Wow meid wat een knaller!! Zo zie je maar, het kan ook goed gaan he!! Blijf door duimen dat het goed blijft gaan!!! Hoe voel je je?
Sorry lees nu net deze pas. Ik snap dat je je daardoor wel onzeker voelt. Het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan, tijd zal het leren. Het is al wel een echte doorzetter gebleken, dus het kan ook maar zo heel erg goed gaan allemaal, probeer je daar aan vast te houden!
@Vally85 zie je wel en je dacht nog zo dat het niet gelukt was, ik blijf in de kracht van de cryo's geloven wat een goed nieuws gefeliciteerd en al een duidelijke plus ook! Ik heb ook last van bruinverlies en zelfs rozeverlies gehad, dat heeft nog twee weken na een positieve test aangehouden. Nu gelukkig nergens meer last van
Het is idd een vechtertje. Pas over 3 weken een echo dus moet nog even wachten. Hoop dat het allemaal goed zit. Moet nog erg wennen aan het idee
Na zovaak het woord slechte cryo gehoord te hebben hadden wij er idd geen vertrouwen in. Het blijft een wonder!
Goed! Al hard aan het aftellen naar de eerste echo. Verder moet ik wel erg wennen aan het idee dat ik zwanger ben. Hoe gaat het met jou?
Het is ook nogal wat.. Eerst al het gedoe om het te moeten worden en dan is het "in ene" gelukt. Spannend he!! Hoe gaat het met het roze/bruine verlies? Hier alles goed, op en af buikpijn, heel erg moe en goed misselijk. Eten heeft me nog nooit zo tegen gestaan. Afgelopen week een echo gehad, echt fantastisch om te zien. Ze lagen lekker te bewegen en hun hartjes klopten mooi, helemaal verliefd al . Dinsdag weer een echo Het blijft allemaal super spannend, het zwanger worden en het blijven.
Wat bijzonder lijkt mij dat. En dan ook gewoon 2! Wat heb je vaak een echo trouwens. Is dat om een bepaalde reden? Het is idd erg spannend. Gelukkig heb ik op dit moment dezelfde kwaaltjes waardoor ik zoiets heb van, o ik ben zwanger. Ik heb geen roze/bruin verlies meer. Nu is het letterlijk hopen dat alles goed zit en wachten op de echo. Merk wel dat ik nu al heel erg bezig ben met dingen opzoeken. Het is dag ik het geslacht niet weet, maar anders had ik de hele uitzet vandaag nog bij elkaar geshopt
We hebben meerdere missed abortions (hartjes gestopt met 9/10 wkn) gehad. Dinsdag weer omdat we dan beginnen met de combinatietest. Heb ook wel wat vertrouwen nodig na voorgaande ervaringen en met tweelingen krijg je sws ook meer echo’s. Hahaha ja dat herken ik wel, bij de eerste keer ook gehad. Nu houd ik mezelf wat meer op de rem, uit zelfbescherming. Wel gegoogeld op kinderwagens maar nog niet besteld
Bloedonderzoek (hebben we nu) en nekplooimeting (kan in week 11 tot 14). Op basis van beide uitslagen krijg je een kansberekening.
Goed!! Groei was goed en ze waren soort van aan het springen. Heel bijzonder om ze weer te mogen zien! Jij moet nog een weekje geduld hebben ofniet?
Hoi lieve dames. Voor iedereen die zwanger is geworden van harte gefeliciteerd!! Bij elk bericht die ik lees krijgt ik kippenvel. Voor de dames waar ik onder val dat het nog niet gelukt is.. sterkte en een dikke knuffel. Wij zijn vorige week naar Nijmegen geweest en daar vertelde ze dat ik wat moest afvallen om te kijken of er dan meer eitjes groeien. Dit omdat er bij mij maar elke keer 1 of 2 groeit. Ze gaf aan dat het een kans heeft maar ook geen zekerheid. Dit komt natuurlijk voor een vrouw echt hard aan.. we moeten stoppen er mee voor 3 a 6 maanden.. en even zonder medicatie is wel echt fijn.. Ik ben vorige week begonnen en 2.7 kilo er af. Dus eigenlijk mag ik al bijna weer bellen om ons aan te melden. Besloten om het in september weer te proberen. Dan zijn er 3 maanden om sowieso. Dit was even slikken maar heb er nu rust mee. Ik zal alle berichtjes lezen van jullie, dit doe ik al elke dag hihi Allemaal super veel succes !!!!! Knuffels en liefde van mij
Hey! Dit geldt ook voor mij, ik kijk altijd even . @Kimibi , hoeveel moet je afvallen? Vorig jaar heeft de gyn mij het ook geadviseerd, niet als dringend, maar als ‘misschien’ dat hebt toch helpt. Wel elke mnd een eisprong, genoeg eitjes e.d. Echter, dat afvallen... hopeloos. Voor een gezond BMI zou ik zo’n 10-15kg moeten afvallen. Ik ben lang en in proportie, dus je zou niet zeggen dat ik echt zoveel te zwaar ben. Van mijn zoontje zwanger geworden toen ik ong 6kg lichter was... dus Kimibi, aan jou de vraag... hoe doe je dat, hoe val jij af? Ben overigens bij diëtist geweest,adviezen gekregen, die ik eig stiekem zelf ook heus wel weet. Maar die verdomde knop... krijg m niet omgedraaid. @Elise33 wat fijn, 2 dansende beebjes!
O wat leuk!! Lijkt mij ook heel bijzonder. Ze hebben het iig leuk samen. Ik heb maandag de eerste echo, dus hopelijk goed nieuws. Vandaag ook aangemeld bij een verloskundige bij ons in de buurt en daar hebben we 30 juli een afspraak.