Mega spannend dan idd! Ga voor je duimen! Mijn bms echo is op dag 14. Lastige is dat ik de dagen erna moet werken, werk weet niet dat ik bezig ben. Bij onze zoon heb ik het mijn werk toen wel van tevoren verteld, ik kreeg toen ook teveel klachten tijdens spuiten. Wat is (als ik dat mag vragen) de reden dat jij aan de Progynova moet?
@Loolaa het lijkt me ook lastig als je inderdaad zoveel moet innemen om er dan je gedachten ervan af te zetten. Gelukkig met een natuurlijke cyclus hoef ik helemaal niets te doen behalve 1x een echo en dan ovulatietesten, maar dat vind ik niet zo erg. Wat leuk dat je in beide gevallen een foto hebt gekregen. @KakieLakie ik dacht dat ik geantwoord had, maar wij lopen ook in Voorburg en zijn daar erg blij met het personeel, zo meelevend. We hebben nog 3 cryo's en jullie? @Minigirl Ik had er nog 4 liggen, maar heb er voor de zekerheid wat testen bij gehaald. Wat raar dat een arts zo'n gesprek met je voert, net of je er niet goed over na hebt gedacht :S Lastig dat je partner nu van gedachten is veranderd na het gesprek, hoe sta je er zelf in? @Kimibi Woehoe eindelijk goed nieuws! Op naar de volgende ronde Ik ga voor je duimen dat jullie cryo goed ontdooit!
De reden is kunstmatige terugplaatsing omdat mijn cyclus erg onregelmatig is en lang duurt.. mijn werk weet het ook niet.. vervelende is dat ik een winkel run in mijn eentje run.. en als ik dan naar Nijmegen moet ( ander half u heen ) dan kan ik het dus niet zeggen toevallig is de 24e van april op een dinsdag dat is mijn vaste vrije dag en zondag de rest werk ik gewoon van 11:00 uur dus hopelijk kunnen alle afspraken om 08:15 gepland worden.. pff gedoe
Ben blij dat ik weer kan beginnen hoor! Maar samen beginnen had ik misschien wel leuker gevonden hoor Straks slik ik de eerste pil ben zo enorm benieuwd hoe ik er op reageer.. zie daar altijd tegen op.. dit is ook nieuw voor mij dus geen idee
Je bent echt totaal afhankelijk wat de ivf afdeling zegt.. beetje stress wel hoor! Hopelijk kun je ‘s morgens inderdaad, daar hoop ik voor eventuele tp ook op betreffende 19/20e. 18e zou lichtelijk probleem zijn ivm overdag werken. Maar ja ga de tp ook niet afblazen vanwege werk, dan hoop ik maar dat een collega kan werken. Die afstand voor jou ook, jeetje.. Hopelijk is je bms snel op goede dikte. Qua bijwerkingen van Progynova vind ik het trouwens lastig wat bij de pillen hoort en wat niet. Ik was net uit de nachtdienst toen ik startte met het schema dus was al vermoeid. Eerste dagen wel wat adrem geweest (lekkere combi met moeheid haha) en vandaag hoofdpijn.
Is vrijdag de 13e toch een geluksdag voor je geworden. Wat fijn zeg!!! En 24 april je bms meting. Bij mij duurde het ook 11 dagen. Vond het bijna nog langer duren dan die wachtweken.
Hahaha nou die wachtweken vond ik een hel laat staan dat dit nog langer voelt jeetje haha.. en hoeveel dagen later had je de tp? Was het bij jou nou ook kunstmatig? Hoe reageerde je er op?
Jullie kletsen lekker door allemaal! Goed nieuws @Kimibi, je kan verder! Hier is het een beetje een rollercoaster op het moment. Gisteren mn paard moeten laten inslapen en vandaag mn terugplaatsing. Wat kunnen emoties elkaar toch snel afwisselen. Ik vind het zo bizar, vandaag een jaar geleden had ik mn curettage en nu krijg ik een terugplaatsing. En vandaag is het ook mijn oma's verjaardag, ze is al wel bijna 9 jaar dood. Maar toch een dag met veel lading vandaag dus...moest dit even van mij afschrijven!
Ik had acht dagen later de tp. Maar die acht dagen leken weer wat sneller te gaan. Kwam een beetje doordat ik nu wist dat het bms goed aan het groeien was. Ik zit ook in een kunstmatige cyclus. En ik merk dat de combinatie progynova met utrogestan geen goede combinatie is voor mij. Ik heb continue een chagrijnig gevoel. En dat herken ik helemaal niet van mijn normale ik. Ik moet echt leuke dingen opzoeken en plannen en dan kom ik er wel uit. Merk dat ik het er zwaar mee heb.
Heftige dagen voor je dus. Wat erg dat je je paard hebt moeten laten inslapen. Veel sterkte!! En zo'n sterfdag blijft idd lastig. Eind deze maand is het alweer 11 jaar geleden dat mijn moeder is overleden. En dat blijft altijd een lastige periode. En zo'n herinnering van zo'n curettage gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Hoop dat je dit weekend je zinnen een beetje kunt verzetten. Gelukkig ook goed nieuws dat je een tp hebt gehad. Welkom op het wacht bankje. Duimen dat het zich gaat innestelen. Ik zit inmiddels vier dagen na de tp. Ik ga ook goed mijn zinnen verzetten dit weekend. Ik ga zo een bootcamp lesje geven. Daarna zelf een stukje hardlopen. En verder gaan we er lekker op uit.
Ja erg fijn dat we weer een stap verder zijn.. Jeetje wat een verhaal lieverd.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen ben er een beetje stil van... sterkte in ieder geval.. en een virituele knuffel.. En alle goeds en liefde en energie naar je emmy !! Succes de komende weken
Dus al met al heeft het 19 dagen geduurd van eerste dag menstruatie tot tp.. spannend hoor!! Ben zo benieuwd of het is gelukt!!! Gisteren avond was ik echt enorm verdrietig.. ik laat het op me af komen, hoe ik er op reageer. Bij het stimuleren van de follikels was bij poging 1 en poging 2 de eerste echo dat mijn bms al zowat klaar was.. die groeit bij mij best snel.. ben benieuwd of dat nu zo ook is.. Vandaag een dag werken tot 17u daarna een feestje morgen vrij en een verjaardag maandag half dagje dinsdag vrij en leuke dingen doen dus ik denk en hoop dat de tijd wel wat snel gaat haha
@Loolaa, ja die wachtdagen duren soms zo lang. Afleiding zoeken is wel belangrijk dan ja! Hoeveel dagen na tp ga jij testen? @Kimibi Dank je wel voor de knuffel! Het schema wat ik had met kunstmatige cyclus was echo op dag 13 en als het bms dan goed was tp op dag 19. Hier gisteren emmy terug geplaatst gekregen, was goed ontdooit en was alweer druk bezig zeiden ze. Nu fingers crossed! Vorige tp had ik de dag van tp nog gevoelige buik. Gisteren was het met een 30 minuten weg. Hebben jullie dat ook gehad?
Wat spannend voor je, hopelijk kom je de weken goed door en heb je goede afleiding. Ik heb de echo met 11 dagen hoor vaker dat het de 19e dag is dat de tp is. Ben benieuwd bij mij.. bij mij loopt het nooit zoals verwacht haha. Knuff
Dan ben je niet de enige waar het niet loopt zoals je denkt of verwacht hoor! Voor jou ook spannend, wat er te zien is op de echo!
Ja ben benieuwd hoe snel de bms groeit. Normaal groeit die wel echt snel. En nu met de pillen ben ik echt benieuwd nog 9 dagen dan zien we het en dan ben ik benieuwd wanneer de tp is.. ( als die goed ontdooit )
In principe is mijn testdag maandag 23 april. Maar waarschijnlijk ga ik aan het einde van deze week wel een testje wagen. We hebben ook niets in huis en kan dus niet eerder tot de verleiding komen. Wat zijn jouw plannen mbt testen? Mooi dat hij goed ontdooit en dat hij druk aan het doordelen is. Dat zijn goede berichten. Ik heb bij deze tp helemaal geen gevoelige buik gehad. De vorige keer was het nog beurs van de punctie en had ik er wel last van.
Ik mag altijd 10 dagen na tp testen. Dus dat is dinsdag. Maar ik heb meestal wel lf van 13-14 dagen dus test maandag denk ik. Zou ook wel zaterdag of zondag willen testen maar mn vriend is zaterdag jarig en hebben feest zaterdag en zondag. Dus denk dat het maandag word want ben toch altijd beetje down als de test negatief is. Wat fijn dat het niet gevoelig was! Ik heb altijd wel wat krampen al als ze dat slangetje inbrengen.
In het UMCU houden ze een brede marge aan als ik het vergelijk bij andere klinieken. Bij de verse tp was de testdatum 16 dagen na de tp. En bij de cryo tp in principe 14 dagen na de tp. Maar omdat onze cryo verder was doorgedeeld dan gebruikelijk is de testdatum op 13 dagen na de tp. Ik heb de vorige keer ongeveer 10 dagen na de tp getest en die was toen positief. Maar het is misgegaan bij 6 weken jammer genoeg. Ik snap dat je wilt genieten van het feest en pas maandag gaat testen. Dan hebben we dezelfde testdatum