Cryo terugplaatsing voorburg/ ervaringen gezocht!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisjeee, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Dank je, ben best zenuwachtig ;)

2. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Hoe is het met de rest van de meiden hier??!
    Het is zo stil..

3. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Cryo zit er in, een 10 cellige. Hij schijnt goed te zijn van kwaliteit. Het wachten kan beginnen..
    Nog even een vraagje, hebben jullie ook een innestel bloedingkje gehad? En hoelang na de tp??

@lisjee hoe ist met jou? Slechte nieuws een beetje kunnen verwerken?

4. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Wauuw super nieuws may!! :)
    Ik heb de vorige keer geen innesteling bloed gezien ;) ..

5. Nerveusje

Nerveusje Actief lid

15 feb 2017
    126
    45
    28
    Hoi xmayx,

ben nieuw hier en was op zoek naar verhalen als deze, wat fijn om te horen dat de cryo terugplaatsing gelukt is!

Weet je toevallig ook hoeveel cellig het embryo was bij invriezen? wij hebben nog 2 cryo's over. de verse TP is helaas mislukt:( over een maand gaan we voor de cryo terugplaatsing. MITS natuurlijk het ontdooien goed gaat :)

Heb deze TP in een kunstmatige of natuurlijke cyclus gedaan?

Ik ga voor je duimen!!

Groetjes
    nerveusje

6. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    He nerveusje !! ik heb ook goed ervaringen met me cryo's :)
    We hadden 4 cryo's waarvan de eerste 2 gelijk goed ontdooit zijn, helaas niet zijn blijven plakken.
    Nu de 3e cryo helaas niet goed ontdooit.

Balen dat het nu met de verse TP niet is gelukt.

De eerste cryo hebben ze bij mij in natuurlijk cyclus gedaan, de volgende alleen met een pregnyl spuit ( 1500 ) om er zeker van te zijn wanneer me ei is geweest.

Succes meid!

7. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Hoi Nerveusje,

Wat jammer dat je verse tp niks is geworden.
    Ik heb geen idee hoe de kwaliteit was voor invriezen. Ik was ziek van overstimulatie en het kwam niet in me op toen ze me belden om te gevven hoeveel embryo's het waten geworden. Heb zoiezo het idee dat ze maar weinig los laten. Toen ik gister werd gebeld voor de afspraak van vandaag en ik vroeg hoe de kwaliteit was kwam er niet meer uit als 'ziet er goed uit'......

De cryo die gister als eersts wers ontdooid was 8 cellig en ging helaas ba een aantal uur ineens kapot.

Maar in principe lees ik veel positieve verhalen en heb er zelf veel vertrouwen in!
    Hier trouwens in natuurlijk cyclus.

Hoop voor je dat de maand snel om is en je er ook weer voor kan gaan!

Liefs, May

8. Nerveusje

Nerveusje Actief lid

15 feb 2017
    126
    45
    28
    Hoi lisje,

Balen dat de laatste niet goed ontdooit is.. en ook dat de eerste 2 niet zijn blijven plakken :(

Als ik het goed begrijp heb je dus nu nog 1 cryo over?

Vond de teleurstelling ook erg groot toen de verse TP niet gelukt was.. ( 14 cellig embryo ) maar volgens mij zegt het uiteindelijk allemaal niets.. het is gewoon raak of niet. ook heb ik onwijze buikpijn gehad 3 dagen na de terugplaatsing, zo erg dat we bijna een ambulance wilde bellen om 12 uur 's nachts, het leek wel of mijn baarmoeder letterlijk het embryo eruit probeerde te werken, hoe raar het ook klinkt :s ik hoop dat nu zonder al dat gespuit en punctie mijn baarmoeder wat rustiger zal zijn voor een eventuele cryo TP..

9. Nerveusje

Nerveusje Actief lid

15 feb 2017
    126
    45
    28
    Hoi May,

Snap ik, je hoofd staat nergens naar op zo'n moment.
    Ik loop in het AZM Maastricht, en ook daar zijn ze wat voorzichtig met de uitspraken.. snap dat ook ergens wel.

Ik hoop echt voor je dat deze poging lukt! ben erg benieuwd.
    En inderdaad de dagen kruipen voorbij, wou dat we al 3 weken verder waren!!

Thanks en jij heel veel succes deze wachtweken meis!!

10. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ok ik snap het. Dat hele ontdooien is nieuw voor me.

Gaat wel ok. Heb op dit moment de stress redelijk onder controle.
    Ik krijg zondagochtend een belletje of de tp doorgaat. Dus ik hoop dat de eerste goed ontdooid.

11. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ow wat fijn dat de ontdooiing goed is gegaan.
    Succes met het wachten nu.

12. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi nerveusje,

Mijn verse tp is ook mislukt en heb er ook momenteel 2 in de vriezer.
    Ik krijg tp in een kunstmatige cyclus omdat mijn natuurlijke te onregelmatig is.

Succes volgende maand.

Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

13. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lisjee, hier gaat het goed. Afgelopen maandag een leg gehad van 13 eitjes, waarvan 11 rijp en 7 bevrucht. Vanmiddag 16 uur de terugplaatsing. Dus weer spannend.

14. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Super score Anna!! Hoe is de punctie gegaan?
    Spannend inderdaad weer, ik ga duimen.

15. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je! De punctie verliep goed. Maar de donderdag tot zondag ben ik zo beroerd geweest van de hormonen in combinatie met zenuwen. Dat vond ik nog erger dan de punctie zelf.

16. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Nou het ontdooien van de cryo is goed gegaan. De eerste cryo was 9cellig toen deze op dag 4 ingevroren werd. Gisteren de tp gehad.
    En nu is het weer wachten.... WD1 vandaag.
    Op dag 33 mag ik testen, dus dat is 5 maart.

17. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    @ Anna fijn dat alles goed is gegaan!
    en dat de wachtdagen maar snel voorbij mogen gaan !! :)

@ Kaar, Spanend meid, ook hopen voor jou dat de dagen snel voorbij mogen gaan, super goed dat het ontdooien goed is gegaan :)

18. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ja het was een pak van mijn hart dat het ontdooien goed is gegaan.
    Oh ik hoop ook dat het allemaal snel gaat. Ik heb expres op elke dag iets gepland.

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hoi meiden ik wilde jullie even een update geven, heb al best een tijdje niet meer van me laten horen.

Anna en Kaar op het wachtbankje, toitoitoi! 🍀🍀🍀

Ik zie ook weer een nieuwe naam, gezellig :)

Ben verder wel een beetje het overzicht kwijt van wie waar in zn cyclus/behandeling zit, sorry :( Maar hopelijk gaat het met de rest allemaal goed of anders beter den gisteren... ;)

@Hier vanmiddag waren we in ons Voorburgse RDGG-filiaal om de stand van zaken te evalueren. Dit gesprek hadden we speciaal aangevraagd bij dr. Van Os. We gaan alweer naar ivf3... Onze kansen zijn inmiddels (met geen oorzaken en 37/39 jaar) geslonken tot 10-15%. We wilden weten waarom de behandeling bij ons nog niet aanslaat: ws. door telkens een (genetische) afwijking aan het groeiende embryo, net als bij een miskraam gaat het niet voor niets dan mis. Omdat ze bij ons niks kunnen vinden schatten ze dat het in 90% van de gevallen door het embryo komt en ik 10% door de baarmoeder. Het is een kwestie van net het goeie lot trekken.

Vrijdagochtend ga ik broed laten prikken. Ze gaat van alles testen, amh ving ik op en volgens mij had ze het ook over een klier. Schildklier? Alvleesklier? No idea. We kregen erg veel info. Als het lukt wil ik een foto maken van het formulier. Die ligt vrijdag op de poli voor me klaar. Ik heb het gevoel dat hier niks uit gaat komen, maar toch goed dat ze wil checken.

En een week voor ik ongesteld word in de komende ronde doet ze een hysteroscopie om m'n baarmoeder van binnen te checken. Op de echo's waren tot op heden nooit onvolkomenheden te zien die daar aanleiding toe konden geven, maar nu dan alsnog. Te harde/taaie/gladde/ruwe wand? PH? Vijandige cellen? Poliepen? Als er iets is kunnen ze het meteen verhelpen. En de handeling kan de binnenkant van de bm een beetje beschadigen, waardoor mijn baarmoeder afgeleid is ('herstelwerkzaamheden') kunnen de 2 teruggeplaatste embryo's de ronde erop mogelijk onopgemerkt stiekem innestelen. Nou ja, 1 zou al genoeg zijn natuurlijk. Scratching doen ze in Voorburg niet, maar dit lijkt er dan toch een beetje op 👍

We blijven realistisch: de kansen zijn erg klein aan het worden. Ze zijn wel net iets groter bij de verse tp en na extra onderzoeken kunnen toch misschien weer hindernisjes worden verholpen. Maar waarschijnlijk matchen hubbie en ik genetisch dus niet zo goed. En moeten we maar gewoon zien hoelang we deze kwelling vol kunnen houden.

Ik vind het niet erg dat we nog een maandje verplichte rust opgelegd krijgen. Kan ik nog wat meer vechten tegen het gevoel een leeg matroesjkapoppetje te zijn (nwe profielfoto). Die foto stond bij een artikel in Volkskrant Magazine over een 43-jarige die haar kinderwens had opgegeven en daar de gevolgen van opmaakte. Ik ben er nog nét niet aan toe. Maar hoelang houden hubbie en ik dit nog vol...

Hebben jullie trouwens ook de nieuwste Linda gelezen? Thema is onvervulde kinderwens!

20. Kaar405

Kaar405 Lid

18 jan 2017
    62
    1
    8
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vervelend allemaal.

Ik heb ook een hysteroscopie gehad. Het is geen pretje, maar er kan wel iets nuttigs uitkomen. Ik hoop dat ze iets vinden. Succes.

Deel Deze Pagina