He Meiden, Jaa baby on board hihi.. spannend weer komende 10 dagen! De kwaliteit was goed, verder heeft ze er niets over los gelaten. ik vindt dat ze altijd een beetje geheimzinnig over zijn, wat zijn jullie ervaringen hier mee? Gelukkig hebben we nog 2 emmy's over in de vriezer @ Roos hoe is het met je meid? @ Anna super, spannend weer volgende week @ Mlady, Bijna zaterdag! de Emmy's worden dag 4 ingevroren, een dag van te voren ontdooien dus uiteindelijk 5 dagen oud.
Lisjee, hoe gaat het? Ik ben nog niet toegekomen aan een terugplaatsing. Dus ik heb geen ervaring over wat ze zeggen over de kwaliteit. Mlady, succes morgen! Roos, hoe gaat het nu met je? Vandaag heb ik een gesprek gehad met de gyn. Volgende verse poging mag ik 2 cryo's laten terug plaatsen. Ik heb de recepten ook al mee voor de hormonen. Maar eerst gaan we dinsdag afwachten of ik dan wel een terugplaatsing krijg. Ik duim voor jullie meiden!
Wens jullie allemaal veel succes meiden. Met mij gaat het niet zo goed. Voel me leeg en verdrietig. Ga nu afwachten tot ik weer voor een terugplaatsing mag komen. Ik vind het nog steeds wel fijn om met jullie te praten, maar als het ineens toch fijner of beter voelt, om wat meer afstand te nemen, dan doe ik dat... Lisjee, wat heerlijk voor je dat je een klein wondertje in je draagt. Rustig aan en nu maar hopen dat die 10 dagen voorbij vliegen! Ik vond ook bij de terugplaatsing na de icsi, dat er weinig tijd was en dat er verder ook niet veel werd uitgelegd ofzo. Herken je gevoel dus wel. Anna, fijn dat het precies op een dinsdag valt voor je. Scheelt weer een hoop uitleg...en ook beter dat je er de eventuele volgende keer gewoon 2 teruggeplaatst krijgt. Dat geeft weer wat meer hoop. Ga je wel weer dezelfde medicatie gebruiken? Nou ja...we gaan eerst maar afwachten en heel hard duimen dat het gewoon goed gaat dinsdag. Mlady heel veel succes morgen. Zal weer een super spannende dag voor je zijn. En Xmayx, leuk dat jee ook meeschrijft!
Roos: 😔 Als het beter voor je is om wat afstand te nemen van het forum: zeker doen. Het heeft mij ook soms de rust gegeven die ik nodig bleek te hebben. Sterkte meis... @hier: om 10.15 werd ik gebeld door het lab. Tp gaat door! Heb meteen doorgevraagd naar de details: cryo 1 was gisteren direct bij het ontdooien zover stukgegaan dat die niks meer deed. Ze hebben toen meteen cryo 2 ontdooid en die schijnt het nu nog steeds supergoed te doen! Joepiedepoepie! Vanmiddag 13.45 terugplaatsing! Krijg dan update en wil vragen of het weer een blastocyste is. Mijn ervaring bij dit zkh is dat ze wel willen vertellen, maar dat je ernaar moet vragen. We zijn nu wel in 1 keer door onze cryo's heen. Maar zoals ml zegt: óf deze keer is het gewoon raak. Punt. 😉
Roos, ik begrijp je heel goed! Neem de tijd en zonodig even afstand van het forum. Doe waar jij je goed bij voelt! Sterkte! Mlady, wat een fijn nieuws dat je ook al je baby on board hebt! Ga op je man af! Dit is een topper. Lekker broeden. Xmay, is je menstruatie al begonnen?
Roos5 neem echt voor jezelf even de tijd om het te verwerken hoor. En idd als het beter voor je is even afstand nemen van hier. Doen wat voor jou het beste voeld! Annaf86 Nee nog niet, verwacht het over 5/6 dagen. Tel ze af hoor hihi
@ Mlady, super zeg!!! is alles goed gegaan vandaag?! Ja klopt ik heb het ook echt moeten vragen maar zelfs toen kreeg ik weinig antwoord, ik vroeg nog is het wel beter als de vorige? toen kreeg ik als antwoord de vorige was ook goed anders had de TP niet doorgegaan. Ik zeg nee dat snap ik maar de vorige zag er niet super goed uit wat u toen zei. Toen ging ze het uitzoeken en onder de TP zei ze dat het er idd beter uitzag als de vorige maar verder niets.... en idd deze keer gaat het bij jullie gewoon lukken!! @ Anna hier alles goed! afwachten maar weer, wel vreemd dit keer ben ik er eigenlijk helemaal niet zo erg mee bezig als de vorige keren, gisteren na me werk dacht ik zo heerlijk even een rosetje, en toen ik hem aan het pakken was dacht ik opeens o nee dat mag nu even niet !! haha.. Fijn dat je voor 2 cryo's mag gaan mocht het deze keer niet gaan lukken. Spannend hoor komende week hoop zo voor je dat er een TP kan plaats vinden. @ Roos, neem je tijd meid, en als het fijn is even niet hier te komen gewoon doen. Hopen dat je je eigen snel weer wat beter gaat voelen en je het een plaatsje kan geven. @xmaxyx spannend weer hoor!! wat heb je trouwens super veel cryo's een heel elftal hahaah.. Fijn weekend meiden! ps. wat ik me nog afvraag, doen jullie nog iets speciaals na de TP ..? of wat doen jullie juist niet?
xmayx welkom! Sinds wanneer loop jij in Voorburg? Balen dat je overstimulatie had, wat heb jij moeten spuiten in de punctiemaand? lisjeee ja op zich herken ik wel wat je zegt. als je niks vraagt krijg je ook geen info. en ze zijn er bepaald niet scheutig mee... Best jammer eigenlijk. Geen idee waarom ze zo doen. @hier ja baby on board, ik ben weer PUPO! De laborante was erg enthousiast over deze emmy. Het was kennelijk een puntgave blasto in een vergevorderd stadium (B3). Moeilijk om dan niet ook de kriebels te krijgen... 😉🍀 Na de tp drink ik geen alcohol meer, neem ik nog steeds m'n vitamines en extra foliumzuur, drink ik een glas granaatappelsap per dag, drink ik minder koffie en geen groene en witte thee meer. Maar tot nu toe hebben al die fratsen me nog nooit iets opgeleverd! Ik heb trouwens (op ons eigen verzoek) 2x pregnyl 1500 meegekregen. Vanavond en dinsdag spuiten. Voor ondersteuning. Mijn luteale fase is 11 dagen, dus dan zou ik komend weekend al ongesteld worden. Ze zeggen altijd wel dat dat lang genoeg zou moeten zijn, maar het voelt altijd zo erg kort na een tp... Dus nu voor het eerst toch extra pregnyl. Just in case... Daardoor mag ik wel pas over 14 dagen testen... Is er nog iemand van jullie die pregnyl 1500 spuit in de wachtweken van een cryomaand? Fingers crossed!! PS kijken jullie WIDM? 😊
Nouw he Lisjeee, al heb ik ze niet kado gekregen hoor.. wat een punctie was dat pff :'( Dank je MLady Ik loop niet in Voorburg maar in het Westeinde. Ik gebruikte decapeptyl en gonal-f 150.
erg he !! ik had ook 22 follikels om aan te prikken, vreselijk als ik er aan terug denk .. maar ach ik was het snel weer vergeten. @ mlady o kan dat ook nog ?! waar is de pregnyl dan precies goed voor in de wachtweken?
Nou ik heb het idee dat ik wel iets eerder ongi ga worden. Kan me niet snel genoeg gaan dit keer dus vind t niet erg verwacht het rond de 20ste maar het voelt wel anders dan anders.. beetje raar gevoel recht onder, beetje gevoel of het bij mn eierstok is. Lijkt zoiezo of het gevoelliger is na de punctie en overstimulatie van afgelope december. Heb ook het idee dat ik dit keer voor het eerst ook mn eisprong heb gevoeld! Heb nu weer op de zelfde plek een beetje last. Zal vast wel komen door dat de menstruatie er aan komt.. door griep hebben we rond mn eispring tijd niks 'gedaan' anders zou ik bijna iets anders gaan denken maar nee ookal hd ik wel wat gedaan dan was de kans zoooo klein. Maar toch blijf je altijd hopen..
Het doet hetzelfde als waarom je in een punctieronde pregnyl prikt in de wachtweken. Het helpt de huishouding in je baarmoeder optimaal te houden, mocht daar bij jezelf een probleem zitten. En het verlengt dus mijn lf die anders maar 11 dagen is. Emmy krijgt zo iets langer de tijd om een lekker plekje te zoeken...
Westeinde doet geen bevruchting. Daarvoor moet je naar het LUMC Leiden. Opzich best te doen. Je hoeft daar alleen heen na de punctie (partner) en voor terugplaatsing.
Oooo nee Anna.....wat verdrietig weer zeg. Het kleine cryo'tje heeft het doordelen dus weer niet overleefd. Je zal er vast wel al bang voor geweest zijn maar je blijft hopen dat het deze keer toch lukken gaat. Nu dus verder met icsi 2 en dan een teruplaatsing van 2 toch? Heel veel sterkte voor nu. Hopelijk kan je de draad dalijk weer oppakken. Een knuffel van mij Mlady en Lisjee zijn lekker aan het broeden. Voelen jullie al wat? En xmayx, ben je inmiddels al ongesteld? Met mij gaat het elke dag een beetje beter...heb het wel even zwaar gehad zeg. Ik was er echt bang voor dat ik er deze keer een beetje in bleef hangen, in het verdriet. Het vertrouwen was echt even helemaal weg. Maar toch klim je dan weer uit het diepe dalletje en heb ik nu weer het gevoel een stuk positiever te zijn. Ik heb het idee, dat ook de hormonen er voor zorgen dat je je zo down voelt. Ik heb steeds gezegd, voordat we aan dit hele traject begonnen, dat ik er echt helemaal voor wil gaan, maar dat ik nooit mezelf kwijt wil raken. En ik had de afgelopen week het gevoel dat dit wel gebeurde. Ik was het positieve gewoon kwijt. Wilde het liefst niet eens meer naar buiten of wat ondernemen. Gelukkig gaat het nu weer beter. Succes weer allemaal. XXXX
@ Anna jeeetje meen je niet meid, wat ontzettend balen. Hoe kan het dat het steeds mis is he.... Hopen dat ICSI 2.0 wel gaat lukken en idd dan 2 cryo's per tp toch? @ Roos, gelukkig dat je weer wat licht puntjes ziet, ik snap je gevoel erg goed.. Ik had ook zo iets van ik ga dit wel even doen en dat lukt me allemaal prima! Nu heb ik zelf het gevoel dat het deze keer weer niet gelukt is, en dat maakt me boos en verdrietig, waarom wil het voor de 3e keer niet innestelen? Je voelt je leeg en machteloos. Gelukkig dat het steeds beter met je gaat, en hopen dat je snel weer een beetje de oude bent! @ Mlady, hoe is het met jou meid? @ XmaxyX ben je inderdaad al ongesteld geworden?
Hey meiden. Super balen voor je Annaf86 Wat fijn Roos5 dat het weer een beetje beter met je gaat. Ik helaas nog niet ongesteld. Wel een mega chocolade kick maar verder voel ik nog niks. Misschien wil ik wel te graag maar zo rond 19/20 zou die der denk ik wel zijn. En dan bellen voor een afspraak na 10 dagen echo. En daarna gaat het dan eindelijk beginnen Hoe gaat het met jou Lisje, trek je de spanning nog een beetje?