Cryo terugplaatsing voorburg/ ervaringen gezocht!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisjeee, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik zit ook bij het IVF centrum in Voorburg.
    En ik heb 2 dagen geleden mijn eerste (verse) terugplaatsing gehad. Dit is mijn eerste ICSI poging.

Het is nu wachten, wachten en nog eens wachten. 😞

2. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Welkom Kaar!!

Spannend nu he, dat wachten is lang ga maar veel leuke dingen doen komende dagen !! haha :)

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Lisjeee wanneer mag jij testen?

Kaar welkom! Wat rot dat jij en je lief ook bij IVF zijn beland...

Ik zit op het wachtbankje sinds afgelopen zaterdag onze laatste cryo van IVF 2 is teruggeplaatst...

Gisteravond heb ik de laatste pregnyl 1500 gespoten. Het is nu echt aan mijn eigen lijf om de klus te klaren...

4. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Het is nog steeds een dubbel gevoel het hele IVF traject. Uiteraard wordt je liever op de natuurlijke manier zwanger, maar dat was ons niet gegund. Dan is het fijn dat er een alternatieve manier is.

Aflopen maanden is het een emotionele achtbaan geweest met nare onderzoeken, veel pijn gehad en erg veel tranen. Maar de gedachte dat er nu misschien iets moois in mijn buik aan het groeien is, is een hele prettige gedachten.

Ik zie dat jullie beide al een tijdje bezig zijn. Respect hoor. Het traject kost veel energie.

5. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    @ Mlady, zaterdag mag ik testen, vanochtend al een vroege test gedaan helaas niets op te zien.
    Ik weet dat het nog vroeg is maar ja het wachten he !!

@ Kaar, het is zeker fijn dat er zo veel mogelijk is, bij ons was het beginnen van ICSI ook spannend maar toch ook een opluchting dat er wat ging gebeuren.
    Het gaat me goed af, ook al heb ik uiteraard wel eens me baal momentjes en dat ik even in de put zit maar daar komen wel weer uit!! :)

6. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    #186 lisjeee, 18 jan 2017
    Laatst bewerkt: 18 jan 2017
    Ik zie ze vliegen he?? Wat denken jullie?
    Sorry ze zien er beetje vies uit maar heb me test even uit elkaar gehaald om het beter te kunnen zien Hahah!

Bijgevoegde bestanden:

7. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ojee... Ik ben zo slecht in turen...

8. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Kan t niet goed zien op de foto.. vandaag en morgen nog maar 1 doen :)

9. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lijkt wel een heeeeeeeeeel licht streepje.....spannend zeg! Dat je dat durft trouwens, zo vroeg al testen. Ik durf dat echt niet....;)
    Laat je de foto morgen weer zien?

Leuk Kaar dat je ook meeschrijft! Succes met die slopende wachtdagen.

Voel jij al wat anders aan je lichaam Mlady? Zal vast lastig voor je zijn, met pregnyl erbij, om goed te bepalen wat je nu eigenlijk waardoor voelt. Ik had van de pregnyl echte zwangerschapsverschijnselen, terwijl er niets aan de hand was. Lastig hoor. Ik hoop zoooo voor jullie dat het lukt.

Hoe gaat het met jou Anna? Red je het een beetje...

Even nog een andere vraag....hebben jullie ervaring met het volgende. Ik weet niet hoe het heet, maar ze maken dan een soort 'krasje'in de plek waar het cryo'tje zich zou mogen innestelen, net voor of na je eisprong, zodat het zich beter zou kunnen innestelen. Ben benieuwd of iemand weet of dit werkt? (geen idee of ik het goed omschrijf zo hoor...haha)

10. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28

Toevallig heb ik dat ook gevraagd in een andere topic, maar volgends mij doen ze dit alleen in belgie of Duitsland!
    In Nederland zijn ze hier dacht ik nog niet zo ver mee... zo hebben mij vriend en ik ook besloten mochten we aan icsi 3.0 toekomen dit toch in België te gaan doen.

11. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Ik had me laatste test vanochtend een paar keer laten stuiteren door de zenuwen.. nu doet hij het niet! Haha ga straks gelijk even een paar nieuwe score, heb altijd de kast vol leggen precies nu weer niet!

12. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Oohhh hahaha slimpie! Nou straks maar weer proberen. Welke testen koop je altijd?

13. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Koop ze vaak bij de Action, af en toe van de kruitvat.. op de foto had ik ze uit elkaar gepeuterd om het beter te kunnen zien

14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja ik voel van alles, vooral rond dag7, maar ik weet inmiddels dat ik daar echt niets over kan zeggen. Wat ik nu heb gevoeld heb ik al veel vaker gevoeld. Steekjes plopjes krampjes en veel afscheiding... Ik laat me niet gekmaken. En toch wel, het ergste waar ik altijd last van heb is fantaseren hoe het zou zijn als we tóch nog... Dat doet altijd pijn. 😖

Ja ik heb daar wel eens van gehoord, ik ken het als 'scratching'. Heb zelfs al eens gevraagd of ze het ook doen in Voorburg, maar het antwoord was een heel duidelijk nee. Doen ze niet. Het is niet bewezen, zeggen ze. Tja.

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik heb dat ook wel eens overwogen... Maar hoe zou je dat in de praktijk doen? Want het is echt een pokkeneind rijden vanuit onze hoek van het land... Je combineert het niet gemakkelijk met je lunchpauze, zegmaar. Zou je dan 2 weken vrij nemen ofzo? Ik vraag me ook af of ze daar ook het korte protocol doen? Anders kost het toch helemaal veel tijd (traject duurt dan lang, bedoel ik)

16. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    He meiden, hier de testen van zojuist. Helaas niet met ochtend urine kunnen testen.
    Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

17. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Ik zie helemaal niks maar kan aan de foto liggen :( zie je zelf wel wat?
    misschien te vroeg? Is zo n test die zegt zwanger/niet zwanger een idee? Misschien toch echt to zaterfag wachten, ookal is het heel moeilijk!

18. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat is dan een duidelijk antwoord. Hoef ik t ook niet meer te vragen. Ik was gewoon benieuwd.

Lastig he, dat je van alles gaat voelen wat zou kunnen duiden op zwanger zijn......het wachten blijft vreselijk!!!

En Belgie....dat lijkt mij ook zo moeilijk inplannen. Een paar weken vrij nemen is hier bij ons geen optie, dus dan wordt het niks denk ik.
    Je leest er hier op het forum wel hele positieve verhalen over, dus kan ik me voorstellen dat je het wel overweegt Lisjee
    Op de test zie ik ook niets, maar ik denk dat je zelf wel wat ziet, anders laat je het ons niet zien....;) Morgen ochtend nog een keertje of inderdaad wachten tot zaterdag. Spannendddddd.....

19. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kom zelf net terug van een afspraak accupunctuur. Er werd mij gezegd deze maand over te slaan om zelf te proberen zwanger te raken, met als reden, dat je lichaam de tijd nodig heeft om te herstellen van een miskraam (na 5 weken) in het ziekenhuis gaven ze dat ook aan, maar het voelt eerlijk gezegd een beetje dubbel aan om nu echt te wachten zeg maar. Wat vinden jullie ?
    Het zou aan de andere kant ook zonde en weer heel verdrietig zijn als het nu weer eindigen zou in een miskraam doordat je niet genoeg hersteld bent. Ook als is de kans bij ons heeeeeeeel minimaal dat het uit ons zelf lukken gaat.

20. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Clear bleu

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina