Ja balen is dat dan he, vind het ook wel schandalig dat ze het telefonisch consult gewoon zijn vergeten. Scheelt dat ik nog niet het idee heb dat mn eisprong eraan komt, dus hopen dat ie dan ook nog niet is geweest. En dan eis ik gewoon dat ik maandag voor een echo kan komen.
Nicky, groot gelijk hoor! Laat morgen wat weten hoe het geweest is! Hier hebben ze vanmorgen om 9u30 gebeld, ze hebben een mooi cryotje kunnen ontdooien, morgen de terugplaatsing om 13u45
Oh heeeeel veeel succes vandaag kimg Ik heb net gebeld en ze konden niet zien waardoor ik niet gebeld ben, ja daar schiet ik wat mee op. Maar het bloed was zoals verwacht goed. En met veel pijn en moeite kon ik vandaag om 15:10 komen, ze wou me eigenlijk pas morgen laten komen...
Kim veel succes straks! Nicky, goed dat je zo hebt doorgezet en vanmiddag toch kan komen! Roos, hou j het nog vol? Spannend..
Kim succes straks!! Nicky, precies, gewoon druk erop zetten hoor! Schandalig dat ze je niet gebeld hebben vrijdag. Roosje spannend hoor! Al getest?
Succes zo Kim! Ben benieuwd Nicky , ook succes ! Willeke ,hoe voel je je ? Sandra hoe is t met jou? Ik heb vanmorgen de echo gehad , dag 13 vandaag en t eitje was vrijdag 14 en vandaag 20.8 en baarmoeder slijmvlies 11 mm. Ik was er klaar voor zeiden ze en mag 13.15 bellen of het zondag door gaat , zo spannend pffff ,hoop dat het VU plek heeft!! Dan hoor ik hoe laat de pregnyl vanavond en ik heb 5x 1500IE pregnyl mee voor na de tp ,gezien m'n 3 vroege mk , moet dat dan om de dag prikken , hopen dat dat echt helpt en die bloedverdunner
@tess, spannend, hopen dat er plek is! duim duim duim @willeke, sandra&nicky, nee nog niet, maar ik ga vanmiddag testen. ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. ik heb zulke zware krampen, dat kan nooit wat goeds betekenen @nicky, goed zo, laat je niet op je kop zitten.
Net terug. Eitje was 18,4 en baarmoederslijmvlies was 9,2 dus mag vanavond pregnyl zetten en zondag terugplaatsing 😃 @Roosje, spannend laat je ons weten? @Tess, hopelijk kun jij ook zondag terecht. Lopen we precies gelijk op
En ja hoor terugplaatsing is zondag yes, mag het VU zondag om 09.30 bellen of ontdooien goed gegaan is en zo ja hoe laat. Vanavond pregnyl om 22.00 (mocht kiezen tussen 21.00 en 23.00 dus ik doe 22.00 u haha) Ga zaterdag 07-02 ma 09-02 woe 11-02 vrij 13-02 en zondag 15-02 1500IE pregnyl prikken . Hoop daf het werkt ! Nicky welk ziekenhuis loop jij ? Hoop toch voor je Roos dat je positief test.
Ik loop bij fertiliteitskliniek twente en terugplaatsing in Zwolle. Super dat je door mag gaan! Ik wordt dan zaterdag gebeld over hoe de ontdooiing is gegaan en hoe laat ik er dan zondag moet zijn. En ook vanavond om 10 prikken
Goed nieuws dames. Straks op dezelfde dag twee positieve testen voor jullie ! Roos, hoop dat jouw test vandaag ook poitief is! Ik wacht nog even af tot de 12e dan hebben wij een afspraak in het vu. Hoop dat ze eerst nog wat onderzoeken gaan doen, (want 6x zonder resultaat, moet toch wat zijn dan zou je zeggen) al dan wel weer even duren voordat ik weer een terugplaatsing krijg. Maar voor de laatste poging moet ik maar leren geduld te hebben !
Na t werk, via de garage , de bso, de benzinepomp, de creche en het gasfornuis.....eindelijk naar de wc. Tergend langzaam loopt de test door. Een roze waas met een iets donkerder optrekkende controle streep....er verschijnt geen test streep, althans niet binnen de tijd. Na 10 minuten kijk ik weer...en zie ik een lichte streep, lijkt wat grijzig....na het eten ga ik nog een keer kijken. Inmiddels is de test een uur oud. Hij staat er toch, de spook streep.....roze, maar een niet tuur streep...wat moet ik daar nu weer mee?