cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carlaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Mijn zusje heeft ook zo'n schoonmoeder. Ook eindeloos veel ruzie met haar man over gehad. Heeft hem gezegd dat zij met hem getrouwd is en dat zij ongelukkig wordt als hij steeds moederskant neemt in alle discussies. Vergeet niet hij staat het toe dat zijn moeder jou zo behandeld en je ongelukkig hierdoor laat voelen. Jullie krijgen er immers ruzie over en daar wordt niemand gelukkig van. Ook het hele mmm traject is zwaar en dat speelt ook een rol, de onbeantwoorde kinderwens. Jij wil van hem weten of hij samen met jou dit pad in wil en jou wil steunen ook eventueel tegen zijn moeder. Want het gaat om jullie relatie. Jij en hij. En jullie toekomstige kindje...het gebemoei van schoonmoeder geeft extra spanning en stress, dat is ook niet goed. Het is echt niet te veel gevraagd dat jij hem vraagt jouw partner te zijn, jouw medestander.

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sandra nee echt!! Wat toevallig dus dat jij het was!! Ga je gelijk naar het ivfcentrum (gebouw naast het zh) of moet je eerst naar de polikliniek? Weet je al welke arts je dan hebt? Mijn arts (Mijatovic) is zeg maar dé endo - man daar.

3. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Meteen door naar de ivf/icsi arts. Morgen hoor ik meer! Let you know :)!

Roosje mooi verwoord, ik sluit me daar bij aan. Ik hoop dat je er iets aan hebt Carla.. Blijf vooral in jezelf geloven, het hele proces mmm is al moeilijk genoeg, ze horen je daarin te steunen (ongeacht hoe jullie band is) ipv dat jij nu met de zorgen zit!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat ontzettend naar voor je Carla , bah , kunnen mensen naar zijn..
    Blijf zeker in jezelf geloven , je doet alles prima.

Goed van je Sandra , denk dat je daar meer 'geholpen' bent , wij zitten zelf in Almere het Flevoziekenhuis maar eitjes en bevruchtingen ect gebeurd in het VU , ben zeer tevreden en voel me altijd gehoord , ook vooral in ons eigen ziekenhuis , dat is zo fijn .

Is dat wel oke dat je zo snel weer begint Roosje ? Of vraag ik nu weer iets geks , wij hebben altijd na verse tp verplichte rust maand.

Wij gaan morgen naar vrienden vlak bij Almere en mijn moeder en vrienden uit mijn oude dorp (Gelderland ) komen daar ook, woon hier pas 1.5 jaar en altijd in een dorp gewoond.

5. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik heb geen tp gehad deze maand, cryo tp ging niet door dus was in principe een rustmaand. En ik wil ook geen rustmaand. Ik heb nog 3 maanden de tijd, en dan krijg ik niets meer vergoed. Dus dan neem ik wel rust.... Het verschilt overigens per kliniek, bij de een mag je gelijk door, de ander niet. Heeft deels met planning te maken, met iui mag je immers ook gelijk door de volgende ronde. Maar voorwaarde is wel dat je eierstokken rustig zijn, je bmvlies mooi dun op dag 2-3 en geen cystes....ook moet je het zelf willen. Als ik de tijd had zou ik dat zeker ook willen, maar de omstandigheden bij mij zijn anders.

6. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Allereerst iedereen een gelukkig nieuwjaar! Hopen dat dit jaar mooie zwangerschappen ontstaan.

Bedankt voor jullie steun, en me begrijpen. Ik ga me minder druk om haar maken, als ze hier komt dan doe ik gewoon normaal. Maar ga niet zoals altijd mn mond maar houden als ze iets doet wat me niet aanstaat. Ja ik kan weinig van haar hebben! Het moet maar want zo want dit kost onze relatie...

7. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Roosje, zit je aan de leeftijdgrens? Die regeltjes allemaal :(!

Goed dat je er nu zo in zit Carla. Hoop echt dat het u e minder stress en verdriet gaat geven. Houden jullie voorlopig nog rust?

Morgen gaan de papieren richting VU en dan binnrn vier weken een afspraak en gelukkig geen wachtlijsten!

Allemaal een gelukkig nieuwjaar! Dat we allemaal dit jaar (weer) moeder/zwanger mogen raken! Dikke knuf voor iedereen!

8. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @sandra, ja ik wordt eind maart 43...dan is het over en uit. Dan moeten we het boek sluiten na 13 jaar strijd om zwanger te worden. We hebben 2 prachtige kinderen, daar zijn we ook intens gelukkig mee, maar we wilde het nog een keer proberen....mijn talenten liggen duidelijk niet op het gebied van zwanger raken....

9. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    @ Roosje, dan hoop ik zeker dat het je snel gaat lukken. Stel dat het niet lukt, kan je je er dan 'makkelijk' bij neerleggen,afsluiten of ga je dan verder kijken in het buitenland oid?

Het maakt denk ik niet uit voor hoeveel kinderen je wilt gaan. Als die wens er eenmaal is is het denk ik niet minder voor een tweede of derde kind. Wij zijn nu bijna twee jaar voor de tweede bezig en krijgen vaak te horen (na een mislukte poging) maar je hebt al een gezond kind en dat is ook heel wat waard! Tuurlijk is dat zo maar zo'n dooddoener, mensen weten niet waar ze het over hebben. Ik heb altijd gezegd maar 3 pogingen te doen maar nu we richting de 3e poging gaan begin ik toch mijn grenzen te verleggen en kijken of we kunnen sparen voor een 4e poging!
    Spannende maanden in ieder geval voor ons allen!

10. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    @ Roosje waarschijnlijk heb je wel andere goede talenten :) want anders houdt je man het niet al meer dan 13 jaar met je vol haha

11. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @sandra, we zijn al veel langer samen, deze maand 21 jaar....pffff wat een tijd;).

Wel hebben we vorige week besloten dat we gaan trouwen...word na 21 jaar wel een beetje tijd :D

12. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik weet niet of dat gaat lukken. We hebben afgesproken tot m'n 43ste te proberen en dan te stoppen....ik weet niet of dat echt gaat lukken. We zullen zien.

13. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Beste allemaal,

Vanmorgen weer begonnen met de ongi.:( Op naar het volgende rietje, liever niet maar ja. Ik word er gek van. Ben nu aan het kijken of dusseldorf of belgie iets is voor bloedonderzoeken of zo. Indien iemand iets weet laat het me evt in prive bericht weten.:(

14. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Rot rode heks is het toch. Digi knuffel!

15. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wat rot weer Hummeltje! Wordt iedere maand weer vervelender :(! Wij gaan nu naar Vumc, staan landelijk goed bekend met cijfers. Heb zelf nog geen ervaringen omdat we pas net zijn overgestapt. Sterkte! Digi knuf!

Roosje wat goed dat jullie al zolang samen zijn. Blijf gewoon jullie gevoel volgen. Hoop echt dat het volgende maand raak is!

16. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Sandra, super dat het snel gaat! Wachtlijsten zijn vreselijk inderdaad...

Hummeltje, nee he:( wat balen!

Roosje, hopen dat het dan lukt! En mocht het niet lukken, zou je dan nog in b.v. het buitenland terecht kunnen? Of gelden daar dezelfde regels?

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    De beste wensen allemaal dames!! Was ff druk afgelopen dagen..

Cyclus dag 11 alweer, dat gaat rap.. Maandag hysteroscopie en wanneer ik ongesteld word weer aanmelden cryo.

18. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik mag overal na m'n 43ste terecht...zolang ik t zelf maar betaal...:p

19. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Tess, succes vandaag!

20. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @tess: hoe is het gegaan?
    @sandra: het VU is zeker goed, beste cijfers van nederland!

Hier vandaag de eerste fm weer gehad, cd 9...bms een hele keurige 3 laagse structuur van 10mm
    follikel technisch: links, wat klein spul, allemaal kleiner of gelijk aan 6mm. rechts wat meer kleine kraaltjes te zien, maar alles 6mm en kleiner.

Vergelijkbaar met het beeld van IVF 1 op dag 8, dus voor mij niet raar. Maar het wordt weer een lange ronde.

Deel Deze Pagina