Nee heb bij deze ronde geen bloedverlies gehad zelfs geen druppeltje gezien. Maar wel bij mijn eerste icsi behandeling had ik wel een klein beetje bloedverlies diezelfde avond en bij 1e cryo van de eerste icsi poging had ik pas de volgende dag een klein beetje bloedverlies. Bij tweede icsi poging totaal geen bloedverlies gezien.
Hallo krampjes! Ik hoop heel erg dat het goed gaat met mijn kleine in mijn buik (ik ben wel erg bang voor miskraam).
O echt? Weet dat geen menstruatie of de cryo kan zijn, maar vroeg me af hoe het ineens kan... Gelukkig ben ik dus niet de enige die er last van heeft. Het ziekenhuis kan idd niet zeggen hoe het gaat delen maar wel. Aangeven hoe de embryo is en met 4 dagen zo'n achterstand is best veel. Had zelf ook 8 cellig verwacht dus daardoor kwam de klap ook wat harder aan denk ik.
Goedemorgen ladies! Nou.... gister de echo gehad. Super spannend en waren hartstikke zenuwachtig. De gyn zag er eerst 2, 1tje te klein en andere precies zoals het moest zijn. Bij inspectie van de kleinere was al duidelijk dat deze was gestopt, de helft kleiner en geen hartje. Echter, daarachter zag hij nog wat.... Achter de kleine zat nog een embryo net als die andere, precies zoals het moet zijn voor deze termijn Volgens de gyn ziet het er allemaal fantastisch uit en hij verwacht niet dat het weer misgaat al kan hij daar natuurlijk geen garantie op geven. Super spannend allemaal.
Hoi dames ik ben nieuw hier Ik heb vorige week vrijdag een cryo t.p gehad . De cryo is van de eerste lichting waarbij ik in 2016 moeder ben geworden van de verse TP Tijdens de ontdooiing is er maar 1 overgebleven helaas Ik heb vandaag getest en hij was Omo wit ik zit nu dus op wachtdag 7 maar ooo ik ben zo negatief vraag me niet waarom? Ik denk dat het komt omdat ik bij mijn zoontje op wachtdag 6 positief teste Zijn er hier misschien meiden die me wat hoop kunnen geven dat ik volgende week misschien toch nog een positieve test in handen kan hebben of kan ik de moed opgeven. Groetjes Dilan
Hi mamadilan! Ik zou me er nog geen zorgen om maken, je zit nog 4 dagen voor de eigenlijke testdatum. Zo vroeg testen is een risico, je kan ook positief testen en uiteindelijk wel ongesteld worden. Ik had op wd 6 een lichtstreepje maar, zo weet ik nu, dat waren er toen ook 3. Ik denk dat wanneer het er 1 was geweest ik ook nog niet positief had getest en misschien ook wel, who knows?! Het is super moeilijk en er hangt veel vanaf. Houd in je achterhoofd dat je je zoon al hebt uit die ronde, dus ging er toen wel iets heel erg goed en dat kan ook nu zo zijn! Hoe voel je je verder?
Ik heb vorige week zondag een tp gehad. Ik denk dat het nog te vroeg is om te testen en misschien ook aan de kwaliteit de embryo ligt die je toen en nu had. Ik zou het over een paar dagen weer proberen Hoe voel jij je verder?
Hey hey nou ik kon het niet laten en vandaag nog is 2 testen gedaan! Ik snap er helemaal niks van kruitvat testen blijven omowit echter na 1,5 uur drogen zag ik wel een streep maar ja dat kan indroog zijn. Actiontest gaf binnen 10 min deze lijn aan ( zie foto) Ik ben nu nog onzekerder dan ik al was dus ik stop maar met testen tot de 6e( grootpraat ) Verder heb ik we pijnlijke borsten af en toe en voor de rest geen kwaaltjes en jij ? Groetjes dilan
Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest maar lees een hoop positieve verhalen over de action test dus ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren! Wie weet heb je overmorgen een dikke knal test. De klachten wisselen bij mij heel erg. Dag 3 en 4 constant pijn in mijn onderrug en buik (soort menstruatiepijn) ook erg slecht geslapen. De laatste 3 nachten slaap ik ineens erg vast. Op wachtdag 5 nergens last van op mijn rug soms na en vanmorgen een hele pijnlijke steek in mijn onderbuik (zakte letterlijk in elkaar van de pijn) daarna niks aan de hand. Gisteren misselijk en pijn in mijn onderrug. Later op de dag trok het weg. Vandaag erg moe en buikpijn dat ik in de middag even ben gaan slapen en nu niks aan de hand.. Woensdag of donderdag zou ik ongesteld moeten worden (wat ik ook verwacht door mijn slechte cryo) als dit niet zo is test ik denk ik vrijdag.
Wat knap van je dat je nog niet heb getest! Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen! Ik heb dit keer geen rugklachten maar bij de verse TP van mijn zoontje wel ! Nu alleen ongesteldheidsgevoel af en toe en echt last van me borsten zo nu en dan .. ik ga overmorgen weer testen ! Spannendddd Laat je het me ook weten ben wel erg benieuwd blijf maar plakken embryotjes
In mijn geval heeft testen ook nog geen mensten ook nog geen zin (en heb er geen goed gevoel bij) maar we wachten het af. Ben benieuwd hoe jouw test er uit ziet overmorgen! Zodra ik ongesteld ben/getest heb laat ik het je weten. Hoe was oud was jouw cryo eigenlijk en hoe was de kwaliteit?
Mijn cryo was 4 dagen oud en wat voor kwaliteit heb eigenlijk geen idee ? Ze zeiden goede kwaliteit maar heb der niet op doorgevraagd stom he ! Deze cry is van de eerste ivf lichting waarbij ik bij de eerste verse TP zwanger raakte ..
Als het woord goed voorbij komt zou ik ook niet doorvragen. Toen ik slecht hoorde en hoe slecht stortte onze wereld in, dus wees maar blij
Nou dames ik kon niet een dag wachten vanmorgen met ochtenurine hartstikke wit getest Het is denk ik voorbij ik verwacht na dag 10 geen positieve test meer Alsnog za ik donderdag testen maar mijn hoop is helemaal weg.
O nee! Hoop dat je toch nog positief test. Waar ik zit mag je ook pas 2 weken na de tp testen dus het kan nog.