Cryo terugplaatsing (start april/mei)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 1 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Wát fijn zeg! Klopt het termijn met de tp datum en hoe oud je cryo was?
    Voor de volgende echo ben je weer zenuwachtig hoor! Maar voor nu lekker gaan genieten =D
     
  2. Lies30

    Lies30 Fanatiek lid

    1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Het was een verse tp @CaDi, geen cryo.
    Ja arts was erg tevreden, groei klopt met tp 8cellig van 3 dagen :)
     
  3. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Dat is fijn zeg dat de arts tevreden was! Nu op naar de volgende echo. Dat is denk ik de termijn echo?
     
  4. Lies30

    Lies30 Fanatiek lid

    1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag een extra ingeplande gehad, alles zag er goed uit :). 9+1 nu
    8/10 termijnecho (al weten we de datum al ivm punctie).

    Jij bent alweer op de helft!! Gaat het goed?
     
  5. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Fijn dat alles er goed uit zag! En 9+1 klopt ook met de datum? Ja termijn echo zouden ze bij ivf eigenlijk niet hoeven doen. Alhoewel het toch wel fijn is om even te spieken!

    Ja gaat echt snel. Nu sinds een week voel ik de kleine ook. Wel fijne geruststelling hoor. Merk wel dat ik nu meer kan genieten. Verder wel wat meer last van mn verklevingen in mn buik. Maar we krijgen er iets moois voor terug!

    Hoe voel jij je?
     
  6. Lies30

    Lies30 Fanatiek lid

    1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Fijn dat je de kleine nu kunt voelen! Zo bijzonder en zeker een geruststelling.
    De klachten verder zijn minder ja, het einddoel in zicht houden ja :)
    Was de 20wkn echo goed?

    Hier gaat het goed, niet meer zo misselijk. Vermoeidheid wel, maar niet zo extreem als bij onze zoon. Werk dichterbij heeft daar denk mee te maken qua veel minder reistijd.
    Onrustige darmen wel, had ik bij de eerste ook.

    Vandaag intake bij de vk zonder echo. Wie weet hartje luisteren.
    Termijn van de 9 wkn echo was -1 dag, maar ja das dan ook nog echt millimeterwerk.
     
  7. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik ben helemaal vergeten te reageren!
    Hier was de 20 weken echo helemaal goed!

    Fijn dat de kwaaltjes wat minder worden. En ja doe vermoeidheid heb ik nog steeds wel, gelukkig wel minder maar merk dat mijn lijf hard moet werken.

    1 dag verschil is inderdaad maar weinig!
    Hoe was de intake? Hebben ze nog naar het hartje geluisterd?
     
  8. Lies30

    Lies30 Fanatiek lid

    1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Fijn te lezen dat je 20wkn echo goed was! GUO gehad denk ik?

    Intake was een aanfluiting bij de vk.. vraaggesprek en gewicht/bloeddruk.
    Hartje vandaag bij de ivf voor het eerst gehoord :). Echo was helemaal goed, lekker beweeglijk kindje.
    Morgen alweer 12wkn. En ja vermoeidheid zal echt niet weggaan, blijft topsport idd.
     
  9. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Nee we hebben een gewone SEO gehad, krijgen jullie wel een GEO?

    Jammer die ervaring bij de VK. Misschien vonden ze hartje luisteren nog te vroeg. Bij mij was het heel moeilijk te horen met 12 weken. Pas met 15 weken was het goed hoorbaar. Nu is mijn moeder mijn VK, dus die heeft het na 15 min wel gevonden met 12 weken maar daar heeft de VK geen tijd voor.
    Fijn dat de echo goed is, en wat bijzonder he dat hartje horen kloppen. Soms vind ik dat nog steeds onwerkelijk.
     
  10. Lies30

    Lies30 Fanatiek lid

    1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @CaDi Je zou toch wel een GUO verwachten bij een cryo tp, gek wel.
    Wij krijgen idd een GUO, moeten met 16wkn ook naar de gyn (soort genetische intake). Wat overdreven als je het ons vraagt.. Al kunnen we dan wel vragen wat het geslacht is haha!

    Wat bijzonder je moeder je vk! Mega persoonlijke zaken natuurlijk, wel mooi die band ook.
    11 is ook vroeg, bij onze zoon konden ze hem met 13wkn niet vinden ook. Mocht ik even kort voor hartritme zoeken dmv echo.

    25ste weer naar de vk hier, verder gewoon druk met dagelijkse dingen.

    Voel jij je goed?
     
  11. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Waarom zou je een guo verwachten bij cryo? Ik heb dat nog nooit gehoord eigenlijk. Wat gaan ze doen met die genetische intake? Verwachten ze meer afwijkingen als je ivf/icsi hebt gedaan bij jou in ziekenhuis?

    Bij ons ga je gewoon over naar de vk en ben je een gewone zwangere.

    Ik ben ook ontzettend druk met van alles en nog wat. Maar wel op een goede manier gelukkig.

    Ik voel mij prima, wel wat meer last van mn verklevingen maar dat is ook niet gek nu mn buik begint te groeien. Hoe voel jij je?
     
  12. Lies30

    Lies30 Fanatiek lid

    1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Hoi!
    Vandaag de reden van intake/guo gehoord van de gyn. Guo is in mijn regio standaard na icsi/ivf, dat is dus niet landelijk.
    Omdat guo’s ook bij andere redenen worden gedaan is de intake standaard, soort voorgesprek. Bij ons had het qua genetisch niks te maken, puur protocol.
    Verder hier ook gewoon vk hoor!

    Vervelend dat je de verklevingen meer gaat voelen, is wel logisch inderdaad bij groeiende buik. Beetje op jezelf letten wel, je hebt nog even te gaan!

    Merk hier dat ik wat last krijg van banden, ga ik op mn werk wel bespreken. Werk in de zorg, minder doen is een uitdaging haha.

    Hoe vind je het verder je zoon te voelen :)?
     
  13. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Aha dus gewoon protocol! Ze zullen er wel hun redenen voor hebben. Wanneer krijg je de guo?

    Ja het is niet anders, probeer beetje mn gemak te houden. Maar ik werk ook in de zorg als fysiotherapeut dus ben altijd bezig op werk. Maar ik merk dat ik er geen verband in kan leggen wanneer ik last heb met activiteiten.
    M'n banden zitten ook bij mijn verklevingen, althans het zou kunnen dat met de operatie er 1 weggehaald is zei de gyn toen.
    En je kan er zo weinig aan doen, alleen oppassen met fysieke activiteiten.
    Wát voor werk doe jij precies in de zorg?

    Ik vind het echt erg fijn om die kleine man te voelen. Geeft echt vertrouwen en bevestiging. Gaan zaterdag nog even spieken met pretecho.

    Voel jij al wat?? Hoe ver ben je nu?
     
  14. Lies30

    Lies30 Fanatiek lid

    1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    He @CaDi hoe was de pretecho :)?
    Zo bijzonder het gezichtje in detail te kunnen zien.
    Ondertussen ben je alweer 28+, wat gaat het toch snel!

    Qua je banden kun je idd ook niet meer dan rustig aan doen. Het is toch uitzingen en ondergaan.
    Als fysio lijkt het mij mega lastig fysiek minder te doen. Je kunt moeilijk alleen maar coachen met je handen op de rug haha.
    Das op mijn werk ook niet te doen hoor, ben verpleegkundige in een zh. Er bestaan wel kantoorklussen, maar dan wordt er eerst gekeken of je het met minder uren wel trekt op de werkvloer. Dat is bij mij nu niet van toepassing gelukkig, al voel ik wel dat mijn lijf anders reageert.

    Buik groeit verder door, dat wordt straks een mega toeter hahaha
    Guo is 29/11, ook alweer bijna.
    Bizar hoeveel sneller de tijd gaat bij een 2e...
     
  15. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    De echo was super Leuk om te zien, ben blij dat we dat gedaan hebben. Echt gek bijzonder!
    Vandaag al 30, gaat inderdaad erg snel, zeker laatste weken ben ik flink gegroeid en merk ik ook dat alles in rap tempo lastiger word.

    Qua werk zie ik gelukkig een wat lichtere patiënten groep. Hand/ polsklachten en longklachten. Daarnaast ben ik ook manager dus draai ook niet patiënten uren. Heb er gelukkig aardige afwisseling in zitten.
    Nog 5 weken, dus we gaan zien of dat gaat lukken!
    Denk dát jou werk fysiek zwaarder is hoor! Sta je nog op 1 afdeling? Ik vind het ook wel bizar te merken hoe je lichaam reageert op een zwangerschap en hoe het zich aanpast.

    Bijna de guo! Spannend zeg!
     
  16. Lies30

    Lies30 Fanatiek lid

    1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    He ik stuur je even een priveberichtje, misschien wat handiger gezien we hier (openbaar) alleen tegen elkaar praten haha
     

Deel Deze Pagina