Wachtdag 9 vandaag en de test is nog steeds negatief.... ik heb zo gevoel dat dit m niet word... zondag mag ik officieel testen...
Ik snap dat je daar onzeker van wordt, zou ik ook zijn maar houd ook in je achterhoofd dat het nog kan he! Duim voor je dat er zondag wel een streepje bij komt! Succes en sterkte nog ff de komende dagen!
Het is pas donderdag, dus het kan nog! Wie weet heeft jouw lichaam meer tijd nodig aangezien je cyclus ook langer is. Ik blijf duimen voor jullie!
@Elise33 Meestal zijn steken positief, maar ik durf nu niet te hopen, moet nog zeker een week wachten... @Kimibi geef de moed nog niet op, niet iedereen maakt direct veel hcg aan Sinds gisteravond heb ik extreem gevoelige borsten, wat ik vorige ronde ook had toen ik 10.000eh voor tp en 3x 1500eh pregnyl na tp moest spuiten. Gedurende de dag heb ik veel buikpijn en steken en een heel gek gevoel in mijn buik, kan het niet goed omschrijven.
Het vervelende is dat je eig (nog) niet weet waar je die klachten aan kunt toeschrijven hè. Het kunnen de medicijnen zijn, maar wie weet is het idd een prille zw.schap. Ik snap je gevoel dat je nog voorzichtig bent, ook omdat je nog een week moet wachten. Ik duim in elk geval voor je
@Vally85 haha je bent er zeker van, het is echt afwachten @nvbr ik gebruik deze ronde geen medicijnen. Volledig een natuurlijke cyclus zonder enige medicatie @Kimibi ik duim heel hard voor je!!!
Oh sorry! Had ik niet door..! Wat heerlijk, zonder medicijnen. Wanneer mag je ook alweer een testje doen?
Wat blijft de mmm toch een rollercoaster hè..! Van blij naar onzeker, hopen, je anders voelen (of juist niet) en weer doorrrr gaan. Dat over met een bekertje en test over de camping is echt briljant Superfijn dat je positief blijft testen @Elise33! En de klachten bij @svlok klinken ook heel heel goed! @Kimibi Zo herkenbaar ook die onzekerheid.. Wie weet komt het nog! Fijn voor de meiden die toewerken naar de volgende cryo ronde Hier iets rustiger vaarwater na begin van de week. Ik heb echt wel gehuild maandag/dinsdag, knop moest om dat het hem niet werd. Voorlopig geen verrassing voor de familie voorbereiden en geen januari baby. Uiteraard met het mooie weer veel zwangeren buiten.. fijn grr Sinds gisteren voel ik me beter. Heel stom misschien, maar een situatie van een collega van mij zette me weer even in de realiteit. Zij heeft tumoren met uitzaaiingen en kwam woensdagavond acuut in het zh terecht. Toen dacht ik echt even: wow ze kan gewoon doodgaan, is nog geen 25 en heeft geen kinderen. Sterker nog.. Ze heeft eicellen laten wegnemen omdat ze waarschijnlijk chemo moet.. Voor mij even een realitycheck dat mijn leven zo erg nog niet is, we kunnen nog zat kansen krijgen op nr 2. Daarnaast werd ik in de avond ongesteld en dat gaf rust. De chocola hielp ook wel mentaal trouwens!
@nvbr hoef je geen sorry voor te zeggen het is zeker heerlijk zonder enige medicatie. Ik mag 10 dagen na tp testen, dus over 5 dagen (donderdag 17 mei), maar er werd aangeraden om 14 dagen na tp te testen om teleurstellingen te voorkomen en dan kom ik op maandag 21 mei. Ik weet alleen niet of ik het zolang volhou @Lies30 jeetje zo zie je maar weer het kan altijd erger, maar toch is het logisch dat je je verdrietig voelde. Fijn dat nu de knop om is, nu vol goede moed de volgende ronde in.
Goedemorgen dames, Zoals al gedacht en gevoeld is de test nog steeds omo wit. Morgen een mail sturen dat het niet gelukt is en aanmelden voor icsi 3.. pff Succes dames allemaal ik zal af en toe eens lezen hoe het gaat en houd me een beetje verder stil. Fijn weekend allemaal en bedankt voor al jullie lieve berichtjes die heb ik mogen ontvangen van jullie! Dikke knuffel