voorwerk even doen en dan na de vakantie aan de slag. Prikken maar weer en een punctie van mijn 40/50vriendjes op mijn stokjes.. Ik duim mega dat de dames die nog afwachten mooi nieuws krijgen!! Zal wel wat minder actief worden hier.
@Elise33 Ik ga heel hard voor je duimen! Blijf vooral lekker misselijk Echt rot @Lies30 een hele dikke knuffel Logisch dat je wat minder actief bent, maar je bent van harte welkom weer zodra je weer verder gaat. Nu eerst alles laten onderzoeken en lekker genieten van jullie vakantie!!
Joehoe allemaal! Was even afwezig. Vorige week lekker met vakantie geweest naar Zuid Frankrijk. Heerlijk relaxed. En had even geen zin om met het zwanger worden bezig te zijn. Ondanks dat de combi van proginova en utrogestan niet helemaal lekker werkt bij mij heb ik er toch voor gekozen om deze nieuwe cyclus toch weer kunstmatig te doen ivm de planning rond onze vakantie. Gisteren had ik weer een bms echo. Morgen weer starten met de heerlijke utro bollen. En dan volgende week dinsdag de terugplaatsing. Ben ook benieuwd hoe het in dit topic gaat. Heb bovenstaande even copy en past gedaan vanuit een ander topic waar sommige van jullie ook in zitten. @Elise33 volgens mij was jij hier nog niet toen ik hier voor het laatst was. Maar ik zie in de vluchtigheid al iets heel moois voorbij komen. Mooie testen hoor. Gefeliciteerd!! En @svlok; mooi dat je gisteren de cryo tp hebt gehad. Hoop zo dat het dit keer raak is. Succes met de wachtweken. De rest ga ik even bijlezen.
Jaaa... zo spannend, nu blijven inderdaad! Die testen van KV zijn zo scherp, het is meer uitzondering dan regel dat die het verkeerd hebben, je weet dat maar je hoopt zo hard dat het deze keer anders is. Ik vind dat hoop houden het zwaarste van alles. Het is allemaal zo'n achtbaan. Fantastisch dat het kan maar de uitvoering.... Laat je flink knuffelen door je kleine vent en geniet van jullie vakantie! X @Loolaa, ja klopt en dank je wel Spannend voor jou ook! Wat een "luxe", hoeveel cryo's heb je nog?
@Loolaa heb je lekker genoten van je vakantie? Hopelijk heeft de rust je goed gedaan Spannend, dus het is alweer aftellen voor je, dat gaat snel zeg! Ik ga voor je duimen. Ik hoop het ook dat het dit keer raak is, het is nu even spannend en vooral afwachten, meer kunnen we niet doen.
Welkom terug en wat fijn dat je bijna weer in het een tp hebt! Ik heb volgende week de eerste echo (natuurlijke cyclus) dus wie weet zitten we straks samen op het wachtbankje.
@Lies30. Knuffel! 7 is inderdaad niet goed. Ik wil je sterkte wensen en kracht om weer verder te gaan! @svlok, spannend altijd die wachtweken! Hoop dat je beetje afleiding kan vinden! @nvbr snap je keuze om maand over te slaan. Onbezorgd op vakantie is ook heerlijk! @Loolaa heerlijk zeg vakantie! Fijn dat je volgende week alweer voor tp mag. @Elise33 mooie testen hoor! Ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten. Vandaag dag 10, dus ben benieuwd wanneer hij gaat komen. Wij gaan vanavond voor 4 dagen naar de camping. Altijd leuk met bekertje en test over de camping lopen naar het wc gebouw!
@CaDi We hebben zeker goede afleiding, zijn druk bezig in ons nieuwbouwhuis en gaan morgen richting Zeeland, daar verblijven mijn vriend zijn broer, vrouw en kids. Hopelijk gaat volgende week ook lekker snel. Heb wel erg last van krampen en felle steken in mijn onderbuik. Ook zijn mijn borsten nu erg gevoelig, maar dat laatste heb ik elke ronde.