Donderdagavond 1 veeg rood bloed. Vrijdag, wat roze verlies, maar echt minimaal. Nu, vandaag dus, zet het echt door. Ik moet op dag drie met Menopur beginnen, maar welke dag is dat nu?
Vandaag is dan dag 1, ik heb deze maand dezelfde vraag gesteld en ook de gynaecoloog zei dat de dag van echt doorbreken dag 1 is. Als het laat in de avond doorbreekt is de volgende dag dag 1. Succes!
Jep, de dag dat het echt doorzet. Volgens de artsen maakt het niet zo heel veel uit als je een dagje ernaast zit. Als je maar niet bij het bruine bloed al begint want dan kan het doorzetten nog even op zich laten wachten en dan ben je te vroeg. Ook als je een dagje later zou beginnen dan wat eigenlijk zou moeten, is het niet erg; je lijf gaat niet zo snel zelf al dingen laten groeien waardoor de gespoten hormonen ermee in conflict komen.
Ik sluit me bij de rest aan, vandaag! Bij ons zeggen ze ook de eerste dag dat het echt "stroomt" (sorry voor de smakelijke grafische bewoording ). EDIT: haha, ik zie nu dat vandaag inmiddels alweer gisteren is .