Oh meiden.. ik ben echt een trut hoor 🙈 Ik lees wel is, ook op dit forum er meiden zijn die een positieve ovatietest hebben bij zwangerschap. Nu las ik dit: Kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken? Nu heb ik bewust nog een zw test in huis gehaald omdat ik mezelf ken en toch vroeger wil testen. Maar die ovulatie testen had ik nog wel! Denk ach even stiekem kijken kan geen kwaad 😂 zou heb ik zeer vermoedelijkmaandag mn innesteling gehad. Dinsdag avond deed ik een ovulatie test (dom en vraag me nirt waarom) en er kwam echt een heel licht streepje. Ik dacht nee onbetrouwbaar. Maar toen ik dit las vanochtend op die site dacht ik oke nog wen keer proberen. En nu is dat streepje weer iets donkerder.. nog wel licht maar nu meteen zichtbaar wel een streepje. Ik kan en wil niet geloven dat het echt zo is/kan hoor. Ik wacht maat gewoon zaterdag af met mn eerste test. Heb juist t gevoel dat het niks is, aangezien ik niks voel meer en geen enkele klacht heb. Maar heb nu wel een beetje hoop weer gekregen. Wilde het toch even kwijt Hebben jullie dat wel eens gedaan? En klopte de uitslag?
sorry breek even in voor may hahaha ik heb t ook gedaan!!!! precies t zelfde als bij jou... eerst licht streepje en verder in de week donkerder. ik heb heeeele goede hoop voor je!!!
heb even snel een 2v5 testje gehaald. Veel te vroeg ik weet het.... is wd 8 pas vandaag. Did was helaas wit. Vraag me af, wrm ovulatie test wel streep geeft zo vroeg. Ga het zaterdag pas weet proberen met een test. Ben de hoop wel een beetje kwijt. Ach we zien het wel...
Nou, ook ik hoef niet meer te testen. Net na het plassen donkerbruine veeg. Gister al migraine, chaggo, net als dat ik altijd jeb rond mebstruatie. Kan wel janken. Volgende ronde nieuwe kans..
aahhh wat een verhaal meid, ik weet ook even niet wat ik er op moet zeggen, wil jullie alvast veel sterkte en succes wensen met wat komen gaat! Bedankt voor de tip van de Linda, ik ga deze ook even inslaan.
Ook even een update van mij. Wij hebben besloten een maand over te slaan, en volgende week heerlijk op vakantie naar Kaapverdie, ik vindt het vreselijk om een maand weer over te slaan maar denk dat het me goed zal doen.. Even niets even geen ziekenhuis...
Gelijk heb je meid. Ga lekker genieten op vakantie en gooi even alles van je af. Alvast heel veel plezier en geniet geniet geniet!!!
Jawel hoor. Tis en blijft een domper. Voel soms ineens even een down momentje opkomen maar heb mn stief kids dit weekend dus wel veel afleiding. Wil niet toegeven aan dat gevoel. Blik op oneindig maar weer en hopen dat het een keer raak mag zijn.
Jaaaa dat snap ik, maak er een leuk weekend van meiden idd hopen dat het snel raak mag zijn!! dikke knuffel van hier
Hoe gaat het met jullie? Ik zit op WD10 van een 4d oude cryo. Zondag zit ik op dag33 van mijn kunstmatige cyclus en mag ik officieel testen. Vandaag een test gedaan en ik kon er geen streepje op kijken. De kans dat de test positief gaat worden is erg klein, dus ik ga er nu vanuit dat deze cryo tp is mislukt. 😧
Hey meiden hoe gaat het hier? Ik had even afstand genomen van het forum. Ik merkte dat ik er veel te veel mee bezig was en door even niets meer te lezen heb ik het even helemaal los kunnen laten. Tijd gaat snel, disndag alweer de eerste echo voor poging 2. Dan vrijdag waarschijnlijk weer en dan volgende week als het goed is alweer de tp. Hoop dat ik het deze keer wat beter van me af kan zetten dan de eerste keer!
Hey xmayx, Ik herken het,probeer af en toe ook wat afstand te nemen van het forum Wat mag jij snel voor de 2e poging! Mag ik vragen hoe dat zit? Ik had namelijk 27 januari de eerste TP die helaas tot niets heeft geleid.. moest er eerst een cyclus overheen laten gaan voordat ik verder mocht voor de cryo.. verwacht dinsdag mijn menstruatie en dag erna startten met progynova! X
Geen idee. Toen ik helaas ongesteld werd meteen gebeld voor een nieuwe afspraak voor poging 2. Werd niks gezegt dat ik eerst moet wachten of iets. Ben gewoon ingepland. Heb verder ook geen hormonen gebruikt dus zie zelf ook geen reden waarom het niet zou kunnen Heb je soms de punctie gehad voor je 1e poging? Want doen moet je idd wel een maand overslaan. Ik kreeg na de punctie geen verse tp door dat ik ziek was door overstimulatie. Dus na die maand overslaan van start gegaan en dan kan je als t goed is gewoon achter elkaar door gaan
Kaar hoe is het met je........ Ongesteld geworden of......... 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Groot gelijk!! Wanneer gaan jullie precies op reis? Dat is toch wel een fijn vooruitzicht... Iets wat je wél kunt regelen en plannen 😉
Gisteren de uitslag gekregen van het bloedonderzoek en deze bevestigde de uitslag van de test. Negatief 😞 Ben nu idd aan het wachten op een menstruatie. De pijn is er al wel, maar het wil nog niet echt doorzetten. Zodra het doorgezet is weer ff contact opnemen en dan op naar de laatste cryo uit deze poging. Hoe gaat het met jou?
Lisjeee o je bent al weg, haha! Nou mocht je dit lezen: fijne vakantie 💑 Kaar och pfffff wat naar 😔😔 Ik ben even kwijt of dit een verse tp of cryo was? Nu een maand rust? Sterkte met opladen/omschakelen... Wie van iedereen hier in dit topic zit er nu nog op het wachtbankje? Ik duim graag mee!! @hier gaat het wel. Hebben sinds januari pauze omdat toen de laatste cryo van ivf2 kapot ging. Sinds een week of 2/3 klim ik merkbaar uit het dal. Manlief voelt zich ook eindelijk wat beter merk ik. Is weer een beetje zijn eigen leuke dingetjes aan het doen, pakt dingen weer op die stil lagen. Mijn rug is niet meer zo aan het protesteren als de afgelopen maanden. Morgen voor de 2e keer naar de acupunctuur. Volgende week vrijdag heb ik de hysteroscopie. Een dikke week daarna word ik ws. ongesteld en gaan we ws. beginnen met ivf3. Ik voel me er wat gelaten onder. Ik laat het maar weer een beetje gebeuren, herkennen jullie dat? Ik begrijp dat gevoel niet zo goed. Ik voel me echt wel heel anders dan in 2015 bij de IUI's. Toen had ik zoveel energie en goede moed! Nu is daar weinig meer van over... Straks lekker naar de kapper en daarna shoppen voor nwe kleren! #ikdoemijnbest