Hoi juf80, welkom Wanneer heb je de icsi/ivf behandeling gedaan? Misschien moet je cyclus nog even herstellen van de behandeling? Hoeveel dagen oud is jullie cryo? Spannend allemaal hoor. Wij hebben maandag de punctie. Gisteren de laatste echo gehad in Gent en er waren in totaal 10 follikels te zien waarvan 2 waarschijnlijk niet groot genoeg zullen zijn. 8 eicellen is op zich een prima score maar ik ben bang dat er veel gaan afvallen, mede door de pgd, en alle andere risico's (niet bevrucht, niet goed gedeeld, niet goed genoeg om in te vriezen etc). Ik heb nu wel wat last van mijn eierstokken dus doe maar even rustig aan Zowelkom hoe is het nu met jou?
Hoi Adriana85, Dank voor je welkom. Wij hebben in 2012 een ICSI behandeling ondergaan met TESE en hieruit is onze dochter geboren. Mijn cyclus hoeft dus niet te herstellen . Ik ben volledig regelmatig. We hebben 2 cryo's in de vriezer van 5 dagen oud... Hopelijk morgenochtend dan eindelijk de smiley. Pfff ik dacht dat dit veel relaxter zou zijn dan spuiten met hormonen maar helaas toch niet waar! Iedereen veel succes gewenst! juf80