Hi allemaal, ik ben nieuw op het forum en ik hoop zo dat iemand mij meer vertellen uit eigen ervaring. Sept 2010 bevallen van een dochter. Placenta kwam moeilijk los. Daarna hysteroscopie gehad, placentaresten waren erg verkalkt kregen ze niet weg.daarna onder algehele narcose wederom een hysteroscopie gehad en een curettage en dit twee keer. Daarna bij de controle werd ook nog eens pcos vastgesteld. Clomid slaat niet aan. De progesteron waarde waren 0.9 (150mg clomid) en 3(100gr clomid).nu zou ik hormonen moeten gaan spuiten. De fertiliteitsarts kan de echo beoordelen als zeer onrustig, veel vocht en nog steeds verkalkte placentaresten en baarmoederslijmvlies wat niet dikker of dunner wordt. Ze denken nu aan het syndroom van asherman. Wie kan mij vertellen of dit syndroom van invloed is op de hormoonbehandelingen? Na een eventuele operatie bij dr emanuelle zou de spuiten wel aanslaan? Wie kan me vertellen dat als je ook zon lage waardes had met de clomid de hormoonspuiten wel werken?? Ik ben echt zoekende.... Thanks ladies