cryo terugplaatsing

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carlaaa, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoop dat het dan maar een goede ronde word roos..

Ging super ,was een eitje hahaha, was erg bang natuurlijk maar amper pijn en helemaal oke was het , niks geks te zien , was een mooie baarmoeder in de juiste categorie

2. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @tess: bikkel! wat is een juiste categorie baarmoeder?

ik heb trouwens ook een afspraak voor een acupuctuur behandeling ter ondersteuning van de IVF gemaakt. bij de iui's van mn zoon heb ik ook acupunctuur gedaan. was toen na 7 weken zwanger....en ben nu toch al beurs van alle naalden. :p
    Doen jullie ook zoiets?

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tess, fijn om te horen!! Op naar de volgende stap!

Roosje, ja ik heb acupunctuur gehad, helaas bij mij is de tp niet doorgegaan door de hydrosalpinx dus ik weet niet of de acupunctuur succesvol was ;)
    Vond het wel vreselijk zonde omdat ik nu ook een paar maanden weer stil lig, maar ze gaf aan dat diep van binnen de acupunctuur nog wel even zn werk doet dus dat het zeker niet voor niets is geweest. Maar als de tp weer in zicht komt ga ik zeker weer daarheen. Ik vond het heel fijn ter ontspanning.

4. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @willeke, ja het ontspanningsdeel kan ik me van de behandeling voor Max ook nog goed herinneren

5. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    O wat grappig. Ik zat er ook aan te denken om het te gaan doen. Vind het alleen zo prijzig. Ik krijg maar 25 euro per behandeling a 70 euro vergoedt.

Tess, wat fijn dat het er allemaal goed uitzag en het niet pijn deed! Nu moet het dan toch echt goed gaan komen! Op naar de menstruatie!

6. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    oh hier kost een sessie 45,00
    maar die moet ik zelf betalen, wordt niet gedekt door de basis verzekering

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik betaalde voor de eerste sessie 79,50 en alle daaropvolgende sessies 59,50. Ik kreeg 50 euro vergoed dus het kostte me niet zo veel gelukkig.

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Uh Roos dat is een goede maar ze zeiden dat alles mooi was en bij veel vrouwen soms een lastige doorgang is door de baarmoedermond omdat ie dicht was maar alles ging zo soepel. Vandaar dat ze dat zeiden. Echt bizar mee te kijken. Wel kramp gehad gister maar dat kon want ze brengen ook water in je baarmoeder haha , moest daar hoesten toen t klaar was toen liep ik leeg..

9. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Sorry, even tijdje niks laten horen, druk met vanalles:)

Gisteren gebeld door het ziekenhuis (umcg). Ik had op dat tijdstip visite en vriend nam op. (Hij had al aangegeven dat hij er eerst vanaf ziet omdat wij teveel ruzie hebben) dus was er al vanuit gegaan dat we een aantal maanden zouden wachten.
    Maar we gaan voor de icsi behandeling! Wow ff emo momentje gister! Eerstvolgende menstruatie beginnen met prikken. Spannend! Wou jullie even snel vertellen..

Moet morgen vroeg op dus zoek mn bedje op, reageer morgen op jullie berichten

10. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wat een goed nieuws Carla! Leuk dat jullie weer voor Icsi gaan. Spannende tijd weer!

11. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @carlaaa wat fijn! nog even goed praten en jullie zijn sterker dan hiervoor!
    @tess, is dat standaard bij jullie zo'n hydro ding? ik heb alleen een hsg gehad voor nr 2, daarna nooit meer wat

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Goed zeg Carla!!!

Roos, dat omdat ik van de 4 terug plaatsingen 3 vroege miskramen heb gehad , zwanger worden lukt wel maar blijven? Maar baarmoeder was goed dus houden ze het op pech omdat verder alles ook goed is zoals schildklier enz..

13. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Ben blij dat we nu door kunnen. En gek genoeg lijkt nu alles rustiger hier.

Tess: wat fijn om te horen! Fijn dat het je geen pijn deed.

Lees hier verschillende dingen over accupunctuur, heb er ook weleens over gelezen! Maar helpt dit echt? Bedoel het geeft natuurlijk nooit zekerheid dat een behandeling lukt, maar wat voor waarde geeft accupunctuur?

14. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik ga morgen voor de eerste keer voor de Ivf ondersteunings acupunctuur behandeling. Wat mij 3 jaar geleden is verteld is dat het te maken heeft met energiebanen tussen de baarmoeder en de nieren en nog wat. Of het echt wat doet? Geen idee, maar wat als........

15. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Dag 13 van m'n cyclus, 11e dag van de stimulatie Vandaag 2e follikelmeting. Baarmoeder gevonden en bms gemeten: 14mm netjes dus Toen op speurtocht naar m'n eierstokken. Na wat geroer is de linker gevonden: 2 of 3 stuks follikels allemaal ca 10 mm en nog wat kleiner dan 8mm. Toen op zoek naar de rechter...na nog een beetje geroer.... Jaha de rechter: 1x 15,5mm, 2x13mm, 4 of 5 van 10mm en nog wat 7 mm. Er doen een stuk of 9 nog mee.

16. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Roosje dat is een mooi aantal!

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Zeker mooi aantal Roos..

Ben ook zo happy met mijn vroege ei op dag 14, heb nooit een ei op dag 14, wel benut maar gok dat ik over ongeveer 2 weken ongesteld word en me dan kan aanmelden , verwacht de menstruatie op mijn verjaardag de 21ste haha..

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tess, oh fijn dat hij snel is! Kun je snel door!

Roosje hoe gaat het met stimuleren?

Sandra, hoe is het met jou nu?

Hier heb ik afgelopen vrijdag de pipelle (scratching) gehad. Dit doen ze niet in het VU voor een ivf/tp maar omdat ik aan het onderzoek mee doe krijg ik er dus twee (nu een van 8 weken na de operatie weer een), dus dat pak ik mooi maar even mee! :) (is trouwens best pijnlijk! Maar gelukkig zo voorbij)
    Was nog wel een gedoe want dat moest op 3 dagen na de ovulatie. Omdat ik een lange cyclus heb (35 dgn ongeveer) had ik met haar afgesproken dat ik op dag 15 (gisteren) met ovulatietesten zou beginnen. Maar ik had daar toch geen goed gevoel bij dus ik dacht, ik begin gewoon woensdag al met ovulatietesten. Serieus gelijk positief afgelopen woensdag! Dus als ik had gewacht tot gisteren had ik hem gewoon gemist!! Soms moet je echt naar je gevoel luisteren merk ik wel ;) Hoor nu maandag wanneer de operatie plaats gaat vinden. Heb goede hoop rond 20/27 januari dus dat zou lekker snel zijn!

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Carlaa, fijn dat jullie toch door gaan! Snap dat dat nu even wat rust geeft. Hopelijk is de situatie met je schoonmoeder over een tijdje ook gewoon weer een beetje normaal..

20. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Willeke, gelukkig dat je naar je gevoel hebt geluisterd! Nu weer even afwachten.

Ik heb 12 februari mijn eerste afspraak in het vumc om 12.30 uur. Ben je er dan ook toevallig haha?

Deel Deze Pagina