Cryo terugplaatsing voorburg/ ervaringen gezocht!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisjeee, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Roos, ergens wilde ik mezelf beschermen door te denken dat er geen tp zou plaats vinden. Maar aan de andere kant dacht ik.... eentje van deze ronde zou het toch wel overleven. Ondanks alles is het toch weer een klap geweest... ik begin nu weer wat positiever te worden en ik ben zo blij dat ik volgende keer twee verse teruggeplaatst krijg.
    Maar hoe is het verder met jou? Ik begrijp je gevoel over nog een maand wachten... als ik in jou schoenen zou staan zou mijn gevoel zeggen... echt niet!!! Maar mijn verstand zegt dat je beter wel naar het advies kan luisteren. Kortom... aan mijn mening heb je weinig.

Lisjee, Mlady en xmax....
    Spannend allemaal! Ik hoop echt dat jullie straks met een knallende positieve test staan. Ik gun het jullie echt en duim nog steeds voor jullie!

2. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lisjee, ik zie in het ene vakje een liggend streepje en in de andere een staand streepje... wat staat er in de beschrijving? Wat moet je zien bij een positieve test?

3. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Een plus in het grote vlak

4. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Das balen dat die plus er niet staat. Ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt.

5. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Het gaat eigenlijk sinds maandag weer beter met me. Lief dat je er naar vraagt Anna. Ik verbaas mezelf erover dat ik toch steeds weet uit het daal weet te klimmen. Denk dat er ook wat hormonen bij komen kijken die er voor zorgen dat ik me echt heel rot voelde. Sinds een paar dagen heb ik het gevoel dat er nog meer bestaat dan alleen onze kinderwens....vind het behoorlijk heftig allemaal. Vanavond maar even met m'n mannetje overleggen wat we nu deze maand gaan doen. Voelt idd erg dubbel allemaal. Wachten voelt fout, maar is denk ik beter. Misschien ook eerst maar eens afwachten of ik überhaupt een eisprong heb deze maand.

Lisjee.....wat ben je aan het testen vandaag!!! Hopelijk maar dat je morgen ochtend een duidelijk positieve test hebt, ik zie op al je testen een heel vaag streepje hoor volgens mij. ......zou zoooo fijn voor je zijn.

6. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Moet dat grote vlak een + zijn??? Want ik zie wel een heel licht streepje! :)

7. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    \

Ja kopt, in het grote vak moet een + komen :)

8. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Wil je niet blij maken met een dooie mus, maar zir je dat zelf ook?? 2e streepje vn de plus is heel licht zichtbaar! Iig zo lijkt het op de foto

9. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Jaa dat had ik dus zelf ook gezien! Daarom heb ik hem hier ook geplaatst :)

10. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Ooohh spannenddddd!!! Morgen nog wat donkerder en zaterdag een dikke + :)

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @Lisjeee ik zou een dagje wachten, je wordt er niet zwangerder van en overmorgen is het verschil groter áls het raak is... Dat vroegtesten zou echt niks voor mij zijn 😜 Heb 2x zo'n tuurtest gehad, maar het was niet raak. Dus nee, niks voor mij haha

@Roos over scratching: ik vind het erg jammer dat ze het niet doen in Voorburg. Het lijkt me zo'n minimale handeling dat ik er beslist voor open zou staan. Misschien kun je er juist wel nog eens naar vragen, want dan weten ze dat er vraag naar is onder hun cliënten!

Annaf dankjewel...

Kaar wanneer is jouw nod/testdag precies?

12. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik zit in een kunstmatige cyclus en ik heb endometriose dus bij mij is het altijd de vraag wanneer mijn menstruatie op gang komt.

Woensdag de 11de een pregnyl injectie gezet van 10.000 dus het gaat nog wel even duren voordat dit uit mijn lichaam is. Vrijdag de 13de 😳 was de punctie en maandag de 16de was de terugplaatsing.

Mijn testdag is op maandag 30ste. En dat is nog zoooo ver weg 😥

13. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #213 MLady, 19 jan 2017
    Laatst bewerkt: 19 jan 2017
    We lopen bijna gelijk, leuk! Ik ga zaterdag 28 of zondag 29 testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik heb afgelopen dinsdag de laatste pregnyl 1500 geprikt...

Onze cryo's van deze poging zijn ontdooid op vrijdag de 13e! De eerste ging meteen stuk, maar de 2e deed het als een kampioentje, dus ach, het zegt niks... Bovendien ben ik getrouwd in 2013 en manlief en ik zijn nog steeds bij elkaar hoor! :D

Ik had zojuist wel een behoorlijke dip. Komt het dan toch door de pregnyl? Maar het werd me even teveel. Begin deze week werd ik 37, die dag werd ik 4 jaar geleden ten huwelijk gevraagd, vandaag 4 jaar geleden was onze verloving en wilden we snel trouwen want we wilden aan kindjes beginnen... 😢

(in mijn handtekening staat juli 2013 als start kinderwens,maar dat is omdat we toen trouwden en met anticonceptie stopten...)

14. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    He meiden, sorry van vandaag ik was een beetje doorgedraafd met me testdrang! ik zag opeens overal streepjes en nou ja jullie kunnen het gevoel denk ik wel..

@ Mlady, om het verder van huis te zoeken is ook erg lastig, maar ja als het toch steeds niet wil lukken denk ik toch dat we die beslissing gaan nemen.
    Op me werk weten ze er van en ik ga er van uit dat ik hun begrip krijgt hiervoor en wel een oplossing kunnen vinden hoe en wat qua vrije dagen opnemen zo nodig.

@ Roos, lastig en ik kan ook niet met je mee praten omdat ik het niet meegemaakt heb.
    Aan de ene kant je lichaam laten rusten kan denk ik inderdaad geen kwaad, zelf zou ik het denk ik ook wel weer zonde vinden om weer een maand voorbij te laten gaan..

@ Kaar, in welke vorm heb je endometriose? ik heb vorig jaar een kijkoperatie gehad waarbij ze ook endometriose hebben ontdekt.
    Wel heel weinig en ze hebben het weggehaald en de gyn heeft ook gezegd dat dit niet de reden is dat het zwanger worden niet lukt omdat het zo minimaal is.
    Wel heeft hij gezegd mocht ik zwanger worden daarna wel weer aan de pil moet om de groei te stoppen.

15. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat we bijna gelijk lopen. Je gaat niet eerder testen?
    Fijn om te horen dat het ontdooien gelukt is. En ik hoop dat dit het kampioentje is waar jullie op zaten te wachten. Wij hebben 5 bevruchte eitjes. Dus hopelijk gaan er 4 de vriezer in.

Ik herken het dat het je teveel kan worden. Ik zat er vandaag ook ff doorheen. Ik heb 2 cystes zitten en tijdens de punctie hebben ze er één aangeprikt en daar heb ik nog steeds last van. 😢 Ik heb de afgelopen dagen dus 2 heftige antibiotica kuren gehad om de bacterien die in de cystes zitten te doden. Dus ik weet momenteel niet of zo'n down moment afkomstig is van de kuren, pregnyl of alle hormonen die ik de afgelopen maanden heb gekregen.

Ik ben 7 jaar geleden met de pil gestopt, maar al die negatieve testen hakte er geestelijk erg in dus we zijn niet de volle 7 jaar bezig geweest. Parallel daaraan had ik veel last van een onregelmatige cyclus en veel pijn tijdens mijn menstruatie. Ik werd niet serieus genomen door de huisarts tot 7 maanden geleden. Toen stond één cyste (van 12 cm) op klappen en ik een aantal keer bijna flauw viel van de pijn. Eindelijk was er reden genoeg (door een andere huisarts omdat de mijne die dag niet aanwezig was) om me door te sturen naar het ziekenhuis en kwam er een diagnose.

Wij wilde eerst een gezinnetje beginnen en daarna trouwen zodat onze kinderen die dag ook kunnen meemaken, maar dat gaat dus nog wel even duren 😉

16. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Die testdrang moet nog komen bij mij, dus het is je vergeven 🙂

Ik heb afgelopen juli een kijkoperatie gehad. Ze zijn toen dik 4 uur bezig geweest om de boel te repareren. Oa is er een gedeelte van mijn eileider verwijderd. Normaal wordt in zo'n vorm van endometriose alles verwijderd, maar door mijn kinderwens hebben ze dit nog achterwege gelaten, maar op termijn gaat dit (waarschijnlijk) wel gebeuren. Ik moest ook direct aan de pil, maar voor de IVF-ICSI behandeling heb ik een Lucrin behandeling gehad en daardoor heb ik voor 3 maanden in een kunstmatige overgang gezeten. 😧 Endometriose is voor ons dus wel de reden waarom we nog steeds geen kinderen hebben en misschien wel kinderloos blijven.

17. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Aahhh vreselijk kaar! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heelveel dus probeer de moed niet op te geven, hoe moeilijk dit ook zal zijn..

18. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Hier mijn test van vanochtend ... ik zit toch echt een +
    IMG_6735.jpg

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ojeee Lisjeee.... Duimduimduim! 🍀🍀🍀 Hoe voelt je lichaam vandaag aan?

20. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Ik heb alleen gevoelige borsten, en verder een rommelende buik!
    Verder niets eigenlijk... zo spannend dit! Ik heb nog nooit iets van een vage streep gezien ofzo, en hier zie ik toch echt een plus! :)

Deel Deze Pagina