@ Roos, oo oke. Aan de telefoon vroeg ik of ik gelijk door mocht deze maand voor een TP, ze vertelde dat het er aan ligt of dat me lichaam er weer klaar voor is. Donderdag met de echo zullen we het zien . Me menstruatie is niet heftig meer maar nog wel steeds bloed verlies. Heb je enig idee wanneer je nu je menstruatie kan verwachten Roos? @ Anna, spannend weer voor je meid! heb je de vorige keer last gehad van de hormonen? @ Kaar, balen meid dat het niet gelukt is.. en dubbel K** dat je zo veel last heb van je menstruatie. Ik heb heel licht endometriose en leg al dubbel van de pijn, en dan jij heb het nog erger... bahh ik leef met je mee! Wel fijn dat je gelijk weer verder mag. @ Xmaxy hoe is het met jou meid? al ongesteld geworden of al een afspraak gepland voor komende week? @ Mlady, fijn even pauze kan je even tot rust komen van alles. Ik kan het nog wel aardig bij houden waar iedereen is op het moment .. Hier gaat alles goed, leuk weekend gehad dus wel even opgeladen! Nu donderdag afwachten hoe het er van binnen uit ziet.
Donderdag word het dus weer spannend lisjee! Ik ben vandaag voor een uitgangsecho geweest. Ik mag morgen starten met menopur. Volgende week dinsdag weer een echo.
@Lisjee, ja ben het weekend l vreselijk ongesteld geworden. Gelukkig toch nog! Heb vandaag gebeld en volgende week dinsdag de echo! Gaat snel nu! Hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt en meteen door mag! Hoe gaat het verder met je?
@ Anna spannend weer zeg! @Xmaxy, oke nou gelukkig maar, kan je weer verder !! Hier alles ze gangetje, we gaan weer vrolijk verder of er niets gebeurd is he
Nou de pijn neemt langzaam af. Ik heb afgelopen maandag mijn nieuwe schema opgehaald voor mijn cryo terugplaatsing. Ik moet het in een kunstmatige cyclus doen ipv een natuurlijke omdat mijn natuurlijke cyclus niet te vertrouwen is. Ik neem aan dat de medicatie hetzelfde is als bij jullie. Ik moet de komende tijd progynova en weer utrogestan gebruiken. Zondag 12 februari weer een echo en dan afhankelijk van de echo 4 of 5 dagen daarna de terugplaatsing dus dat zou de 16de of 17de zijn. En dan uiteraard hopen dat de eerste cryo goed gaat ontdooien.
Wat fijn kaar dat de pijn wat dragelijker aan het worden is. Ik zelf heb geen ervaring met een kunstmatige TP, alleen de laatste keer pregnyl gespoten om er zeker van te zijn wanneer me ei is. Ook ga ik vragen of ik dat bij de volgende TP weer mag spuiten, omdat ik het toch een fijner idee vindt om er zeker van te zijn wanneer me ei is. spannend meid, hoeveel cryo's heb je?
De pijn is helaas nog wel aanwezig, maar met een ibu heb ik het redelijk onder controle. Ik weet ook nog niet precies hoe die kunstmatige cyclus werkt. Ik moet buiten dit traject mijn cyclus onderdrukken met pillen dus ik heb al heel lang geen cyclus meer gehad. Ik heb er nog 2 in de vriezer. Hoeveel zijn er bij jullie niet ontdooit?
He Kaar, wij hadden 5 bevruchtje eitjes waarvan 1 verse TP, de volgende 2 cryo's zijn allebei goed ontdooit. Nu hebben we er ook nog 2 in de vriezer. Vanochtend weer in het Ziekenhuis geweest en ik mag gelukkig er weer voor gaan deze maand! nu maandag nog een keertje langs komen voor een echo om te kijken hoe ver me eitjes zijn. Ik ben blij en opgelucht dat ik gelijk weer verder mag Groetjes
Ok goed om te horen dat de cryo's goed zijn ontdooid. Ik heb er soms nachtmerries van dat ze beide niet goed ontdooid waren. Oh wat fijn dat je direct door mag gaan.
He meiden hoe is het hier, het is zo stil .. Ik ben vanmiddag weer geweest, vanavond me pregnyl spuiten en zondag de terug plaatsing als alles goed gaat.. Spannend weer! nu gaan we het precies het zelfde doen als afgelopen keer, dus ook weer met pregnyl hopen dat het weer goed uitpakt en nu blijft zitten Groetjes
Spannend Lisje! Wij morgen ochtend voor de echo. En dan maar horen hoe verder.. Ben benieuwd of ik m'n eisprong mag bepalen via ovulatie testen. geen idee hoe ons ziekenhuis dat wil/doet. Hopelijk kan het wel zo en hoeven we niet langs meer voor echo's etc want we gaan maandag op vakantie voor een midweekje. Rij met alle liefde terug voor een TP die week.. maar niet voor echo's etc... Dus duimen dat het niet nodig is en we alleen voor een TP terug hoeven te rijden en verder van onze daagjes weg kunnen genieten.
Spannend!! hopen dat je inderdaad niet terug hoef voor echo's .. ik denk dat je zelf mag gaan werken met testen, bij mij was het heel lastig te zien met testen en moet ik regelmatig langs komen en pregnyl spuiten om precies te weten wanneer me ei is geweest.
Nou ben geweest en alles gelukkig positief 😃 wat een opluchting. Ondanks die hele late menstruatie zag het er goed uit. Cyclus weer nornaal. Eitje groeide goed en het baarmoederslijmvlies had een goeie dikte. Vrijdag ochtend weer voor een echo en ze verwacht de eisprong dit werkend en die mag ik zelf testen met ovulatie test. zodra die donker kleurd het weekend bellen en dan regelen hun de afspraak met t LUMC. Zoooo spannend eindelijk gaat het gebeuren!! Dus ik verwacht volgende week donderdag of vrijdag de terugplaatsing.... ben de hele dag al druk van de toch wel opluchting/spanning 😂 gewoon heeel erg blij dat het eindelijk gaat gebeuren 😊 heel benieuwd hoe de cryo's van kwalitiet zijn. Heb geen idee.. had het niet gevraagd toen ze werden ingevroren hrlaas dus dat hoor ik volgende week pas. Maar de beste gaat als eerst.
Xmax en lisjee, spannend weer! Ik ga voor Jullie duimen! Roos en Mlady, hoe gaat het met jullie? Ik had vandaag een echo. 10 eitjes tussen de 12 en 16 mm. Donderdag opnieuw een echo.
Oh wat spannend voor jullie allemaal. Laten we hopen dat de cryo's goed ontdooien en dat ze mogen blijven plakken. Ik heb zondag een echo en dan hopelijk volgende week donderdag of vrijdag de tp.
@ Anna hoe was het donderdag? @ xmaxyx hoe was je echo? @ Kaar, hoe laat moet je zondag?! ik heb zondag TP als alles goed gaat
Donderdag was de echo nog niet goed, maar vandaag wel. 9 van de 10 eitjes zijn er klaar voor. Maandag de punctie. Kaar en Lisjee, spannend zondag! Xmax, hoe was de echo? Roos en mlady, hoe is het met jullie?
Goed! Woensdag de TP 😍 eindelijk! Dinsdag 14 feb word er 1 ontdooid, op valentijnsdag 😂 woensdag tp en donderdag onze trouwdag.. dat moet geluk brengen toch 💖
Nou het is begonnen hoor 😂 heb alweer gedroomd dat ik langs ging in het ziekenhuis, en dat ze niet woensdag de tp gaan doen maar donderdsg omdat ze woensdag allemaal naar een begravenis gaan en daarna geen zin meer hebben. Maar de kans neemt af als ze een dag later terugplaatsen... Oohh ik was zooi boos!!! HAHA! 😂😂 Nou geloof dat het wel diep zit aangezien ik er nu van ga dromen 😂