Hallo allemaal Ik heb op 04/05 een TP gehad van een blastocyst. Ik moet van het ZH bloed laten nemen 16dgn na de transfer, dus op 23/05. Ik heb vrijdag plots een felle steek gevoeld in mijn buik en heb dan, tegen beter weten in, getest op wd6 (zondag). Tot mijn grote vreugde bleek de test licht positief. Vanmorgen opnieuw getest met de kruidvat test 2 voor 5 maar het streepje is bijna niet zichtbaar gisteren had ik precies gevoeligere borsten, vandaag totaal niet. Gezien ik bij de vorige TP een MK heb gehad aan 6weken ben ik bang dat het nu ook weer die kant op gaat. Ik weet dat het misschien nog te vroeg is om te testen. Maar ik heb al zoveel verhalen gelezen dat je bij een TP van een blasto rapper positief test en maak mij nu natuurlijk zorgen, ook omdat ik geen symptomen heb.
Spannend hoor, hoop zo dat het raak is! Herken je gevoel, ik durf nog niet zo’n tijdslijntje te doen, bang dat wanneer ik dat aanpas het daarna misgaat...
Hi @Bvb87, pfff wat een spanning! Ik denk dat je het beste een paar dagen kunt wachten voordat je weer test. Misschien was die ene wel veel gevoeliger dan de andere. Als je zo vroeg test dan is je HCG nog zo laag als je zwanger bent en het schommelt dan nog (las ik ergens). Maar aan de ander kant kan het ook goed zijn dat het niet raak genoeg was. Tijd zal het leren en dat wachten is vreselijk! Duim voor je dat het toch raak is! Heel veel succes!
@nvbr ik begin toch sterk te twijfelen of het raak is... gisteravond wat roze en daarna bruinverlies en net met afvegen ook wat verkleuring. Zo begon het de vorige ronde ook @Elise33 maak vooral zo’n tijdlijnding wanneer het goed voelt voor je. Ik denk dat ik het ook niet direct durf @Bvb87 het beste is om altijd met hetzelfde merk te testen dan kan je goed vergelijken en de test over een paar dagen weer te herhalen. Ik wil je verder niet bang maken, maar bij ons hebben ze aangeraden om pas na 14 dagen na tp blasto te testen om mogelijke teleurstellingen te voorkomen. Ik snap heel goed dat het moeilijk is. Ik zit nu op W9 en de drang is heel groot om te testen
Hi bvb, Spannend he! Heb je Pregnyl moeten spuiten voor je tp? Want dat zou dat lichtere streepje ook nog kunnen verklaren. Heb je trouwens zondags 7 mei getest of afgelopen zondag?
TP was op 07/05 en niet op 04/05, typfoutje @nvbr geen pregnyl moeten spuiten, enkel progynova en utrobollen. Ik heb zondag 13/05 voor het eerst getest, dus op wd 6 @Elise33 dank u! Ik weet dat ik mijn eigen gek maak maar het ik sterker dan mezelf. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik braafjes gewacht tot de officiële testdatum en was ik er precies gerust in maar deze keer kon/kan ik mij niet bedwingen @svlok pff... ik begrijp heel goed dat het schrikken is maar zolang je geen echt rood bloedverlies hebt zou ik er niet van uitgaan dat het mis gaat. Ik duim alvast met je mee! Wij hebben op zelfde dag dus TP gehad! Vandaag opnieuw gevoeligere borsten, maar dat kan evengoed de utro zijn. Daarnaast wat 'krampen' in mijn buik. Pijn doet het niet maar ik merk ze wel op...
Vanmorgen een ovulatietest gedaan en die was wit... Vanmiddag weer en er is een streepje (heel licht, Dat dan weer wel) zichtbaar. Ben benieuwd wat ik morgen tijdens de echo te horen krijg. Had niet verwacht dat een halve dag zoveel verschil kan maken!
@Bvb87 kan gebeuren zo'n typfoutje, toevallig dan hebben we dezelfde tp datum. Wanneer mag jij testen van het ziekenhuis? Je hebt helemaal gelijk, maar vanochtend was het roze/roodachtig dus dan schrik je toch en verlies je een beetje hoop. De hele dag bruinverlies gehad en nu niets meer, dus wordt morgen afwachten. Voor jou ook echt spannend, wanneer ga je weer testen? @Vally85 Woehoe eindelijk beginnen, op naar een knaltest en een datum voor je tp!
Ja vrij snel, was pas op dag 10 begonnen en die was al licht positief en 3 dagen later had ik een knaltest
Dat is wel heel snel! En toen 4 dagen later de tp? Ik denk dat het bij mij wel een stuk langer duurt...
Als hij nu al licht positief is kan het heel snel gaan. Gewoon door blijven testen en hopelijk snel een duidelijke ovulatie zichtbaar!
Ik mag officieel testen op 23/05, dus nog een week wachten! Ik heb gisteren en vandaag getest met ochtendurine (had nog 2 tests liggen). Bovenste test is van gisteren. Onderste test kleurt volgens mij ietsiepietsie donkerder, maar mss zie ik wel wat ik wil zien? Krijg het ook moeilijk op foto dus dan maar 2 bijlagen toevoegen Morgen zal ik predictortesten halen, die zijn betrouwbaarder heb ik hier al gelezen.
Ik zie een streepje hoor en inderdaad de een is donkerder! waarom mag je pas 23/05 testen? Je hebt toch 7 mei een tp gehad? Ik mag na 10 dagen, dus morgen testen, maar ze adviseert eigenlijk na 14 dagen dus 21 mei, maar ik kan niet zolang wachten
Geen idee waarom het ziekenhuis zegt 16 dagen na TP, ik vermoed dat ze mij willen behoeden voor een eventuele teleurstelling? Vorige keer was het ook na 16 dagen dat ik mocht langsgaan voor BN. Diezelfde middag had ik ook getest en was meteen een knaller. Bij de IUI-pogingen mocht ik, als ik het mij goed herinner, na 12 dagen testen als ik intussen nog niet ongesteld werd. Toen moest ik niet langsgaan om bloed te laten nemen. Spannend! Welke test ga je gebruiken? Ik duim voor een positieve test!
@Bvb87 bij ons zeiden ze ook dat ik langer moest wachten, ik vind dat ik het nog aardig lang heb volgehouden, want net heb ik pas getest. 10 dagen na tp Ik heb getest met een sensitest en actiontest Zie hieronder het resultaat