Ik heb alleen moeten temperaturen om een eisprong te constateren tijdens de onderzoeken welke behandeling voor ons geschikt was en ja de punctie moest ik ke wegen en temperaturen. Ik heb een erg regelmatige cyclus en verwacht uiterlijk de 20e mijn menstruatie. Leuk dat we gelijk lopen Wie weet komen we elkaar wel tegen
Wow! Wat hebben jullie veel gekletst de afgelopen dagen Ik ben in spanning!! Vanochtend krijg ik te horen of onze cryo goed is ontdooit. Zo ja, dan hebben we vanmiddag de tp.
Spannend zeg! Tot hoe laat kan je gebeld worden? Of word je sowieso gebeld? Mij bellen ze alleen als de cryo niet goed ontdooit is. Succes!
Ik word sowieso gebeld. Al is het maar om de exacte tijd door te geven. De tp is tussen 14:00 en 16:00 uur als hij doorgaat. En ik weet niet hoe laat ik gebeld word. Ergens deze ochtend.
Oh wow. Dat lijkt me spannend zeg.. ik hoop voor je dat je eskimo goed ontdooit!! Fingers crossed! Succes!
Dank voor het duimen dames!! Het heeft gewerkt. Hij is goed ontdooit en heb straks om 14:00 uur de tp
Hahaha Zou wat zijn daar in de wachtkamer Is ook wel leuk Ik ken ook iemand van de forum die op dezelfde dag de punctie had met mij. Dat is ook toevallig Moet jij ook op de 10de dag terug komen voor echo?
Hoe is het met je loolaa @Loolaa hoe is het gegaan? Wat voor cryo heb je terug geplaatst gekregen. Je bent de 1ste op de wachtbankje Yoehoeee
@Loolaa wat een goed nieuws! Nu de spannende wachtweken weer in. Hebben ze nog iets over de kwaliteit gezegd? @Popie Dat is wel heel toevallig, ik ben verder nog niemand tegen gekomen op het forum in Voorburg. In de andere groep waar ik zat was ik de enige, maar leuk dat er nu zoveel uit de buurt komen. Ik heb nog geen idee op welke dag ik terug moet voor een echo, donderdagochtend krijgen we alle uitleg.
Hi dames, was door het heerlijke weer ff afwezig. Heb vandaag om 14.00 uur mijn tp gehad. Moest echt heeeeel nodig plassen waardoor ik alleen daarmee bezig was haha. Alles is goed gegaan, zijn/haar eerste foto (dat piepklein wit stipje) ;
Blijft bijzonder zo'n foto. Na mijn tp kreeg ik er ook 1 mee. Fijn dat alles goed is gegaan. Wanneer mag je testen?
Hier alles nog rustig. Vanmiddag in de stad leek het er op dat ik wat krampjes kreeg maar voor alsnog niets. Normaal een paar dagen van te voren heb ik altijd echt zere borsten. Ze beginnen nu een klein beete gevoelig te worden. Hoe gaat het met jou lieverd? Heb je het en plek kunnen geven.
Hopelijk zet het snel door. Dan kan je eindelijk gaan beginnen! Ben ook wel benieuwd wanneer het bij mij gaat gebeuren. Verwacht nog 21 dagen, maar vandaag leek het wel of het elk moment kan komen. Heel apart... Vandaag had ik eigenlijk na tijden een hele zware dag. Vanmorgen was ik echt ontroostbaar en was nog even het centrum in geweest voor een kraamcadeautje en dat was toch ook wel pittig. Echt alles vind ik leuk en schattig, maar de gedachte dat ik misschien nooit zoiets voor mezelf in huis haal weer zwaar.
Dit bericht had ik gisteren gemaakt maar vergeten op de blauwe knop te drukken @Popie Het is goed gegaan. Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren. Ik ben idd de eerste van onze groep. Besef ik me nu pas. @svlok Idd die spannende wachtweken. Ik ga weer lekker mijn kop in het zand steken en heel veel afleiding zoeken door leuke dingen te doen en me op mijn werk te storten. Over 13 dagen mag ik testen van het UMCU. We zullen zien of ik me daar aan ga houden
Ik ben trouwens niet in mijn eentje de eerste. Samen met @Kimm87 zijn we de eersten. Fijn dat het bij jou ook is goed gegaan Kimmie. En nu lekker wachten. Wanneer mag jij testen?
Ik vind het vervelend dat je je zo voelt.. ik snap je helemaal ik had laatst een baby shower in een theehuisje naast mij voor mij en op de kopsekant had ik hele grote buiken naast me tafel naast ons 4 zwangere vrouwen dat was zo confronterend. Dan voel ik me zo eenzaam zo apart. Ik blijf er in geloven dat ons hoofdprijs nog komt! En dat de eerste keer niet is gelukt bij ons is dat met een reden geweest en paste het embryotje niet bij ons.