Cryo terugplaatsing (start april/mei)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 1 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    bedankt voor je uitleg. Super! Als ze Pregnyl of Ovitrelle geven hoef je dan geen ovulatietesten te gebruiken. Vorige keer (in 2013) heeft dat mij een kapitaal gekost en ik zat rond te surfen omdat ik dacht dat het weer zou moeten.

2. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Dat ligt er maar net aan in welk zkhs je in behandeling bent. Sommige ziekenhuizen willen dat je met ovu testen in de weer gaat voordat je een echo krijgt. Anderen hebben een protocol dat je standaard op een bepaalde cyclusdag met echo's begint. Ik zou overleggen met je behandelend arts wat handig is om te doen.

3. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Heb je de ziekte van Crohn? Fijn dat je geen ontstekingen meer hebt in je darm. Wel balen van die longontstekingen.
    Ik snap dat je je zorgen maakt. Maar het klinkt als een goed plan wat jij en je man hebben. Zo op papier heb ik er wel vertrouwen in:thumup::)

4. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, graag sluit ik me ook hier aan! Ik zit nu in mijn rustmaand en heb net mijn eisprong gehad, dus over maximaal 14 dagen moet ik ongesteld. Dan gaan we starten met de volgende poging, maar dan met een cryo.

12 april krijgen we meer uitleg over hoe en wat. We hebben nu 3 cryo’s in de vriezer liggen.

Qua traject weet ik nog niet goed wat ik krijg en of het in mijn natuurlijke cyclus gaat gebeuren of niet. Hopelijk na donderdag meer duidelijkheid

Vally85 vindt dit leuk.
  5. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ja heel bizar! Een jongedame die ik hier met regelmaat spreek gaf aan dat je gelijk weet wanneer het foute boel is of juist niet. Maar ik ben nooit zwanger geweest dus had zoiets van hoe dan???!!! Maar ze had gelijk. Een dag voor het eerste drupje bloed was ik aan het eind van de middag mega emotioneel en zei ik tegen mijn man dat het niet goed voelde enz. Een dag late een veegje bloed en de dag daarop brak het door.

Toen je het ziekenhuis belde hebben ze je niet laten komen voor een controle? Lijkt me wel vreselijk. Eerst blij omdat het goed was en dan later toch een miskraam.... :(

6. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Om precies die reden houd ik het ook liever voor me. Denk dat ik het aan 1 vriendin vertel en verder hier op het forum en dat is t...

Wat is een TESE?

7. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Soms zou ik willen dat ik het aan niemand had verteld hoor. Of aan nog minder mensen (echt maar een heel klein groepje weet het.

Maar wat erg hoe het bij jou gaat. Ik vind het al eenzaam, want ja... het is een lastig onderwerp dat je alleen maar begrijpt als je er zelf in zit/hebt gezeten.

Voor wat het waard is, op dit forum mag je altijd met mij/ons praten! *knuf*

Minigirl en Loolaa vinden dit leuk.
  8. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Gezellig dat je hier ook komt kletsen. Als jouw cyclus regelmatig is denk ik dat je het in een natuurlijk cyclus mag doen (heb ik ook) Dus even geen rommel en hormonen.

9. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me zo heerlijk!! Ik heb een erg regelmatige cyclus kan altijd precies voorstellen wanneer ik ongesteld moet worden. Nu ook weer netjes mij eisprong op dag 14 gehad, dus uiterlijk 20 april word ik ongesteld

10. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Dat is wel heel erg regelmatig. Ik zit meestal tussen de 27 en 33 dagen. Als dit in een ziekenhuis al goed genoeg is voor een regelmatige cyclus, dan moet die dan jou dat helemaal zijn!

11. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Een TESE is dat ze de zak open snijden en de teelbal ook en daar een biopt uit nemen en daar halen ze het zaad uit.

12. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Ik wou dat ik dat had joh.. ik weet het echt nooit.. zit nu op dag 31 dus ik hoop ergens aankomende week het te worden. Slaap al wel 3 dagen echt slecht dat heb ik altijd als het er aan zit te komen en ook echt niet leuk dromen..

13. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Hoi dames,

Ik kom ook gezellig mee kletsen. Gisteravond en vanmorgen positieve ovulatie test. Straks contact met ziekenhuis maar verwacht dat ik vrijdag terugplaatsing krijg. Deze keer in natuurlijke cyclus.

Bij ons weet eigenlijk iedereen dat we in het traject zitten maar probeer ik er verder en beetje vaag in te zijn. Alleen onze ouders weten wanneer we voor terugplaatsing moeten enzo. Ik ervaar juist dat mensen heel begripvol zijn. Ook niet iedereen maar die mensen skip ik gewoon!

14. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Welkom Svlok!! Leuk dat je ook hier komt kletsten:)

15. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Laten een het hopen, donderdag in ieder geval meer duidelijkheid.

@CaDi welkom en spannend aankomende week je terugplaatsing. Bij welk ziekenhuis volgen jullie het traject?

Vally85 vindt dit leuk.
  16. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Die controle was echt niet nodig. Ik wist al hoe laat het was. En ze hadden door een controle de boel niet kunnen veranderen.
    Ik weet niet of jij of iemand anders het in het andere topic had geschreven. Er was wel teleurstelling. Maar aan de andere kant was ik ook weer hormoonvrij. En dat voelde ook heel erg lekker en goed. Dubbel gevoel dus. En ook hier weer, diep in mijn hart had ik er al geen gerust gevoel over.

17. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Dat geld ook voor jou!!

Minigirl vindt dit leuk.
  18. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Lastig als je niet precies weet wanneer het komt maar wel aanvoelt dat het er aan zit te komen.

19. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Wij krijgen de puncties en terugplaatsingen in medisch centrum kinderwens in Leiderdorp en echo's doen wij in groene hart ziekenhuis in Gouda.
    Waar loop jij? En de rest?
    Ik blijf mij zo verbazen over de verschillende protocollen in Nederland!
    Ik heb deze ronde gevraagd om wat ondersteuning met utrogestan. Dus dat ga ik vanaf morgen gebruiken!

@Kimibi, weet je wel wanneer je eisprong is geweest? Vreselijk he dat wachten! Bij mij wisselde het ook van 28-35 dagen, ik werd zo onrustig van dat wachten!

Ik moet iedereen nog een beetje in mn hoofd krijgen en in welk traject en wanneer enzo.. duurt altijd even!

20. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    wat een leuke bemoedigende reactie. Crohn inderdaad.

Loolaa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina