Cryo terugplaatsing voorburg/ ervaringen gezocht!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lisjeee, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lisjeee, echt zwaar balen dat het niet gelukt is. Knuffel!
    Ik heb 13 januari een gesprek met de gynaecoloog.

Mlady, welkom terug! Helaas bestaat dit stomme traject uit vele diepe dalen. Het blijft een kunst om hier weer uit te komen. Gelukkig ben jij er weer uit geklommen en kan je er hopelijk weer positief tegenaan. Helaas hebben we hier nog geen geluk gehad. Maar wie weet ben jij straks de eerste. Ik verwacht rond 18 of 19 januari een terugplaatsing (mocht mijn laatsts cryo het wel blijven doen).
    Goed dat je overgestapt bent naar een andere verzekering. Ik ga dat niet doen omdat ik niet meer dan 3 pogingen ga doen. (Zeg ik nu hoor).

Allemaal fijne feestdagen! En 2017 word ons jaar meiden!

2. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Meiden hier ook definitief game over deze maand.. vanacht vreselijke nacht gehad met zo veel pijn.

@mlady welkom terug, fijn dat jullie het een plekje hebbben kunnen geven en verder kunnen.
    We lopen gelijk ongeveer, wordt weer een spannende maand...
    Ik merk ook nu dat het steeds zwaarder begint te worden.

Meiden fijne kerst & hopen dat het ons jaar gaat worden volgend jaar

3. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hopelijk genieten jullie allemaal wel van de kerstdagen, ook al zal dat soms niet gemakkelijk zijn.

Lisjee,wat een domper dat je toch weer ongesteld bent geworden. En wat gek dat je zo'n pijn hebt gehad. Of bedoel je pijn in je hart, de teleurstelling, omdat het toch niet is gelukt.

Anna, voor jou is het uitkijken naar het gesprek met de gynaecoloog op 13 januaria. Je geeft aan rond de 18e je volgende tp te verwachten, ik rond de 17e, dus lopen we bijna gelijk.

En Mlady, fijn dat je ook weer terugbent, en je weer wat beter voelt. Elke teleurstelling lijkt wel zwaarder te worden, vind je niet. Jij ook een tp rond de 15e. Toevallig toch, dat we dan met zn 3en in 1 week zitten.
    Lisjee, mag jij nu ook gelijk door voor je volgende tp?
    Fijne 2e kerstdag allemaal! Liefs van mij XXX

4. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    He meiden,

Leuke kerst gehad?!
    Hier heerlijke dagen gehad lekker genoten van me mannetje en gezellige dagen met de familie gehad.
    Ook de teleurstelling weer aardig een plekje kunnen geven.

Ja ik had afgelopen ongi veel last van buikkrampen en het lijkt wel erger als normaal.

Ik heb het ziekenhuis een mail gestuurd toen ik ongi geworden ben met daarin dat ik hoop komende maand weer een nieuwe TP te krijgen, daarop kreeg ik direct een mail terug dat ik een afspraak heb voor 3 jan. Ik neem aan dat dit de afspraak is voor de echo om te kijken of me lichaam er weer klaar voor is, dan hoop ik 12 of 13 Jan. een TP te kunnen krijgen.

Wel toevallig zeg jullie 3 allemaal in dezelfde week haha .. :)

Hopen dat het ons allemaal gaat lukken, zou leuk zijn he!

Groetjes

5. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi meiden, het is een beetje stil .....;)
    We zijn allemaal aan het wachten op de komende weken denk ik. En hopelijk lekker aan het genieten van de feestdagen.
    Ben natuurlijk wel benieuwd hoe het met jullie gaat. Of je het een beetje kan loslaten of dat je er nog steeds erg mee bezig bent. Ik vind het best gek, wat er nu allemaal in het nieuws is. Is toch wel iets wat ik zelf ook echt wel spannend vind, en waarvan je maar hoopt dat alle regeltjes wat dat betreft ook goed worden nagevolgd in het ziekenhuis. Maar goed, daar blijven we maar van uitgaan dan. Ik moet 3 januari weer ongesteld worden....liever niet natuurlijk, maar goed...jullie begrijpen het. En dan gaat het tp-traject voor mij weer beginnen.

6. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Zeker stil hier! Allemaal een liefdevol 2017 toegewenst.
    Hier de feestdagen goed door gekomen en jullie? Hebben jullie het een plekje kunnen geven zodat we er komende maand tegenaan kunnen?
    Ik ben vandaag ongesteld geworden. Morgen bellen voor een echo afspraak .

Xxx

7. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    He meiden,

Het is inderdaad erg stil hier haha.. iedereen aan het wachten om weer te mogen beginnen.

Ik mag straks om 11.00 langs komen voor een echo :)

@ Anna heb jij al een datum doorgekregen voor de echo?

@ Roos al ongesteld geworden?

@ Mlady al bekend wanneer je langs mag komen voor een echo?

Spannende maand weer meiden ik heb er weer helemaal zin in :)

Groetjes

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Alle goeds voor 2017 meiden! Inderdaad stil aan mijn kant... Ik heb vrijdagochtend mijn echo. Ik zit dan op cd10. Hopelijk groeit er iets en heb ik in de loop van komende week een positieve ovulatietest.

Ik ben qua emoties erg afgevlakt merk ik. Voel me mentaal niet echt geweldig, heeft ook met mijn naderende verjaardag te maken. En diverse zwangerschapsmeldingen om ons heen.

Ik wacht rustig af hoe het met mijn cyclus gaat lopen en ben weinig op zp... Sorry dat ik jullie daardoor niet zoveel steun... Maar zet 'm op hoor!

9. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Ik was het helemaal al weer vergeten, maar jullie ook alle goed voor 2017 meiden!!
    Spannend weer meid komende weken, ik hoop dat je je mentaal ook sneller weer wat beter gaat voelen.. het is een moeilijke en zware behandeling daar ben ik zelf ook achter gekomen.
    Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt!!
    Succes meid met alles.

Knuffel van hier

10. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    He meiden, allereerst allemaal een heel goed, gelukkig en gezond 2017.
    Jullie gaan het niet geloven, maar ik heb vanochtend een positieve test gedaan........!!!!
    We zijn al 2 en een half jaar bezig, 1 mislukte icsi poging achter de rug, 3 cryo's in de vriezer en dan nu zonder 'hulp' zwanger.
    Ik kan het niet geloven, ben helemaal overdonderd.
    Zat te wachten op mn menstruatie zodat we nu eindelijk voor de cryo's zouden kunnen gaan. Ben zoooooo gelukkig.

Lisjee, hopelijk is jouw afspraak voor de echo goed gegaan en mag je inderdaad voor een tp komen op 12 of 13 januari.

Mlady, heel veel succes de komende maand. Hopelijk ga je je mentaal ook snel weer wat beter voelen. Weet dat het veel van je vergt, maar verlies nooit het vertrouwen hoor. X

Annaf86 jij ook succes met de terugplaatsing komende maand. Je zal nu snel een afspraak hebben voor een echo.

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Geweldig Roos! Waanzinnig!!

12. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Rooos wat een geweldig nieuws GEFELICITEERD!!!
    de wonderen zijn de wereld nog niet uit :) :)
    Heerlijk genieten en hopen dat alles goed blijft gaan.

Meiden dat we Roos maar snel mogen volgen en hier een zwangerschaps onderwerp van kunnen maken :)

13. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Roos, super zeg! Echt een wonder! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Geniet van je zwangerschap.

Lisjeee, hoe was je echo?

Mlady, ik begrijp je gevoel. Wanneer mag je voor een echo?

Ik heb dinsdag een echo.

Succes deze maand dames! Hopelijk volgen we het voorbeeld van Roos.

14. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik hoop zo dat het bij jullie ook snel zo ver is.

Het voelt als een groot wonder. Ik voel mezelf niet echt anders, behalve dan dat ik eigenlijk elke maand van alles voel, waardoor ik denk of beter gezegd hoopte dat het raak zou zijn. Nu bleef mijn menstruatie uit en had ik nog wat kleine dingetjes, maar had het natuurlijk nooit gedacht.

Gisteren heb ik contact gehad met Voorburg, om te vragen hoe nu verder. Ik mag de 26e langs komen voor een 6 weken echo. Om te kijken of het "goed zit" en daarna mag ik zelf de keuze maken om daar te blijven of een vk in de buurt te zoeken.
    Vind het echt heel onwerkelijk en spannend allemaal.

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik was er vanmorgen, links groeit een follikel van nu 15,5mm. Ze groeien 2mm per dag dus ws. zondag of maandag LH-piek. Ik ga met testjes aan de slag.

Hopelijk eind volgende week terugplaatsing!

Op welke cd zit jij nu? Ik op cd 10.

16. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Hoe laat was je er??? Ik was er ook vanochtend om 11.00 :)
    Vanavond om 22.00 prygnyl spuiten, donderdag hopelijk een TP!!!

Echt geweldig roos !!! Heerlijk genieten nu

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik was er rond kwart over 9 dus dan hebben we elkaar net gemist! Maar we lopen behoorlijk gelijk op, leuk!

18. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    @ Anna, morgen de echo? spannend

@ Mlady, is je eisprong al gweest?! :)

@ Roos, hoe gaat het met je??! :) is het al een beetje tot je doorgedrongen haha, lijkt mij echt onwerkelijk mocht ik eindelijk eens een positieve test in handen hebben.

Hier weer spannend voor donderdag, gelukkig ben ik er niet echt veel mee bezig door dat we grote verbouwing thuis hebben en heel de bovenverdieping overhoop ligt voor een dakkapel over het hele huis + nieuwe badkamer, afleiding dus genoeg op dit moment hahah!

Groetjes

19. Roos5

Roos5 Lid

28 nov 2016
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden. Ik word net wakker met bloed......ga zo bellen met het zh. Ben zo nerveus. Is het eindelijk gelukt....en dan gaat t mis.

20. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    O nee Roos....... sterkte en hopen dat het niets ernstigs is ik denk aan je!!

Deel Deze Pagina